Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:03

Horken in het verkeer, die geen richting aangeven, rechts inhalen, rechts inhalen en vervolgens heel langzaam voor je gaan rijden, slome mensen in het verkeer, slome mensen in het verkeer die links blijven rijden terwijl je er rechts dus niet langs mag, mensen die afsnijden, of bumperklevers omdat je eens een keer ietsjes te sloom links rijdt omdat er een sloom iemand voor je rijdt die niet opzout, en de bumperklevers er ook rechts niet langs mogen. Mensen die in slaap vallen bij een stoplicht, mensen die te snel achter me toeteren als ik eens niet op let bij het stoplicht. Voetgangers in de stad als ik door wil fietsen. Fietsers in de stad als ik daar net lekker rustig wandel. Een blokkade van langzame winkelaars die voor m'n voeten lopen, mensen die haast hebben en me omver douwen als ik rustig slenter. Echt, oehhhh. Heerlijk topic dit. Hahaha

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:04

en waar ik me ook nog kapot aan erger! mensen die de hele dag zingen en menen het goed te kunnen... kijk ik blér ook de hele dag door maar ik zeg er wel bij dat ik gehoorbeschadigingen veroorzaak :+

mensen die graag zielig gevonden worden, dingen verzinnen voor aandacht, mensen die aandacht trekken, combi hiervan, nep-mank gaan lopen voor aandacht, op krukken gaan lopen voor aandacht dat ook nog :P
Laatst bijgewerkt door melody7 op 08-04-13 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:05

Mannelijke studenten (want die doen dat nou eenmaal graag) all dressed up in pak. Vaak voor studie/studentenvereningen enzo. Vreselijk. En bij het schrijven overal ch achteraan plakken, mensch dan heb je voor mij al afgedaan. Al die poeha en dat chique gedoe terwijl de meesten nog armer zijn dan ik :D Vind echt dat die zichzelf volkomen belachelijk maken.

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:07

wauw Bizzybijtje, verder alles goed? :oo
Geweldige lijst, lag echt helemaal plat van het lachen!

Waar ik me vreselijk aan erger:
- van die meisjes die hun hele hoofd dichtgeplamuurt hebben met foundation!. Bah!
- heel veel mascara en dan dan dat het dikke klodders wimpers worden
- lage v-hals bij mannen

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:10

-Mensen die anderen compleet beoordelen op andermans figuur
-Fringe bikini
-Mijn blackberry
-Het verwende blafje van mijn dwergkees
-Lui gedrag
-Spugen op straat
-In mn hoofd precies weten wat ik wil zeggen, maar het gewoon niet uit mn smoelwerk krijgen :')
-Geld
-Mensen die alles willen, maar er niks voor willen doen
-Voedsel dat 1 dag over de houdbaarheidsdatum zit
-Niet meer weten wat ik wou zeggen
En waarschijnlijk nog wel veel meer, waar ik dus niet opkom :+

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:10

Ik kan wel een hele lijst opschrijven, maar heb besloten om me er niet meer druk om te maken, daar wordt het leven namelijk een stukje makkelijker van. :D

Maar waar ik echt echt niet tegen kan is: mannen, vrouwen, meisjes, jongen, die nike air max dragen. Ik kan er niets aan doen, ik vind het echt een vreselijk iets.

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:12

Top 1: mensen die denken dat websites als 9gag cool zijn en omg miems en lolz!!1! rondstrooien, om hun cool-factor te vergroten (dit klinkt heel nineties geloof ik) terwijl ze het echte internet nog nooit van binnen hebben gezien. -O-

Verder kan ik slecht tegen mensen die hun ego opvijzelen door groepen mensen weg te zetten op basis van hun (al dan niet) intellectuele interesses. Dat gaat twee kanten op; ik heb zowel een grafhekel aan zogenaamde 'intellectuelen' die spugen op tv-kijkers/Telegraaflezers/popmuziekluisteraars/etc als aan mensen die interesse in de wereld om je heen (wetenschap/literatuur/debat/etc) belachelijk maken. Ik ga zelf ook wel eens de fout in, maar probeer er wel op te letten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:13

Rienn schreef:
Ik kan wel een hele lijst opschrijven, maar heb besloten om me er niet meer druk om te maken, daar wordt het leven namelijk een stukje makkelijker van. :D

Maar waar ik echt echt niet tegen kan is: mannen, vrouwen, meisjes, jongen, die nike air max dragen. Ik kan er niets aan doen, ik vind het echt een vreselijk iets.

