Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PortRoyal schreef:Mijn schoonouders zijn ook zuiplappen. Alleen met drank op kunnen ze emotie tonen, waar overigens niemand op zit te wachten...Ik heb nog nooit mensen ontmoet die zo slecht voor hun kinderen zijn geweest als deze mensen. Ze voelen eerder afgunst naar hun kinderen dan liefde, lijkt me vrij ziek en onnatuurlijk. Vooral schoonpa is een soort van Hitler,en schoonma houdt hem altijd de hand boven het hoofd,ten koste van hun kinderen. Het zijn ras narcisten. Mijn man en ik blijven ver uit de buurt van deze mensen, we zijn door schade en schande wel wijzer geworden, helaas..

PortRoyal schreef:Sommige dingen komen me bekend voor...
Mijn schoonouders hebben menige vredige kerst verprutst door dikke bonje met elkaar te maken. Het 10 jarig huwelijksfeest van hun dochter heeft schoonpa verprutst door ruzie te maken met de schoonouders van hun dochter. Dit was echt niet best, de tuinstoelen werden op elkaars rug aan flarden geslagen,ik geloofde mijn ogen niet. En jawel, het ligt nooit aan schoonpa, maar altijd aan de andere partij. Nou geloof me, het lag wel aan mijn schoonpa, wat een etter van een man, je gelooft het niet. Hij heeft met werkelijk iedereen al ruzie gemaakt. En dan mijn schoonmoeder: Ach , je vader bedoelt het niet zo...Toen ze gingen verhuizen hebben sommige buren een feestje gevierd.

dus was ook later...
NatasjavE schreef:Vanaf het eerste moment dat ze me zagen.
Toen ik mijn man net had leren kennen is een van z'n broertjes getrouwd. Mijn man was de laatste die nog niet getrouwd was.
Zeiden mijn schoonouders tegen mij:
Nou, we hebben nog een zoon over,....we zouden het heel erg fijn vinden als jij het zou zijn met wie hij wil trouwen....
Nou, dat is duidelijk dan he?
Was erg bang dat ze veel vooroordelen zouden hebben en het niet zouden goedkeuren. Maar tegendeel was waar
Dat ze eerst vlakaf tegen me zei "dat iemand van zulk niveau nooit wat met mij zu uithouden wegens intelligentieverschil" vergeet ze dan maar.
Om het af te maken: mijn broer wordt er dit jaar 34 en ik ben er 29
Danique_G schreef:NatasjavE schreef:Vanaf het eerste moment dat ze me zagen.
Toen ik mijn man net had leren kennen is een van z'n broertjes getrouwd. Mijn man was de laatste die nog niet getrouwd was.
Zeiden mijn schoonouders tegen mij:
Nou, we hebben nog een zoon over,....we zouden het heel erg fijn vinden als jij het zou zijn met wie hij wil trouwen....
Nou, dat is duidelijk dan he?
Betalen zij dan ook?
Ik bedoel een rollende r denk ik?
Zijn vader is een man van weinig woorden en daar heb ik wel even mee om moeten leren gaan, maar ik geloof dat hij mij wel geaccepteerd heeft
. Zijn moeder is een ontzettend lieve vrouw en heeft een hele lieve man. Zij hebben ook meermaals uitgesproken dat ze erg blij zijn dat mijn vriend en ik elkaar gevonden hebben.
mijn eigen ouders accepteren altijd wel tenzij ik met een buitenlander thuis kom (waar ik zoiezo al niet op val
)