Sammie schreef:Erm... Het blijven geen kinderen, hoor. Ze groeien op en dan moet je grenzen stellen. Regels hanteren enzo. Vooral dat laatste lijken veel mensen tegenwoordig te vergeten
Grenzen stellen moet je altijd bij kinderen. Het hoort bij het opgroeien dat kinderen onafhankelijker moeten worden, zich losmaken van de ouders en daarmee grenzen gaan verleggen. Hoe dat proces verloopt is voor ieder kind anders, de een kan eerder meer verantwoordelijkheid en vrijheid aan dan de ander. De kunst als ouder is daarmee om te gaan en het ook een beetje gezellig te houden. Gelukkig ben ik zelf ook kind geweest en kan me daarom redelijk goed in mijn kinderen verplaatsen.
Vandaag ben ik vrij en mijn 20 jarige dochter heeft al vakantie. We gaan zo gezellig naar de Primark en ik hoop dat ze me vanmiddag nog een beetje helpt met rijden. Eerlijk gezegd vind ik het alleen maar leuker worden nu ze ouder zijn.

dan ben ik helemaal gesmolten.
), maar die begint ook grenzen op te zoeken en babbels te krijgen.... 

Had er bijna eentje gekidnapt, maar ik werd betrapt helaas.. Had toch weer een pijnlijke bevalling gescheeld
geeft?"
.
.