Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
MarlindeRooz schreef:Liesje1611 schreef:Te plat. Te behaard.![]()
Mensen, weten jullie wel niet hoe verschrikkelijk dat is?! ik moet zelfs haartjes op mijn buik weghalen.. *schaam*Oh bah, wat kan ik wat dat betreft van mezelf walgen zeg
Oh en verder.. Teveel verkleuringen op mn knieeën (ik was een onvoorzichtig kind haha), te wit.. ga zo nog maar even verder
Moet ik ook hoor.Is echt vreselijk inderdaad.
Ik heb deze bikini
[ Afbeelding ]
met dit broekje
[ Afbeelding ]
Een bikini zoeken is voor mij niet zo lastig maar mijn lichaam is een beetje jammer.![]()
Ik heb een klein beetje een buikje.
nova_zodiax schreef:Ik vind het ook elk jaar weer een drama, ik hen hele brede schouders en weinig borsten. In een bikini vat dit extra op, op gek van te worden. Dat witte valt bijkj gelukkig mee ben niet heel bruin maar ach. Er zit in prinsenbeek wel een top zaak, solovely goede kwaliteit en goed advies voor een betaalbare prijs
Grotere omvang cups maakt de cups dan weer te groot voor mijn borsten. (en als ik dan een cup kleiner doe (aa) dan is dat weer te klein in zijn geheel)
Wel vandaag al mijn bikinilijn laten harsen, dan is dat maar mooi alvast gedaan.
nova_zodiax schreef:Ik vind het ook elk jaar weer een drama, ik hen hele brede schouders en weinig borsten. In een bikini vat dit extra op, op gek van te worden. Dat witte valt bijkj gelukkig mee ben niet heel bruin maar ach. Er zit in prinsenbeek wel een top zaak, solovely goede kwaliteit en goed advies voor een betaalbare prijs