Mijn lijst draait vooral om het laatste item hoor :D

BarrieVabis

bah ja die fringe bikini is ook afschuwelijk.. ik zou er stranden voor gaan mijden deze zomer :+

Maartenn

Hier spreekt een man met een rode broek.. :')

Ik heb eigenlijk niets tegen mensen met bepaalde uiterlijke kenmerken, behalve als ze er echt uitzien alsof ze niet proberen om er leuk uit te zien.. Als je minder knap bent, of weinig geld hebt om leuke kleding te kopen daar kun je niet zoveel aan doen, maar je kunt proberen om er het beste van te maken.

Ik heb wel heel vaak dat ik een antipathie heb tegen bepaalde mensen maar ik niet weet waarom.. Ik erger me dan gewoon zo aan ze.. :P

xSlvna

Citaat:
omdat een legging toch wat anders is als een broek

Met (onder andere) mijn benen kan een legging best, zonder sletterig of goedkoop uit te zien :')
Net als Nike air max, als je ze verkeerd draagt zien ze indd niet uit.

Ik haat pakken die geopend zijn, (yoghurt, pudding), ik blijf er dan ook vanaf na één dag.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:14

FirebirdM schreef:
Top 1: mensen die denken dat websites als 9gag cool zijn en omg miems en lolz!!1! rondstrooien, om hun cool-factor te vergroten (dit klinkt heel nineties geloof ik) terwijl ze het echte internet nog nooit van binnen hebben gezien. -O-

Verder kan ik slecht tegen mensen die hun ego opvijzelen door groepen mensen weg te zetten op basis van hun (al dan niet) intellectuele interesses. Dat gaat twee kanten op; ik heb zowel een grafhekel aan zogenaamde 'intellectuelen' die spugen op tv-kijkers/Telegraaflezers/popmuziekluisteraars/etc als aan mensen die interesse in de wereld om je heen (wetenschap/literatuur/debat/etc) belachelijk maken. Ik ga zelf ook wel eens de fout in, maar probeer er wel op te letten.

Pfff, dat laatste, vreselijk! Zat laatst met twee 'intellectuelen' in de trein... Durfde bijna mijn oortjes niet meer in te doen, maar uiteindelijk toch maar mijn 'muziek voor zwakzinnigen' aangezet, omdat ik dan van hun gemekker af was :')

Anne.

Bizzybijtje, wil je er over praten? Mijn PB staat open :P

Ik vind het wel koel dat mensen hier ook toegeven :D

ZoeyDercks

- 3 kilometer lagen make-up
- Pubers (voornamelijk) mannen die hun broek op hun knieën dragen (Ik heb altijd zo de neiging die naar beneden te trekken... :Y) )
- Bouwvakkers-bilspleten. :brr:
- 45km per uur auto's op een 80k/m per uur weg.
- Mijn eigen geheugenverlies
- Mensen die belachelijke schrikfilmpjes delen op Facebook, die ik door mijn nieuwsgierigheid bekijk en me vervolgens een hartaanval krijg van dat rotfilmpje. :(:)
- De mode tegenwoordig...
- Mensen hier in het dorp die hun hondenkak niet opruimen. WETEN JULLIE HOE LANG HET DUURT om schijt onder je Vans uit te halen? Ik ben 3 uur bezig geweest!!!! Asociale dorpsgenoten hier, midden op de stoep.

Oh en mijn kunsten in file- of achteruit inparkeren. Of ik neem 2 à 3 parkeerplaatsen in beslag of ik sta met de autoneus nog half op de weg 8-)

En nog wel meer...

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:17

Bizzybijtje schreef:
Rienn schreef:

Mijn lijst draait vooral om het laatste item hoor :D

Ik had jouw lijstje :)) nog helemaal niet gezien. :D
Maar ik heb hem door. :D

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:17

Mensen die mensen beoordelen om hun uitzien.
Mensen die zich overal aan ergeren. (Het leven is een stuk aangenamer als je dat niet doet)

Liefs een bokker die momenteel een fleeceetrui, joggingbroek (kleuren matchen niet) en neppe uggs draagt en ook nog eens 4 honden die haren om zich heen :')

Presto3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:18

Als iemand in mijn buurt drinkt en van die vieze kloek geluiden maakt, ik kan dan goed over me nek gaan en ik ben spontaan chagarijnig

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:19

Mannen die een baard hebben.

