Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:42

Susyb schreef:
Wat ik mij afvraag.. Word het ook in cola gedaan bijv. ( ik ben altijd Bob)
Mensen kunnen van mij dus niet denken dat ik bijv, dronken ben

Ja, het is bij mij ook in mijn cola geslipt :) Het enige verschil is dat als je nuchter bent je GHB sowieso wel proeft over het algemeen, dat is vrij zoutig en niet zo lekker

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:51

Emmaa_ schreef:
Susyb schreef:
Wat ik mij afvraag.. Word het ook in cola gedaan bijv. ( ik ben altijd Bob)
Mensen kunnen van mij dus niet denken dat ik bijv, dronken ben

Ja, het is bij mij ook in mijn cola geslipt :) Het enige verschil is dat als je nuchter bent je GHB sowieso wel proeft over het algemeen, dat is vrij zoutig en niet zo lekker

Aha tja ik drink ook wel eens (als ik een keer niet bob) maar nog nooit dronken geweest ;)

Anoniem

Re: Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:04

Wat het probleem een beetje is, is dat alcohol je tong verdoofd. Dat heb je niet zo heel erg door, en niet iedereen heeft er echt "symptomen" van. Sommige mensen gaan met een dubbele tong praten als ze erg dronken zijn, dat komt door hetzelfde effect. Na 2 drankjes proef je al een stuk minder van de echte smaak, je hersenen weten alleen hoe het smaakt dus proef je dat. Daarom kunnen veel mensen bijvoorbeeld ook alleen bier drinken als ze al dronken zijn, dan is de smaak minder sterk.
De meeste meiden die GHB krijgen uiteindelijk zijn al wel aangeschoten waardoor je het minder erg proeft, heel erg sneaky.

GHB is alleen niet het enige wat er in je drankje gestopt kan worden, dus je weet het nooit zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:07

Volgens mijn vriend smaakt GHB naar zee water. Niet dat mijn vriend harddrugs gebruikt. Maar een kennis gaf hem eens flesje met doorzichtige vloeistof. Dus vriend vertrouwde het al niet. En proefte dus met puntje van zijn tong.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:10

Klopt, het smaakt heel zout. Maar als jij heel veel dorst hebt na een paar alcoholhoudende drankjes, en je gooit je cola snel naar binnen heb je ook niet zo snel door dat er iets zouts in je cola zit. Mensen sluiten het altijd zo snel uit maar realiseren zich niet dat als je er niet op let je het echt niet zo snel door zou hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:16

wat me trouwens opvalt, wat veel bokkers die zoiets hebben meegemaakt joh! :oo

Heel veel sterkte roosch! wat naar :(:)