Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:38

Ik heb echt respect voor je hoe je dit aanpakt Raponsje! Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden.
Nog een dikke knuffel vanaf hier. :(:)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:39

o jeetje wat herkenbaar

ik zal nooit vergeten dat ik 4 weken in verwachting was, hij op de bank lag te slapen en om 23.40 een smsje kreeg, hij sliep door en mijn nieuwsgierigheid won want laten we wel wezen, wie smst er nou op dat tijdstip (bij ons dus niet gewoonlijk)
ene dame: he ik moet zondag afzeggen want ik ben ongesteld

Nou ik kan je zeggen dat ik kotsmisselijk naar het toilet ben gaan lopen, spontaan over m'n nek en aan de diarree en maar overdenken wat ik hier mee moest doen
bomvol van de hormonen ook natuurlijk!

confronteren! het beste wat ik toen heb kunnen doen ook, want het was per direct afgelopen!
wacht niet af, want misschien is hij nog niet zover geweest en behoed dit hem van...
Mijn vent was ook boos dat ik in zijn mobiel had gekeken. So what? blijkbaar heb ik daar dus toch wel reden toe! Niks van dat soort argumenten aan trekken, je staat in je volste recht! tenslotte krijg je wel een kind samen

Ik hoop dat je de kracht vind voor de voor jou juiste beslissing
sterkte :(:)

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:40

Raponsje schreef:
Nynke1 schreef:
Tja, is hier wel een goede reden voor? Ik kan me heel goed voorstellen dat hij de zwangerschap een beetje eng en spannend vindt en daardoor misschien zoiets zou doen, omdat hij niet goed weet wat hij met de situatie aan moet.. Maar je zegt zelf al dat dit speelde voor dat jij zwanger werd.

Dat hij je als "huisgenoot" bestempeld vind ik misschien nog wel het ergste. Ik vind dat heel minderwaardig overkomen.

Daarom mag hij ook mijn huisgenoot zijn de komende tijd.
Op de bank slapen en zich netjes aan de huisregels houden.

Hoef voorlopig echt niet gezellig met hem in bed te liggen als je me zo behandeld.

Wow wat erg allemaal! Je hebt groot gelijk, het is zijn fout dat hij deze dingen doet..
Maar als je hem er nu mee confronteert, en jullie blijven wel bij elkaar en hij gaat er mee door, dan doet hij alles nog 'geheimer' denk ik.. Dan bouwt hij inderdaad een bunker om zn pc heen en zorgt hij er voor dat alle berichtjes steeds worden verwijderd..
Moeilijk...
Aan de ene kant zou ik idd zeggen: 'dumpen die vent' . Maar hij is wel de vader van je kind...
Zeer moeilijk allemaal!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:41

Jeetje Raponsje! Wat een drama.

Inderdaad zelf even proberen af te koelen en dan maar eens horen wat hij te zeggen heeft. Waarschijnlijk is het weer compleet iets anders dan dat je verwacht maar daar hebben mannen een talent voor geloof ik..

Succes in ieder geval

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:42

wat een L*L zeg kom op zegg ik zal zeggen laptopp aan en hem alles mooi zelf uit te laten leggen
kijken wat hij zegt en vragen of hij nog meer geheimen heb die je voor de geboorte van je kleine moet/wil weten....

igg heel veel succes/sterkte!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:44

Wow dan zak je wel even door je stoel als je zo'n berichten leest... zo te zien heb je er al goed over nagedacht en lijk je nog vrij rustig te kunnen redeneren (aan jouw berichten te zien) Ik wens je veel kracht toe!

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:45

Jemig wat een rot manier om er zo achter te komen. Heel knap van je dat je zo rustig blijft en je zo volwassen op stelt. Ik zou ook direct open tegen hem zijn en hem om duidelijkheid vragen. Probeer zelf rustig te blijven en eerst het hele verhaal aan te horen. Wel mag hij even weten dat dit absoluut not done is.. Probeer jezelf niet te boos te maken, denk aan je kindje :(:) .

heel veel sterkte tijdens dit gesprek!!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:47

Ojajoh schreef:
o jeetje wat herkenbaar

ik zal nooit vergeten dat ik 4 weken in verwachting was, hij op de bank lag te slapen en om 23.40 een smsje kreeg, hij sliep door en mijn nieuwsgierigheid won want laten we wel wezen, wie smst er nou op dat tijdstip (bij ons dus niet gewoonlijk)
ene dame: he ik moet zondag afzeggen want ik ben ongesteld

Nou ik kan je zeggen dat ik kotsmisselijk naar het toilet ben gaan lopen, spontaan over m'n nek en aan de diarree en maar overdenken wat ik hier mee moest doen
bomvol van de hormonen ook natuurlijk!

confronteren! het beste wat ik toen heb kunnen doen ook, want het was per direct afgelopen!
wacht niet af, want misschien is hij nog niet zover geweest en behoed dit hem van...
Mijn vent was ook boos dat ik in zijn mobiel had gekeken. So what? blijkbaar heb ik daar dus toch wel reden toe! Niks van dat soort argumenten aan trekken, je staat in je volste recht! tenslotte krijg je wel een kind samen

Ik hoop dat je de kracht vind voor de voor jou juiste beslissing
sterkte :(:)

:r Ik had hem die mobiel toch vol op z'n kop gesmeten. Bah, vreselijk.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:48

Heb je hem al geconfronteerd?

