Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:sax: lees alsjeblieft de rest van mijn reacties ook even door
locorette schreef:Hier precies hetzelfde... Alleen hebben wij er doordeweeks ook last van. Ik woon in de Achterhoek en de buurjongens vinden het heerlijk om flink te drinken, schreeuwen enz. Vorige week kwam er zo'n harde knal dat ons huis begon te trillen en mijn broertje werd huilend wakker.
Vanavond stonden er ook jongenst tegen de heg aan te plassen, het is ook erg veel moeite om even naar binnen te gaan.. Onderussen speelt mijn broertje wel daar bij die heg en hebben wij dieren achter die heg staan, waar onder geiten die slapen aan die kant van de heg. Het ergste is nog dat de heg laatst gesnoeid is dus het zal mij niks verbazen dat onze geiten ondergeplast zijn... Morgen maar flink wassen. Mijn moeder heeft er wel wat van gezegd dat ze dit niet op ons terrein wil hebben, kreeg ze nog een grote mond terug ook!
Het is bij ons onbegonnen werk om er iets van te zeggen.. Als dit vaker gebeurd en onze dieren er ook de dupe van worden, gaan wij naar de politie. Wij zeggen er vaak wat van maar ondertussen zeggen ze ja, maar doen ze helemaal niks..