Geluidsoverlast buren....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Geluidsoverlast buren....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:31

Wat een kleuters... Je doet er goed aan de wijkagent in te schakelen al vind ik t wel een beetje jammer dat de politie niet óók even een bezoekje brengt. Inderdaad aangifte doen. Dit kán toch niet. Hoe oud zijn ze nou? 5?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:35

Ga morgen ook wel langs het politiebureau om aangifte te doen van vandalisme, is gewoon een strafbaar feit dus lijkt me dat ze daar iets mee moeten doen.

Kleuters zijn het inderdaad... Heb wel zin om er met een honkbalknuppel aan te bellen, maar verlaag me niet tot hun niveau. Speel het gewoon netjes via de wijkagent n politie, dan kunnen ze mij ook niets maken

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:36

Wat een bekende situatie!
Gewoon de politie bellen. Dat kan anoniem. Elke keerxals je belt bouwen hun een dossier op. Het kan heel lang duren maar ze kunnen zelfs de geluids apparatuur in beslag nemen of een hoge geld boete. Hier viel ook niet te praten, en ben toen gewoon gaan bellen. Na een jaar was de situatie pas onder controle. Nu alleen nog uitschieters die hij direct op zn bord krijgt zo klaar zijn wij met hem.

Sterkte

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:38

sax: lees alsjeblieft de rest van mijn reacties ook even door :)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:43

Liselot schreef:
sax: lees alsjeblieft de rest van mijn reacties ook even door :)

Hb ik gedaan. Maar zelf kun je het niet oplossen. Echt geloof me dossier opbouwen. Wij hebben ook scheld partijen, bierflessen gooien de hele rambam meegemaakt. Geen vandalisme maar ik heb heel vaak me in moeten houden dat ik niet naar hem toe ging zn deur in zou trappen als hij niet open zou doen en hm ongelooflijk op zn ziel zou halen.

Ze vinden zichzelf geen badguys en snappen niet dat je last van ze hebt. Dat valt niet zelf op te lossen

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:48

Jeetje wat een ramp als je zulke buren heb zeg... Vreselijk!
Wens je veel sterkte en succes hiermee. Hoop dat die wijkagent er een beetje wat aan gaat doen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:52

Pffff, wat vreselijk kinderachtig ;(

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:55

Jeej wat kinderachtig. Dat zegt meer over hun dan over jou hoor. Ik zou er wel foto's van maken, hoe meer bewijs materiaal je hebt hoe sterker je staat. En wat of Sax ook zegt, elke keer weer de politie bellen, het is niet fijn dat het zo moet, maar elke melding komt in een dossier. Ik heb zelf jaren lang in een (huur) flat gewoond en ik had dan het geluk nog niemand in de flat te hebben, en samen stonden we heel sterk. Elk bewijsje wat je hebt verzamelen. Door dat we zoveel bewijsmateriaal hadden is het ons wel gelukt om die persoon uit de flat te krijgen. Ik moet wel toegeven, bij ons was het gelukkig niet op de persoon zeg maar.
Heel veel sterkte!!! Want is bederft je woongenot gewoon.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:56

wat een nare buurman , zo raar is het toch niet dat je wilt dat de muziek om 22.30 zachter gaat...........

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:05

Jeetje wat onzettend kinderachtig van ze, ze laten zich zo wel heel erg kennen. Kan er inderdaad ook niet bij dat ze niet snappen waar ze mee bezig zijn. Naja, dan moeten ze het maar voelen.....

TS, vindt dat je er super mee omgaat!

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:09

Jeetje, wat vervelend voor je dit. Kan je je auto voor je huis neerzetten op een plek die in de gaten te houden is? Ik zag toevallig deze week bij een nieuw te openen winkel in de stad een kleine camera die beweging vastlegt en een sms stuurt of gaat opnemen zodra er iets beweegt. Dan heb je tenminste ook nog bewijs. Het lijkt me dat je woonplezier zo toch een behoorlijke deuk heeft gekregen. Weet je van andere buren of ze eerder last hebben gehad van deze buren?

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:12

buurtbemiddeling inschakelen.
evt contact opnemen met een opbouwwerker cq straatcoach. probeer het eerst redelijk op te lossen nu anders ga je daar erg vervelend wonen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:15

Ik zou een tank halen en hun hele huis doorrijden ~~}> , man wat een laffe en lage streek nu is de oorlog echt begonnen ..

