Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:47

maris76 schreef:
Je bent vast niet de enige...

Al iemand z'n i-pad in de plee laten vallen?

_O- _O-

Haha ik bokt stiekem ook wel eens vanaf de wc, en dan denk ik, god die mensen moesten eens weten dat ik nu vanaf de wc aan het bokken ben _O-.
Ik zit nu gewoon in een stoel hoor! :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:52

Ik heb een hele erge, maar ben in twijfel of ik hem durf neer te zetten.... :o

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:05

Pascal schreef:

zet neer!! :j

Echt geweldig hierzo.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:08

TammyVN schreef:
maris76 schreef:
Je bent vast niet de enige...

Al iemand z'n i-pad in de plee laten vallen?

_O- _O-

Haha ik bokt stiekem ook wel eens vanaf de wc, en dan denk ik, god die mensen moesten eens weten dat ik nu vanaf de wc aan het bokken ben _O-.
Ik zit nu gewoon in een stoel hoor! :')

Als ik op de wc zit en de telefoon gaat neem ik ook gewoon op hoor!
Haha, de geluiden kun je toch iets anders de schuld van geven (ze verdenken je niet
zo gauw van op het toilet zitten).

En misschien nog veel belangrijker; Ze kunnen de geur niet ruiken..
Ik zit graag uitgebreid op het toilet! Heerlijk is dat.. Boekje erbij en
ondertussen mooi ontspannen drieten :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:09

Whihihi... Mijn ouders waren me vroeger eens kwijt, was al een poosje heel stil. Hoorden opeens wel een paar keer de wc door trekken, zat ik met mijn voetjes in de wcpot zittend op de rand van de wc mijn poppen de haren te wassen onder de 'douche' :o ik was 3 ofzo :P

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:10

Urbiezira schreef:
Ik heb een keer gehad in Walibi geloof ik, waar de sloten met haakjes in een gaatje gaan, dat ik mn tampon aan het verwisselen was en er dus heel charmant bijzat toen ineens een vrouw keihard de deur opentrok, haakje vloog er gewoon uit! Oh wat heb ik me geschaamd, verschrikkelijk! :')

oh my :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:15

mijn broer was jarig en er was een kennis van ons die had last van kuitkramp. Dus haar man zij: ik duw het er wel uit. Dus zij moest wat vast kunnen houden, en blijkbaar was de wc-pot daar ideaal voor(don't ask). Dus die man die zat aan haar been te duwen, en zij zat te kreunen. Komt de vriendin van mijn broer(een van de eerste keren dat ze bij ons was) binnen. haha, echt geniaal

En ik heb een hele erge, toen ik jong was moest ik een keer poepen. toen ik klaar was zag ik dat het uiteinde van mijn riem in de wc pot was gevallen en ik had er overheen gepoept. was zoo vies. dus ik met wc papier schoongemaakt, onder de kraan afgespoeld, en toen gevraagd of mama hem in de wasmachine wou doen, want het was mijn lievelingsriem haha.

In heb in argentinië ook een paar keer op een outhouse gemoeten, echt vies, dan moet je gewoon je adem inhouden anders adem je allemaal vliegen in:P. gelukkig zijn de meeste wc's gewoon normaal daar. behalve dat je het wc papier niet mag doorspoelen maar het in een emmertje/zakje moet doen.
Leuk klusje: wc papier verbranden :D
Laatst bijgewerkt door PocoGaucha op 13-06-13 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:16

vuurneon schreef:
De toiletbril ging draaien toen ik erop zat :') (zo'n automatisch schoonmaaksysteem die alleen een mankement had :') ) kreng spoelde ook door tijdens het plassen; spetterde lekker :=

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:25

In Rusland waar m'n vriend zat voor werk heb je alle potten naast elkaar, maar zonder tussenwand. Alsof je op een rij stoelen zit en lekker kan kletsen tegen elkaar _O- En dat was dan een van de meest moderne hotels, geloof in Vladivostok (vorig jaar deze tijd als ik me niet vergis).

Toen ik als kind een film van Monty Python zag waarin een slang uit de pot omhoog kroop heb ik jarenlang de pot in gekeken terwijl ik m'n ding deed, uit angst dat er ook zo'n beest zou opduiken :o

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:29

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:33

Varekaj schreef:
In Rusland waar m'n vriend zat voor werk heb je alle potten naast elkaar, maar zonder tussenwand. Alsof je op een rij stoelen zit en lekker kan kletsen tegen elkaar _O- En dat was dan een van de meest moderne hotels, geloof in Vladivostok (vorig jaar deze tijd als ik me niet vergis).

Lijkt me best gezellig! :P
Herentoiletten zonder tussenschot is ook geen uitzondering, dus ja, waarom complete potten dan ook niet :D

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:34

Geweldig topic!!

Kletsen op de wc doe ik eigenlijk heel vaak, op school met vriendinnen.. Nooit over nagedacht dat dat raar was..

