Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man/vrouw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:39

Als een kerel 'One million' van Paco Rabanne op heeft ben ik al om :Y) .
Ik houd ook van donker haar en bruine of blauwe ogen.

Ik vind Ashton poedersuiker een knappe man :D
Afbeelding
Die ogen :D

En wie er ook mag zijn is Robin Thicke van Blurred Lines!
Afbeelding
:~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:40

En ambitie... :~

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:41

Lente schreef:
Pinguïnpak? Really?? :')

Ik vind mensen vooral leuk als ze zelf niet weten hoe leuk ze zijn.

Ja, je weet wel, rokkostuum! :9

Oh, nee, ik hou meestal juist van de I'm sexy and I know it-uitstraling, dat vind ik echt iets hebben. <<)

Ambitie... Neh. Heb zelf geen loads of it en zou ook echt geen workaholic willen daten. :n

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:43

Konstantine schreef:
Nee, mannen in pak dan. Zo'n pinguïnpak, met zo'n pandenjas. <3

Man in pak vind ik best sexy, maar een rokkostuum vind ik dan weer echt niets :') Dan ga ik mannen inderdaad associëren met pinguïns.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:46

Maar mannen in pak die ik IRL tegenkom zijn altijd van die arrogante nep-zakenmannetjes met hun lease-Skoda in slecht passende pakken uit de Jan Smit-collectie van C&A, weet je wel... Dan toch liever een man in een maatgemaakt rokkostuum, of een gewoon maatpak, maar die tref je meestal niet zomaar op straat.
Dat wordt toch de rich and famous eens opzoeken... O:)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:46

Konstantine schreef:
Maar mannen in pak die ik IRL tegenkom zijn altijd van die arrogante nep-zakenmannetjes met hun lease-Skoda in slecht passende pakken uit de Jan Smit-collectie van C&A, weet je wel... Dan toch liever een man in een maatgemaakt rokkostuum, of een man in maatpak, maar die tref je meestal niet zomaar op straat. :P

Ik ken een leuke <<)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:47

Ow hier nog een hele slechte :o ik vind het ook aantrekkelijk als ze unne dikke Audi onder de kont hebben :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:48

mistid schreef:
Ow hier nog een hele slechte :o ik vind het ook aantrekkelijk als ze unne dikke Audi onder de kont hebben :D

Niet per se een Audi, andere dikke auto mag ook, maar wel een mooie. Met een Porsche mag je m'n huis voorbij rijden, dat vind ik echt lelijke grafbakken, hoe duur dan ook. :o

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:49

Ik vind het heel aantrekkelijk als een man ijdel is en erg met zijn uiterlijk bezig is. Het moet natuurlijk niet homo-achtig worden, dat gaat me te ver. (Dus lees: geen handtassen, en het "gayhandje", en noem maar op)

Een man die alles weg haalt qua haar, ook benen ja, behalve op zijn hoofd moet het haar er sowieso op zitten natuurlijk. Anders vind ik dat een afknapper :=

Zo kan ik bijvoorbeeld smakelijk genieten en lachen om mijn vriend die er echt over in kan zitten als een haartje op zijn hoofd niet goed in model is, hup dan wordt gelijk het haar weer opnieuw gedaan. (Zo is hij ook; zwart horloge met zwarte schoenen, en wit horloge met witte schoenen). Ik kan daar serieus gewoon echt van genieten ! Ben zelf ook een ijdeltuit, geen barbie. Totaal niet ! Maar gewoon lekker ijdel :o

Mannen die van shoppen houden is ook een pluspunt, niet op een verwijfde manier. Maar hou er wel van als een man ongeveer maandelijks winkelt voor kleding. Mijn vriend bijvoorbeeld, hij heeft meer schoenen dan ik heb. En zo zijn we regelmatig samen in de stad te vinden, heerlijk en gezellig :D

Verzorgde handen en nagels, ook belangrijk ! En ik hou van zachte, liefkozende mannen die me beschermen. Die niet fel zijn, die geen tegengas geven, en die mij niet drillen. Ben zelf namelijk ook te lief, en heb geen tegengas nodig.
Laatst bijgewerkt door Yunaa op 12-05-13 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:49

