Goof schreef:Ik vraag me af wat een 27 jarige man met een 16 jarig kind moet....
Waarom is de oudere altijd een slechterik?
Uiteraard zijn er bij die speciaal jonge mensen zoeken om bv makkelijker te beinvloeden, maar soms worden mensen gewoon verliefd op een persoon ongeacht de leeftijd.
Ik snap niet waarom mensen altijd zo´n punt maken van leeftijd op zich en denken dat elke leeftijd vanzelf inherent is aan bepaald gedrag. Personen zijn individuen en ieder heeft een eigen karakter en achtergrond, ervaringen en verwachtingen. De een is een ouwelijk persoon met 16 de ander wordt nooit volwassen.
Als twee mensen op allerlei gebied "compatable" zijn, waarom dan kijken naar die kalenderjaren?
Daarbij, niet elke relatie, sterker nog heel weinig relaties, die op jonge leeftijd wordt aangegaan is blijvend.
Een persoon kan veel leren van een relatie, ook van een relatie met een ouder iemand.
Misschien is het over een jaar uit, of over twee jaar, misschien is het voor altijd, wie zal het zeggen, maar het is HAAR relatie.
). Weet nog dat mijn jonger broertje zei " euhm waarom ga je daar nu mee om.. hij is bijna bejaard.. en zou je vader kunnen zijn". Heb er eens meegelachen, wat een belachelijke uitspraak. Is dit dan verkeerd en zouden we elkaar niet meer mogen zien? Zou niet weten waarom... En zoveel jaar later zijn we nog steeds heel goede vrienden, zou niet weten wat ik moet beginnen zonder hem trouwens.
Het gaat erom dat JIJ gelukkig bent. En als je dat bent, waarom zou je dat dan door anderen laten verpesten?
Van beide kanten niet.