En dan niet zo'n ruig 3 dagen baardje wat je vent wel eens heeft op vakantie...

Neeheee,....zo'n verzorgt altijd baardje.....bah, bah, bah.....

Ieeeeeeehhhh,....bah....

Anne.

Mensen die vertellen dat ze verschrikkelijk kwaad/verdrietig/blij zijn maar niet willen vertellen wáárom. Als je me aan een 'cliff' laat hangen, haal me er dan ook weer vanaf en laat me niet naar beneden storten :P

Szan

Mensen die bovenaan de roltrap stil gaan staan en uitgebreid rond gaan kijken waar ze naartoe moeten, in plaats van een paar passen naar voren te doen, waardoor iedereen over die ene langzame persoon heen kukelt. Mannen met uggs, crocs. Studenten (mannen) die menen dat ze voor college helemaal in pak naar de uni moeten komen. De op de eerste pagina genoemde poederhoofden :+ Mensen die in de supermarkt die de hele band volgooien met spullen (liefst ook nog een berg erop) en pas beginnen met inpakken van hun karretje wanneer alles is gescand en afgerekend, waardoor je uren moet wachten tot je eigen spulletjes afgerekend kunnen worden >;)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:21

Hahahaha, hier staan hele leuke dingen bij.
Ik irriteer me ook aan mensen die tubes vanuit het midden leeg knijpen en niet vanaf de onderkant.
En WC rolletjes die verkeerd om hangen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:22

Anne. schreef:
Mensen die vertellen dat ze verschrikkelijk kwaad/verdrietig/blij zijn maar niet willen vertellen wáárom. Als je me aan een 'cliff' laat hangen, haal me er dan ook weer vanaf en laat me niet naar beneden storten :P

Die ben ik vergeten.

Van die waardeloze onnozele vage facebook-updates.

AandachtaandachtaandachtGODGIVEMESOMEATTENTIONPLEASE schreef:
Het zit ook altijd tegen

Reactie van iedere willekeurige vriend schreef:
Wat is er dan

AandachtaandachtaandachtGODGIVEMESOMEATTENTIONPLEASE schreef:
Stuur wel een berichtje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-13 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:22

ik heb een hekel aan van die sletterige meiden die altijd alle aandacht van alle jongens wille trekken , mensen in de kroeg/disco die duwen en trekken of zomaar aan je zitten , mensen die zich bemoeien met hoe ik mij moet kleden (deed mijn ex heeel erg!) nee ik ga geen jurken en rokjes voor andere dragen waar ik me niet fijn in voel ik ben zoals ik ben in me spijkerbroekje gympies simpel shirt en vestje haha

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:24

Oh ik heb er veel van die lichte irritaties..

Mensen die uggs dragen. (slaat nergens op ik weet het).
Mensen die de luidspreker functie van hun smartphone misbruiken als (niet zo) persoonlijk audiosysteem. Helemaal als ze dan ook nog gaan meezingen alleen zingen niet hun sterkste punt is en ze de songtekst ook al niet helemaal kunnen onthouden.
Mensen die aan aan de verkeerde kant van de weg fietsen (spookrijden).
Mensen met duidelijk zichtbaar rug decolleté. (te strakke bh, met te strak shirt).
Mensen die op facebook foto's delen van mishandelde dieren met de boodschap dat je die foto moet delen om de dader te vinden :n

Mensen/ bedrijven/ instellingen die u met een hoofdletter schrijven.
Formele teksten met veel spelfouten, dan kan ik het niet meer serieus nemen.
Laatst bijgewerkt door jorretje op 08-04-13 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:25

- Mensen die naar drank meuren en in de supermarkt staan om meer te kopen
- Mannen met de broek op de knieen inclusief alle eerder genoemde bijkomstigheden
- Ongewenste aanraking van een vreemde die iets van je wil
- Auto's die zomaar toeteren als ze voorbij rijden (ik fiets) en me dan de pleuris schrik
- Spugen op straat
- Geplamuurde mokkels met een zonnenbankkleur (de genoemde poederhoofden)
- Crocs en Uggs

En er zal nog wel meer zijn :+