Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:33

Ik ben trouwns ook een keer mijn telefoon echt, echt kwijt geweest. (gebeurt wel vaker maar dan bel ik mijzelf en is de telefoon weer terecht) Overal gezocht, hele huis onderste boven. Dag later moest ik de kliko aan de weg zetten. Dus ik wil de laatste vuilniszak erin gooien zie ik de broek liggen die ik de dag ervoor aanhad. Ik had een paard uit een of andere hele vieze poepsloot getrokken en die broek was zo oud, gescheurd en meurend dat ik m maar had weggegooid. En juist ja, daar was mijn telefoontje weer! :D

Overigens zijn we als gezin ook wel eens de hond kwijt geweest. We waren op familiebezoek geweest en moesten toen we weg gingen tanken. Het goedkope tankstation was een blokje verder dus wij uit de auto. Omdat mijn zusje en ik zo lief hadden gespeeld mochten we een ijsje. Eenmaal weer in de auto (5 min later) was opeens de hond weg. Wij zoeken, in de buurt roepen en rondvragen. Mijn zusje en ik waren helemaal van de leg dus mijn moeder ging daar verder zoeken en mijn vader met ons weer naar dat familiebezoek zodat we konden kalmeren. Komen we bij die flat aan; zit de hond doodbraaf aan het randje van de stoep waar eerst onze auto stond :oo . Hij stond zo schaapachtig te kijken; 'gaan we nou nog?"

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:10

Ik zit echt te wachten op het eerste verhaal van iemand die durft toe te geven dat 'ie z'n kind wel eens vergeten is. :o
Of heb ik daar nou totaal overheen gelezen? :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:25

Konstantine schreef:
Ik zit echt te wachten op het eerste verhaal van iemand die durft toe te geven dat 'ie z'n kind wel eens vergeten is. :o

Wel de hond aan het paaltje bij de bakker! Tot 2 keer toe in dezelfde week :')
Wij thuis; geen hond. Hele huis doorgezocht.. 'oh wacht, we hadden hem mee tijdens het boodschappen doen! *D '
Arm beestje :')

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:26

Ik ben eens een week m'n broek kwijt geweest, vond hem terug in de voortuin :P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 14:26

Konstantine schreef:

Ik ben ooit een keer vergeten door mijn vader :')
Dat heeft hij vorig jaar eens opgebiecht _O-

Mijn vader was thuis de huisman, en hij deed ook altijd de boodschappen.
In de supermarkt was ook een ballenbak en tijdens het boodschappen
doen mocht ik daar lekker spelen. Toen hij thuis was en de boodschappen uitgepakt had, bedacht hij dat
het wel erg rustig was :=

Hij terug naar de supermarkt (was ondertussen al een uur later :oo )
en ik zat daar nog braaf te spelen :D

Urielle

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:53

Mijn moeder is me wel ooit vergeten op te halen op school.

En ik had ooit mijn oudste als baby in de maxi cosi op de achterbank, ze lag lekker te slapen en ik moest terug naar de kantine voor mijn coupons. Terwijl ik haar nog wat instop, roept mijn vriend me naar achter om iets te helpen met trailer of paard, ik weet het al niet meer. Iig vergeet ik het portier dicht te slaan.
Het was even ophalen en weer terug, maar toen ik terugkwam regende het, en vanwege het open portier regende het dus zo de auto in. Zo erg!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:38

Ik was de blokfluit van mijn 4 jarige zusje zat en had die verstopt in de houtkachel op de oven. Toen helemaal vergeten tot het kouder werd en paps de kachel aanmaakte. Kwam een vreemde plastic smelt lucht uit de kachel. Sjit!! de blokfluit. Helemaal vervormt }> Moest helaas een nieuwe kopen voor haar ^) En ging het gejengel weer verder. 'T was zo lekker rustig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:49

Ik heb een slot op mijn konijnen ren zitten. Omdat er vaak op een onverklaarbare manier mijn konijnen los liepen. Of bij elkaar in zaten, die niet met elkaar overweg kunnen. Heb de ren doormidden gesplits namelijk. Met slot erop blijven ze allemaal netjes op hun plek.

Alleen was mijn zusje laatst de sleutel kwijt geraakt. Wij overal gezocht. Niks kunnen vinden. Ik woon nu bij mijn vader. Trek een la los en vind daar de sleutel.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 18:56

Oma was laatst overtuigd dat iemand haar portemonnee gestolen had.
Maar ja, het mensje is ook al 93 en mijn moeder wilde toch eerst overal in huis zoeken voordat ze haar pinpas ging blokkeren
Gelukkig voor oma was hij niet gestolen naar had ze hem in de besteklade gelegd. :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 19:58

Cyrilletje schreef:
Oma was laatst overtuigd dat iemand haar portemonnee gestolen had.
Maar ja, het mensje is ook al 93 en mijn moeder wilde toch eerst overal in huis zoeken voordat ze haar pinpas ging blokkeren
Gelukkig voor oma was hij niet gestolen naar had ze hem in de besteklade gelegd. :D

Werd hij per toeval ontdekt? Of waren jullie echt op zoek in de besteklade?