Toen ik klein was heb ik een keer gedroomd dat ik op de wc zat en dat een zeehond aan mijn kont ging likken :') Naja drie keer raden, elke keer dat ik naar de wc ging was ik ontzettend bang dat er zo'n beest aan mijn kont ging likken.. :o

melody7

Varekaj schreef:

Toen ik als kind een film van Monty Python zag waarin een slang uit de pot omhoog kroop heb ik jarenlang de pot in gekeken terwijl ik m'n ding deed, uit angst dat er ook zo'n beest zou opduiken :o

Ik zou dan gewoon niet naar de wc durven :')

Hier niet veel speciaals, alleen een paar keer een deur open getrokken waar al iemand zat, nooit opgesloten gezeten, wel complete wc rollen in de plee laten vallen... maar een ding, van mij & m'n tweeling zus herinner ik me maar al te goed := we waren paardje aan het spelen (wat kun je beter doen als 7-jarige he :+ ) en zij had dus een springtouw om haar middel geknoopt zitten als teugels ofzo en die had ik vast... ineens moest ze dus nodig kakken, ze zat braaf op de wc, ik aan dat touw ernaast en net toen haar boodschap eruit floepte kwam ik dus op het idee om aan dat touw te trekken en toen viel alles dus op de grond, wat heb ik gelachen en wat was mijn moeder toen boos :+ nu ik eraan denk lig ik weer in een scheur _O-

Nayomie

Cayenne schreef:
Wat een topic :+

Ik ben jaren geleden op m'n werk eens vergeten de deur op slot te doen. Die werd toen dus heel enthousiast door een collega open getrokken :')

Dat heb ik ook eens gehad :')

Reusje0504

Dat hadden wij idd ook in Rusland.. Gingen we met 3 meiden tegelijk naar de wc en dan bij de deur wachten. We hielden maar gewoon alle wc's bezet hHa

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:36

Femek2902 schreef:
[...]
Toen ik klein was heb ik een keer gedroomd dat ik op de wc zat en dat een zeehond aan mijn kont ging likken :') Naja drie keer raden, elke keer dat ik naar de wc ging was ik ontzettend bang dat er zo'n beest aan mijn kont ging likken.. :o

Raap me op! _O-

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:37

verootjoo schreef:
Whihihi... Mijn ouders waren me vroeger eens kwijt, was al een poosje heel stil. Hoorden opeens wel een paar keer de wc door trekken, zat ik met mijn voetjes in de wcpot zittend op de rand van de wc mijn poppen de haren te wassen onder de 'douche' :o ik was 3 ofzo :P

_O- _O-

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:39

durf het er eigenlijk er niet op te zetten maar oke.....
ik kom bij n kennis daar ligt n nepdrol, ik vragen hoe die gemaakt word zij zegt:je haalt je drol uit de wc en laat m drogen als hij hard is spuit je er haarlak overheen...
dus ikke savonds naar me moeder met helemaal poep handen: het lukt niet... (ik kreeg m niet nuit de wc hahahahahah)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:43

amado7 schreef:
Pascal schreef:

zet neer!! :j

Echt geweldig hierzo.

Ik was 12 en zat in de eerste, en had behoorlijke diarree en tijdens onze lessen mochten wij niet naar de wc..

Er zat de behoorlijke druk op de ketel, en ik hing altijd iets boven de wc bril...
Met gevolg dat ik de muur achter me onderscheet :o -O- en ik als 12 jarige naar de conciërge moest om mijn ongelukje te melden...

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:44

ik weet er nog een, op mijn basisschool had de jongens wc ook een pisbak(in een hokje), daar heeft een keer iemand in gepoept. niemand wist wie het gedaan had, toen moest degene die toevallig die dag ergens anders al straf voor had, het eruit scheppen. hahaha.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:50

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:53

Pascal schreef:
Ik was 12 en zat in de eerste, en had behoorlijke diarree en tijdens onze lessen mochten wij niet naar de wc..

Er zat de behoorlijke druk op de ketel, en ik hing altijd iets boven de wc bril...
Met gevolg dat ik de muur achter me onderscheet :o -O- en ik als 12 jarige naar de conciërge moest om mijn ongelukje te melden...

Hihi := wat dapper dat je dat gemeld hebt! Ik had net gedaan of mijn neus bloedde :')

Bomba

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:02

Hmm het mag dan wel geen wc moment zijn, maar wel een soort van.. Ik was een keer met m'n vader een dagje naar Duitsland. Op de terugweg kwamen we in een enorm lange file terecht. Ik moest ontzettend nodig plassen en hield het al hele lange tijd op, maar ik móest het gewoon ophouden.
Voor ons reed een busje met twee mannen er in, waarvan eentje blijkbaar ook érg nodig moest plassen. Op het moment dat we weer wat gingen rijden besloot de passagier het raampje open te draaien, ging half uit het raam hangen en daar ging 'ie..
Omdat er gereden werd waaide alles lekker, juist, richting ons. Gatver, wat was dat goor.. Hele rit naar huis hebben we dat nog mogen ruiken.

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:11

Ik weet zo snel niet iets maar me moeder vertelde me vroeger en laatst weer eens iets waar je de rillingen van krijgt.. :j

Me moeder had samen met mijn vader een huisje gekocht ( 35 jaar gelden ? ze is nu 50 ) en moest in de avond naar de wc.. Dus naja het is al erg donker en ze gaat zitten. Terwijl ze zit hoort ze een raar geluid van bewegend water.. dus ze stond snel op met onderbroek op haar hielen en kijkt in het toilet, zit daar gewoon een RAT! Geloof dat ze nog nooit zo hard heeft gegild.. de eerste maand daarna met moeite naar die wc gegaan alleen als het heel nodig was.. En dat vertelde voor de eerste keer aan mij toen ik 6? was nou mij had ze ook bang hoor ! En nu denk ik er soms nog steeds aan al zit ik daar in de avond :+

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:15

Mooiste wc verhaal blijft mijn toen mijn zusje klein was dat ze van de weg-wc in Frankrijk terug kwam.

Mama er staat geen wc's in de hokjes? (waren het dus van die gaten in de grond achtige dingen XD )