Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daaphh schreef:Ik zou het raar/eng vinden.
Hij heeft me vorige week toegevoegd als vriend op facebook. Daarna begon hij te praten. Hij heeft blijkbaar op de toneel school gezeten waar ik heb opgezeten. Maar heb hem nooit gezien. Nu wou hij opnieuw een bijeenkomst organiseren en daarvoor had hij me toegevoegd... Weet dus niet hoe hij achter mij adres is gekomen

BarbaLala schreef:Ja dat snap ik inderdaad ook. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan in hoeverre je diegene kent, zei het digitaal. Begreep dat de TS hem wel op FB heeft? Dan scheelt toch al iets als dat zo is.
Net als dat het scheelt of je alleen woont, op kamers woont of nog thuis. (Vind ik iig.)
En daarnaast zoals eerder gezegd, via internet is alles veel makkelijker te achterhalen, ook al denken veel mensen dat het wel mee valt.

MarcoBorsato schreef:BarbaLala schreef:Ja dat snap ik inderdaad ook. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan in hoeverre je diegene kent, zei het digitaal. Begreep dat de TS hem wel op FB heeft? Dan scheelt toch al iets als dat zo is.
Net als dat het scheelt of je alleen woont, op kamers woont of nog thuis. (Vind ik iig.)
En daarnaast zoals eerder gezegd, via internet is alles veel makkelijker te achterhalen, ook al denken veel mensen dat het wel mee valt.
Ze heeft hem een week op facebook. En we weten niet of ze heel die week gechat hebben of iets dergelijks. Ik vind overigens niet dat het uitmaakt waar je woont. Hoewel mijn ouders wel in het telefoonboek staan geloof ik![]()
Mijn adres is misschien wel te achterhalen via internet, maar dat zal verdomd lastig zijn. Ik gebruik nergens mijn echte naam.
edit: En zoals ik het lees heeft hij inderdaad haar adres via de toneelschool.
als hij je nou nog gewoon in het echt kent vind ik het een ander verhaal, maar iemand die je eigenlijk amper gesproken hebt en nog nooit gezien? Ik zou er sowieso al niet zo weg van zijn als iemand me meteen rozen ging geven (echt niet mijn ding
) maar dit zou mij al helemaal iets te ver gaan
missje schreef:Wat een geweldige aktie met lef van die jongen zeg. Pluim voor jou jongeman!
Wat een geneuzel over stalken enzo. Als ze er niks mee had gewild had ze de roos plus brief
In de vuilnis moeten gooien en geen contact moeten maken.
Als ze hem niet leuk vind kan ze dat nu gewoon netjes aan hem laten weten, en als
Ze hem wil ontmoeten kan dat ook natuurlijk.
BarbaLala schreef:Lieveli wil je trouwens stoppen met mij pben?
Via bokt icm met FB kom je een eind bij heel wat members hier op bokt. (Please niet gaan denken dat ik Sherlock Holmes ben)
Ik ben zelf ook makkelijk te achterhalen helaas, ik was jong, en naïef met informatie verspreiden toen ik hier begon.
Overigens had je dit natuurlijk ook gewoon over PB kunnen vertellen maar ja he
MarcoBorsato schreef:BarbaLala schreef:Lieveli wil je trouwens stoppen met mij pben?
Via bokt icm met FB kom je een eind bij heel wat members hier op bokt. (Please niet gaan denken dat ik Sherlock Holmes ben)
Ik ben zelf ook makkelijk te achterhalen helaas, ik was jong, en naïef met informatie verspreiden toen ik hier begon.
Sorry, ik was gewoon nieuwsgierig naar de informatie die je kon vinden. Vooral omdat ik niet onder mijn echte naam op fb sta én hij dicht zit voor onbekenden. Veel gedoe om niets dus. Dacht ik alOverigens had je dit natuurlijk ook gewoon over PB kunnen vertellen maar ja he
Ik ging inderdaad al aan Sherlock Holmesdingen denken ja