Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) 
Zunzuncito schreef:Waarom zou je gelijk denken als iemand nep is? Die jongen zit aan de andere kant van de wereld, berichtte haar altijd, stuurde ontiegelijk veel foto's, filmpjes, foto's/filmpjes van de paarden, had FBfoto's waar hij door allemaal andere mensen in getagged was, belde haar heel veel, sproken elkaar uren per dag. Waarom zou ze dan moeten denken "Goh, dit is vast nep"???Ik vind dit soort dingen fascinerend naïef en indrukwekkend. Hoe kom je erbij om niet binnen een maand door te hebben dat iemand je vet aan het voorliegen is? En dan heb ik het niet over het antwoord: "Hij draaide de camera weg”, maar meer dat je jezelf blijkbaar voor de gek (wil) houden met het idee dat het zo supergaaf is verliefd te zijn op die ene persoon.
Joscaa schreef:Zunzuncito schreef:Waarom zou je gelijk denken als iemand nep is? Die jongen zit aan de andere kant van de wereld, berichtte haar altijd, stuurde ontiegelijk veel foto's, filmpjes, foto's/filmpjes van de paarden, had FBfoto's waar hij door allemaal andere mensen in getagged was, belde haar heel veel, sproken elkaar uren per dag. Waarom zou ze dan moeten denken "Goh, dit is vast nep"???Ik vind dit soort dingen fascinerend naïef en indrukwekkend. Hoe kom je erbij om niet binnen een maand door te hebben dat iemand je vet aan het voorliegen is? En dan heb ik het niet over het antwoord: "Hij draaide de camera weg”, maar meer dat je jezelf blijkbaar voor de gek (wil) houden met het idee dat het zo supergaaf is verliefd te zijn op die ene persoon.
Zunzuncito schreef:Nou ja, voor mij is het dan meer de combinatie, ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op iemand die je nog nooit hebt ontmoet, maar dat dan weer niet in combinatie met een bezoek aan het buitenland terwijl je diegene nog nooit live hebt gezien. Dat ik persoonlijk niet verliefd zou worden op iemand die ik nog nooit live heb gezien is dan blijkbaar mijn geluk...
Yasmine schreef:Pfoe, wat een verhaal. Ik heb het hele seizoen van Catfish gezien en vind het altijd sneu dat er zo'n mensen bestaan.
Huertecilla schreef:´Catfish´ staat voor bedrieger.
Pas heel recent is het main stream voor internet oplichters dóór het MTV programma.
Vivian__ schreef:Ik heb naar aanleiding van dit topic de film Catfish gezien. Bizar als je zelf in zo'n situatie zit zeg...
Hoe gaat het nu TS?
. Het dringt nu allemaal een beetje tot me door en heb geaccepteerd dat ik er waarschijnlijk nooit achter zal komen wie Ethan nu echt is. Ik heb hem nog wel gesproken en daar bleek uit dat hij vindt dat ik nu van persoonlijkheden heb gewisseld en een andere kant van mezelf heb laten zien. Waarschijnlijk had hij dus verwacht dat ik zou zeggen dat het me niet uit maakt dat hij 1,5 jaar heeft gelogen en ik alsnog kom van de zomer. Tsja, dat hij het nu een beetje op mij afschuift zegt meer over hem denk ik.