Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) ben ik ook erg bang voor onweer. Rond een uur of 11.30 opeens uit het niks een gigantische flits, (alledrie de kanten vh huis) en nu ik dit aan het schrijven ben begint het weer wat te flitsen en te rommelen. Raad eens wie er zenuwachtig op d'r kamertje zit en niet goed slaapt vanavond

_Mondy_ schreef:Zoals de titel waarschijnlijk al doet vermoedenben ik doods benauwd voor onweer.
Van kleins af aan en nog steeds heb ik er last van.
Zweet breekt me uit, klamme handjes, schrik van elke flits en knal (en als het tegenzit kan die flits dus een fototoestel of een glazen pot die kapot knalt zijn, op het moment dat het onweert)
Elke flits vraag ik me af of er nu een inslag komt.
Naar buiten gaan als t onweert, echt niet ! En moet echt zeker weten dat het echt echt echt niet meer onweert voor ik dat wel doe.
Nu moet ik zeggen dat het overdag iets beter gaat dan snachts.
Verder ben ik niet bang voor vuurwerk, schieten of harde knallen en dus puur hiervoor.
Maarja dan is de vraag ,hoe kom je er vanaf ?
Want ja, als je straks mama bent (wat ik wel hoop ooit) kun je je kindje moeilijk vertellen dat er niks aan de hand is terwijl mama onder de dekens zit verstopt
Films kan ik gewoon kijken en ook erover praten, al krijg je bij sommige beelden even een rilling haha.
Iemand die bang is voor spinnen begint met een knuffel, gaat naar een klein spinnetje en eindig met een vogelspin. Maarja wat doe je als je onweer eng vind ?
Dus wie heeft hier ook zo erg last van en wat doen jullie er tegen ?