Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Francis schreef:Nee Joyce, op zich niet te ver voor een keertje, ik had idd zelf ook iets in Amersfoort gevonden, Grand Cafe Vyssotski, ken je dat? Daar is op maandagavond social dance. 't Is niet om de hoek maar ik ben ook wel naar Hengelo geweest waar wel entree betaald moet worden dus voor een keertje misschien wel leuk.
Leuk Tuttebel, vrijdag laat ik even schieten, hier in Deventer is ook een party maar ook daar ga ik niet heen denk ik. Zoals gezegd, centjes en deze maand al te veel 'extra's' gedaan. Maar ik kom zeker een keer naar de social dance. Gaat dat in December gewoon door? Dan hebben wij nl. een paar weken geen les, nieuwe cursus begint half januari, dus zou mooi zijn als ik ondertussen m'n 'fix' ergens anders kan halen![]()
Overigens, voor wie zin heeft, onze volgende party in Artcafe SamSam is op 21 December. Check voor info en de foto's van de party van oktober http://www.estamanera.nl/ , daar zullen die van gisteren avond ook snel genoeg komen te staan (de andere foto's zijn van de locatie in Deventer, daar wordt geen zaterdag-avond-party meer gehouden, maar komt vanaf januari wel op één zondag in de maand een matinee-dance, van 16.00 tot 21.00 uur).