De sexy versie van man in pak kom ik sowieso nooit op straat tegen. Hooguit op gala's of foto's :P Op het werk lopen de chefs wel in pak, maar behalve dat ik ze sowieso al niet sexy vind ontbreekt mij dan echt het baardje. Maar ja, dat is niet representatief in de horeca :=

Anoniem

Re: Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man/vrouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:53

Ik hou niet van ijdel :n

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:55

O ja, nog een 'eis': open over dingen kunnen praten. Uiteraard hoef je niet elkaars psycholoog te worden, maar gewoon een goed gesprek kunnen voeren over dingen die je bezighouden is toch wel een vereiste :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:56

Ijdel is ook niet mijn ding. :n
Wel gesteld op persoonlijke hygiëne graag, dat vind ik echt heel belangrijk.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 12-05-13 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 18:56

Uhuh eens :j

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:06

Een look a like Cristiano Ronaldo , ja hoor alles perfect ! <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:52

Ashton poedersuiker vind ik ook helemaal het einde. Hij is mijn eerste grote liefde... (van tv) en heb hem ook echt in mijn hart gesloten := Van mij <3

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:55

Bah, Ronaldo... Doe me dan maar gewoon een echte vrouw. :')

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:59

Ik vind een open en spontane uitstraling heel aantrekkelijk :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:05

Op het gebied van uiterlijk, scoort een vrouw punten met:

Uitstraling-pretoogjes/ondeugend/straalt
Slank
Lang
Mooi kontje
Verzorgd voor de dag komt
uhm... :=
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 12-05-13 20:23, in het totaal 3 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:05

Ik vergeet trouwens nog iemand: Marco Borsato. Zijn innerlijk lijkt altijd zo top, die wijsheid, waar hij zich allemaal voor in zet. Zijn stem, die emotie. Hij is zo onwijs aantrekkelijk daardoor allemaal. Klinkt raar, maar ik houd gewoon echt van die man. <3 Moet zo vaak janken uit blijdschap dat hij er is met zijn liedjes die mij zo steunen :o :=

De enige die ik zo ontzettend aantrekkelijk vind zonder op uiterlijk te letten. Maar lijkt alsof ik hem daarom ook gewoon mooi vind..

Mijn vriend haat mijn liefde voor Marco :=

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:06

Een leuke lach doet wonderen. Een vrouw die let op haar uiterlijk maar niet obsessief is. Liefst welgevormd, geen panlat of frigomodel... Wel grappig, wat de één hier bij "aantrekkelijk" zet, plaatst de ander bij "afknapper". Het zijn verwarrende tijden voor ons, mannen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:16

Mannen met een vrolijke uitstraling! Echt een lijstje met ' blond haar , blauwe ogen ' heb ik niet, een leuke man die me aan het lachen maakt vind ik belangrijk. :j
En verder netjes gekleed, goed verzorgd en ik heb echt een zwak voor lekkere luchtjes!!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:11

Mijn ideale jongen ziet er zo uit _/-\o_ :

Afbeelding

Colton Haynes ehhh *zwijmel zwijmel*

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:15

Adindaa schreef:
Mijn ideale jongen ziet er zo uit _/-\o_ :

[ Afbeelding ]

Colton Haynes ehhh *zwijmel zwijmel*

<3 <3 <3 <3 Oww als je in bed ligt en dat komt op die manier de kamer binnenlopen *smelt in haar eigen wereldje weg* Omg

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:23

ooohhh colton haynes inderdaad! Of Ian Somerhalder, Gabriel Macht, Josh Hutcherson, Jack Harries, Caspar Lee, Stephen Amell, Alexander Skarsgard,... :+
verder vind ik persoonlijk niet alleen het uiterlijk belangrijk : ze moeten ook slim en interessant zijn. Een sterke persoonlijkheid en passie is ook een pluspunt.
Verder moeten ze wel wat aandacht aan hun uiterlijk besteden, maar niet te veel.
Zo'n sexy, arrogant lachje vind ik ook superaantrekkelijk :P
En natuurlijk vind ik uiterlijk ook belangrijk.

En nu zal je waarschijnlijk wel snappen waarom ik geen vriend heb :')