Nynke1

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:49

Ze gaat over ong 1,5 u richting huis Eydis.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:49

Raponsje schreef:
Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben".

Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Als hij dit echt heeft getypt vraag ik me af hoeveel respect hij voor je heeft. Zijn flirt weet dus niet dat hij vader wordt van zijn huisgenoot?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:51

Nynke1 schreef:

yup is mijn reactie als buitenstaanders toe ook die iets soortgelijks hebben
maar als je eenmaal een huis, een kind op komst hebt en al 20 jaar een bepaalde liefde hebt dan gooi je het toch niet zomaar weg :n
heb hem uiteraard wel ongelofelijk in het nauw gedreven en hij "boet" er nu soms nog wel voor....

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:52

"omruilen" ook.. Alsof we het hebben over een plant. Bah, echt heel respectloos.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:53

Serieus? :\ What the fiets?

Ik heb geen flauw idee wat ik moet zeggen, ik zou dit echt niet pikken :n Jij loopt een beetje een kind rond te sjouwen en hij gaat lekker met iemand anders 'in zee'.
Wat vreselijk meis...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:53

Ojajoh schreef:
Nynke1 schreef:

yup is mijn reactie als buitenstaanders toe ook die iets soortgelijks hebben
maar als je eenmaal een huis, een kind op komst hebt en al 20 jaar een bepaalde liefde hebt dan gooi je het toch niet zomaar weg :n
heb hem uiteraard wel ongelofelijk in het nauw gedreven en hij "boet" er nu soms nog wel voor....

Ik kan me voorstellen dat je dan wel iets anders reageert inderdaad.. Ik vind het wel ongelofelijk knap dat je hem een 2e kans hebt gegeven. Ik weet niet of ik voor mezelf zo iemand nog zou durven vertrouwen.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:54

Ellie_F schreef:
Raponsje schreef:
Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben".

Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Als hij dit echt heeft getypt vraag ik me af hoeveel respect hij voor je heeft. Zijn flirt weet dus niet dat hij vader wordt van zijn huisgenoot?

Hij heeft dit inderdaad geschreven.
Het meisje denkt dat hij in een flat woont met een andere kerel als huisgenoot.
Ook doet hij alsof hij op kantoor werkt ipv mijn sportschool.

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:54

Wat verschrikkelijk voor je, ik heb soortgelijk meegemaakt en het heeft me tot op het bot beschadigd. het is zo oneerlijk, jij moet de lasten dragen voor zijn fouten. Ik wens je heel veel sterkte toe, mannen zijn verschrikkelijk

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:55

Wow, ik zou hem maar rap uit die fantasie wereld halen.... -O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:56

Jeetje meid... dit is niet niks :/ ik kan je geen advies geven, omdat ik zelf geen flauw idee heb wat ik zou doen in jou situatie maar ik wil je iig veel sterkte wensen.. ik hoop dat hij met een verdomd goed verhaal komt vanavond -O-

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:56

lijkt een beetje alsof hij second life speelt Ts,
alsof hij zich niet wil binden, niet dat dat op wat voor manier dan ook iets goed maakt ...
phoe, dan ben je zwanger, doet ie zo iets... echt verschrikkelijk. Waarom doen mensen elkaar zo iets aan?

Hoop dat het confronteren een beetje lukt, vraag me af wat hij te zeggen heeft.
Ts, heel veel sterkte van mijn kant, hoop dat je het wat volhoud daar :(:)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:57

pff.. krijg al de kriebels als mijn vriend zo over mij zou praten..alsof ik niet besta en hij zich voor mij schaamt ofzo! met een relatie ga je toch 100% voor elkaar en ben je blij met elkaar , zeker met een kindje op komst! ( moet toch een supermoment zijn ).

ik zou echt zoiets hebben van , als ik niet voor jou besta wat is het dan nog waard! dan vind ik heus diegene wel die het t wel waard vind om met mij door het leven te gaan!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:57

Hij liegt tegen haar ook behoorlijk, kan me niet voorstellen dat hij serieus met haar is.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:58

LBLGypsyCobs schreef:
Hij liegt tegen haar ook behoorlijk, kan me niet voorstellen dat hij serieus met haar is.

Als hij niet serieus zou zijn lijkt het me juist dat hij open kaart zou spelen, dan zit er vanaf zijn kant namelijk niet meer achter. Nu probeert hij dingen te verbergen omdat het haar anders misschien afstoot. Tenminste, zo zie ik het.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:58

Raponsje schreef:
Ellie_F schreef:

Weet je ook waarom hij niet eerlijk zegt dat hij in je sportschool werkt? Is hij alleen tegen haar niet eerlijk of zegt hij dit tegen meer mensen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:59

Raponsje schreef:
Ellie_F schreef:

Wooooohh, hier zou ik echt heel woedend om kunnen worden. "huisgenoot" wat denkt hij wel niet zeg?!