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:51

We waren het hele huis aan het doorzoeken. Ook de maffe plaatsen zoals de koelkast, lades en dergelijke waar je het niet verwacht, omdat mama al een vermoeden had dat ze haar portemonnee gewoon ergens in gedachten neer had gelegd. En ja hoor, mamma vond hem in de bestek la. :D

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:56

Mijn zusje kan het ook. Laatst was ze haar mobiel kwijt geraakt bij de stallen. Ze vroeg me haar te bellen, en ja hoor, hij lag bij haar pony, tussen dr voorbenen in het stro. Nog mazzel dat ze er niet op was gaan staan! /3

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:30

Daaaagen achter mijn portemonee gezocht en uiteindelijk heeft mijn moeder hem gevonden in de zak waar mijn gitaar instak :7

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:38

Ik heb een x de sleutels van een broer van een vriend moeten zoeken
Bleek hij ze in een dronken bui op het dak te hebben gegooit :')
Heb er wel 5 euro mee verdient

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:52

zo maakte ik het volgende mee:

t was al laat op de avond en was nog bij mijn paard.ze was net bevallen en ik was nog wat foto's aan t maken.ik wil even mijn haren naar achter slaan met mijn handen,tik ik perongeluk mijn oorbel eruit.nergens meer te vinden tussen al die krullen.ik baalde wel een beetje,maar ach kan gebeuren.

dag erna kom ik weer op stal om paardje een beetje te poetsen.dan valt de borstel perongeluk uit mijn handen.wil ik m oprapen,wat ligt daar....juist mijn oorbel.en dat terwijl de stal toch iedere dag wordt gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:56

Het verhaal van de vermiste sok ken ik ook. Hou je dat ding een hele tijd bij, duikt nr. 2 niet op en denk je "och, die mag weg". Jawel, ik verzeker je dat je binnen een week plots de vermiste eenling terug gaat vinden.

Ben ook vaak dingen kwijt: autosleutels, zonnebril, gsm, huissleutels, noem maar op. Zo heb ik mijn autosleutel en huissleutels momenteel apart. Ik ken mezelf en zeg al dagenlang "hang die bij elkaar" maar vergeet het steeds. Gevaar? Dat ik dus met autosleutels vertrek en mijn huissleutels binnen laat liggen. En bijgevolg ook helemaal niet meer binnen kan. Want dan kan je er geheid van uitgaan dat ze toevallig eens op de binnenkant van het slot zitten.

Vorige winter stond ik een pension waar je het hek alleen kon opendoen met een speciale veiligheidssleutel. Hoe vaak ik niet door sneeuw en ijs naar stal geglibberd ben met de auto om dan voor de poort te merken dat ik de sleutel niet bij had...
Of een stel heerlijke schoenen die ik een keer heb opgeborgen en nu nog steeds niet teruggevonden heb. Heb ze amper 3x aangehad -O-

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:00

Ik heb als 16 jarige de fiets van m'n tweelingzusje geleend( op de dag van de examenstunt) met een borreltje op naar huis. Onderweg naar huis kon ik toch de fiets sleutel niet meer vinden!
meteen zusje gebeld en uitgelegd (bla bla, dubbele tong, on samenhangend)
zusje vroeg waar ik dan was en of ze me op moest halen.
ik zat op de fiets en was bijna thuis :j
had er helemaal niet aangedacht dat de sleutel niet in m'n broekzak zat maar,in het slot van de fiets _O-

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:22

ik heb dat ook gehad:schoenen kwijtraken maar nooit weer gevonden.terwijl ik zeker weet dat ik ze niet heb weggedaan.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:26

Een banaan in de la :p

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:45

Een zilveren armband, die had ik op een tafel gelegd die tegen een muur aan stond. Poosje later was hij weg. Ik natuurlijk gelijk onder de tafel gekeken, maar daar lag hij niet. Weken later schuif ik de tafel aan de kant, lag de armband op een plint van een centimeter breed en 10 cm hoog. Ik sta er nog versteld van dat dat ding precies daar languit kon vallen, dat lukt je echt niet als je het probeert!

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 00:08

DaisyDarling schreef:
Wel de hond aan het paaltje bij de bakker! Tot 2 keer toe in dezelfde week :')
Wij thuis; geen hond. Hele huis doorgezocht.. 'oh wacht, we hadden hem mee tijdens het boodschappen doen! *D '
Arm beestje :')

Jep, ook wel eens gedaan. Zal nooit vergeten hoe ze me aankeek toen ik weer terug kwam lopen. "Baasje, je liep zomaar weg, zonder mij" ;(

Ook wel eens de hond kwijtgeweest op onze boot toen we 's ochtends wakker werden.
Dus paniek natuurlijk want stel je voor dat ze op de één of andere manier naar buiten was gekomen en in het water was gevallen
Hele boot overhoop gehaald en geroepen, ligt ze lekker opgerold in een tas met kleren (als kleine pup paste dat nog).
Laat ook niet even iets van zich horen ofzo :P

Oh en wat ik ook vaak heb is als ik sieraden uit voorzorg afdoe bijvoorbeeld bij paardrijden, omdat ik anders bang ben dat ik ze kwijtraak.
ik halverwege een buitenrit minstens 1x denk SH*T, MIJN RING IS WEG! ... Ohja :o

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 01:29

zit ik dit topic te lezen, na een hele lange tijd niks kwijtraken ben ik nu mijn mobieloplader kwijt... :')

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 01:51

yasminlove1 schreef:
zit ik dit topic te lezen, na een hele lange tijd niks kwijtraken ben ik nu mijn mobieloplader kwijt... :')

Die ben ik bijna standaard kwijt. Ik heb er inmiddels een stuk of zes :')

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 07:25

Traiectum schreef:
yasminlove1 schreef:

Die ben ik bijna standaard kwijt. Ik heb er inmiddels een stuk of zes :')

ik heb mijn oplader gevonden! :D
de vriend van mijn moeder had hem.. dat zou ik nooit verwachten. :o

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 08:16

Ik ben trouwens een keer een tube tandpasta vlak na het kopen kwijtgeraakt.. Dat was ongeveer 2 maanden terug en hij is nog niet terecht.. Ben benieuwd of ik hem ooit nog ga vinden :D