Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vind echt dat die zichzelf volkomen belachelijk maken. 

Rienn schreef:Ik kan wel een hele lijst opschrijven, maar heb besloten om me er niet meer druk om te maken, daar wordt het leven namelijk een stukje makkelijker van.
Maar waar ik echt echt niet tegen kan is: mannen, vrouwen, meisjes, jongen, die nike air max dragen. Ik kan er niets aan doen, ik vind het echt een vreselijk iets.

Citaat:omdat een legging toch wat anders is als een broek

FirebirdM schreef:Top 1: mensen die denken dat websites als 9gag cool zijn en omg miems en lolz!!1! rondstrooien, om hun cool-factor te vergroten (dit klinkt heel nineties geloof ik) terwijl ze het echte internet nog nooit van binnen hebben gezien.![]()
Verder kan ik slecht tegen mensen die hun ego opvijzelen door groepen mensen weg te zetten op basis van hun (al dan niet) intellectuele interesses. Dat gaat twee kanten op; ik heb zowel een grafhekel aan zogenaamde 'intellectuelen' die spugen op tv-kijkers/Telegraaflezers/popmuziekluisteraars/etc als aan mensen die interesse in de wereld om je heen (wetenschap/literatuur/debat/etc) belachelijk maken. Ik ga zelf ook wel eens de fout in, maar probeer er wel op te letten.
)
Bizzybijtje schreef:Rienn schreef:Ik kan wel een hele lijst opschrijven, maar heb besloten om me er niet meer druk om te maken, daar wordt het leven namelijk een stukje makkelijker van.
Maar waar ik echt echt niet tegen kan is: mannen, vrouwen, meisjes, jongen, die nike air max dragen. Ik kan er niets aan doen, ik vind het echt een vreselijk iets.
Mijn lijst draait vooral om het laatste item hoor
nog helemaal niet gezien.
Mensen die in de supermarkt die de hele band volgooien met spullen (liefst ook nog een berg erop) en pas beginnen met inpakken van hun karretje wanneer alles is gescand en afgerekend, waardoor je uren moet wachten tot je eigen spulletjes afgerekend kunnen worden
Anne. schreef:Mensen die vertellen dat ze verschrikkelijk kwaad/verdrietig/blij zijn maar niet willen vertellen wáárom. Als je me aan een 'cliff' laat hangen, haal me er dan ook weer vanaf en laat me niet naar beneden storten
AandachtaandachtaandachtGODGIVEMESOMEATTENTIONPLEASE schreef:Het zit ook altijd tegen
Reactie van iedere willekeurige vriend schreef:Wat is er dan
AandachtaandachtaandachtGODGIVEMESOMEATTENTIONPLEASE schreef:Stuur wel een berichtje