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:16

Denk dat ts al op een achterstand staat gezien de problemen met de overdracht.
Vorige eigenaren zullen niet al te vriendelijke verhalen verteld hebben over de nieuwe eigenaar, dat loop je nooit meer in.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:19

Jeetje wat een ellende zeg! Hoop voor je dat het snel ophoudt! Zeker aangifte doen, want ramen bekliederen gaat helemaal nergens meer over :n

Mijn ervaring met wijkagenten is dat ze snel reageren via twitter haha. Wist niet eens wie mijn wijkagent was, dus viavia op twitter met de beste man in contact gekomen :')

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:11

Goede tip! (V Twitter)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:38

Jemig, TS, wat een stel idioten heb je getroffen :=
Sterkte met ze... Ik hoop dat je verzekering vergoedt of dat je het op hen kunt verhalen, maar ik vrees het ergste voor je :(:)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:48

Pfff ts wat een gedoe zeg, irritant ook als ze dan maar verwachten dat je altijd aanbelt voor de overlast ipv de politie te bellen, wij hadden ookzulke buren, ik ga toch niet snachts m'n nest uit om te vragen of ze mss zachter willen doen 8)7

Schofterig van je raam zeg, vind het knap dat je zo rustig blijft en het via de wijkagent speelt, bij mij en m'n buren is het zo uit de hand gelopen dat ze zijn verhuisd, wens je veel succes, hoop dat er oplossing komt :(:)

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:50

Jeetje, wat een idioten zeg. Wij hebben boven ons ook van die idioten. Kijken iedere avond tv met dolby surround systeem aan. (Altijd actie films)De kopjes trillen van de tafel. Mensen laten zich nooit zien, iedereen van de flat staat daar op het raam te rammen, maar het staat zo hard dat ze dat niet eens horen.

Politie staat er regelmatig aan de deur. Ik heb geen idee wie er woont; toen wij er kwamen wonen zijn we de onder galerij, boven galerij en onze galerij langs gelopen om ons voor te stellen, alleen hun deden niet open (terwijl ze ons voor de deur zag staan)

Onze naaste buren draaien met mooi weer ook harde muziek, maar dat wordt altijd gevraagd en je kan altijd verzoek nummers opvragen :D het zijn Surinamers en luisteren veel r&b. Dat luister ik ook dus vindt het wel lekker, vraag regelmatig de titel of artiest haha.

Naast hun woont een oudere Nederlandse man die vraagt altijd om André Hazes, en dat wordt dus ook gedraaid haha. (En meegezongen door mijn buren haha, geen gehoor maar wel lachen)

Hebben de vorige bewoners niets gezegd over de gang van zaken met het kopen van je huis? Kan me je topic nog herinneren dat dat niet vlekkeloos verliep. Dat het goede vrienden waren ofzo? Hebben de andere buren er ook last van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:52

De vorige bewoners van dit huis zijn er met moeite uitgekomen , daar heeft TS zeker niet mee gepraat...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:53

locorette schreef:
Hier precies hetzelfde... Alleen hebben wij er doordeweeks ook last van. Ik woon in de Achterhoek en de buurjongens vinden het heerlijk om flink te drinken, schreeuwen enz. Vorige week kwam er zo'n harde knal dat ons huis begon te trillen en mijn broertje werd huilend wakker.
Vanavond stonden er ook jongenst tegen de heg aan te plassen, het is ook erg veel moeite om even naar binnen te gaan.. Onderussen speelt mijn broertje wel daar bij die heg en hebben wij dieren achter die heg staan, waar onder geiten die slapen aan die kant van de heg. Het ergste is nog dat de heg laatst gesnoeid is dus het zal mij niks verbazen dat onze geiten ondergeplast zijn... Morgen maar flink wassen. Mijn moeder heeft er wel wat van gezegd dat ze dit niet op ons terrein wil hebben, kreeg ze nog een grote mond terug ook!

Het is bij ons onbegonnen werk om er iets van te zeggen.. Als dit vaker gebeurd en onze dieren er ook de dupe van worden, gaan wij naar de politie. Wij zeggen er vaak wat van maar ondertussen zeggen ze ja, maar doen ze helemaal niks..

Stroom op het hek zetten, plassen ze daar nooit weer!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:55

Ik heb t verkeerd verwoord geloof ik...

Ik bedoel dat de vorige bewoners met de overlast buren hebben gepraat over de gang van zaken. Gal spugen over de ts zeg maar.

Daar zal ze misschien nooit achter komen, maar auto's bekladden ed. Gaat wel heel ver, en ik vindt het onwijs knap dat ze zo rustig blijft!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 14:09

Mijn buren waren juist dolblij dat de oude bewoners van mijn huis er uit gingen. Ze hadden daar zelf veel last van gehad. Wel jammer dat de oude bewoners niets hebben gezegd over de muziek. Mijn buurvrouw aan de andere kant zegt dat ze dit al wel 4 jaar doen. Als ik dit van te voren geweten had, had ik dit huis denk ik niet gekocht.
Heb inderdaad al foto's van het raam gemaakt, ook de (donkere) kozijnen zitten helemaal onder de witte verf.... Zit al te denken hoe ik het in godsnaam schoon ga krijgen.

En over dat rustig blijven, tja wat kan ik anders... Moet zeggen dat ik er wel een beetje moedeloos van word :'(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:16

Wat voor overlast hebben je buren gehad van de vertrokken mensen dan?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:16

Wat kinderachtig zeg...En dat noemen ze volwassen..Nouwja, bejaard?

Dit is gewoon Vernieling!