Amigo_ schreef:Hoe vinden jullie dat, dat je vader/moeder een nieuwe vrouw/man heeft?
M`n moeder is nu al weer 7 jaar getrouwd en daarvoor hadden ze al een aantal jaar wat. Maar ik kan er nog steeds niet aan wennen. M`n haren gaan overeind staan als hij haar een kus geeft.
Ze had mij toen beloofd dat ze nooit meer zou trouwen. Dat m`n vader haar eerste en enige liefde zou zijn en blijven. Toen ze dat vertelde dat ze opnieuw ging trouwen heeft me dat echt heel veel pijn gedaan. Voelde me toen echt bedrogen.
Ik ben heel erg blij voor mijn vader.
Ik zie nu weer een gelukkige vader. Hij is jarenlang zwaar depressief geweest. Zelfs het bedenken wat we moesten eten was te veel.
Maar ik denk dat t ook wel scheelt dat ik zeker weet dat mn ouders zeker wel gescheiden zouden zijn als ze nog geleefd zou hebben.
En heel soms vraag ik me toch stiekem af of het leven dat echt zoveel beter geweest zou zijn.
Ik weet namelijk zeker dat ik dan bij mijn moeder was gaan wonen en mijn zus bij mijn vader was gebleven.
Denk dat t een hele nare scheiding was geworden
(Ze is overleden aan kanker d.m.v uitzaaing heeft 2 keer borstkanker gehad)
Dat was in het weekend en ik wilde absoluut niet haar dode lijf 2 dagen op het erf hebben en er tegen aan kijken dus ik zei zaterdags, maandag bel ik de DA om haar in te laten slapen. Wat heb ik gejankt over de keuze! Zondags besloot ik om haar veel te verwennen met appels, wortels en slobber. Iets wat ze geweldig lekker vond maar amper meer kreeg vanwege haar bevangenheid. Maandags stond ik op met lood in mijn schoenen... En toen ik de stal in liep stond de pony tegen de staldeur aan te trappen dat ze naar buiten wilde! Dus ik dacht nou dan ga je nog maar even naar buiten voordat de DA komt... Ze ging in een drafje de wei in, plofte neer om te rollen en stond heel voldaan op en ging vrolijk grazen! Mijn moeder wist hoe moeilijk ik het er mee had en had op een afstandje staan kijken en kwam naar me toe en zei; wacht nog maar eventjes af voordat je de DA belt om haar in te laten slapen... Vanaf dat punt is ze zo goed opgeknapt. De DA en hoefsmid zagen haar vooruitgaan en vonden het verbazingwekkend!
K daar gaat het hele leuke idee.. zucht nja, wel bbq maar er hangt weer een wolkje.
nee niet doen.
het roept veel bij me op, misschien eens goed om het van me af te schrijven..