Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Wat een leuk verhaal zeg
Ik zit in een ander situatie, en goed bevonden voor operatie aan oor zou ik van 3% naar 75-85% gaan alleen zitten er veel risico's aanvast ben er nog niet uit.

franka75 schreef:Nou ik er over nadenk hoe heb je dit stuk zo goed kunnen schrijven? Trouwens vanmiddag moest mn vriend me door het huis begeleiden naar de fohn om mn ogen te drogen van de make up en ik moest mn ogen dichthouden dat is al erg confronterend als je er over nadenkt
Ik typ blind, bedoel je dat? En mijn beeld is flink vergroot waardoor ik de letters kan lezen 

ik sla ook alles op wat ik hier (en op fb) vertel. Ook fijn om te lezen dat ik makkelijker/leuk schrijf, want als mensen er niet veel van begrijpen wat ik zeg is het natuurlijk ook niet echt leuk voor jullie om te lezen 
) maar vooral voor jezelf. Als je straks een jaar of 80 bent, is het toch super gaaf om te lezen hoe je de eerste keer een baby zien ervaren hebt! En mocht je ooit kinderen (mogen) krijgen die wel zien, is het super gaaf om te lezen hoe hun moeder dat proces heeft doorgemaakt.
) weer terug gaan naar minimaal zicht, kun je letterlijk terug kijken en misschien opnieuw ervaren hoe het geweest is.
ben nu ook voor mijzelf een worddocumentje aan het maken, alle reacties, 'vind ik leuks', alles wat ik zie, schrijf ik op