Nog een dikke knuffel vanaf hier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Nynke1 schreef:Tja, is hier wel een goede reden voor? Ik kan me heel goed voorstellen dat hij de zwangerschap een beetje eng en spannend vindt en daardoor misschien zoiets zou doen, omdat hij niet goed weet wat hij met de situatie aan moet.. Maar je zegt zelf al dat dit speelde voor dat jij zwanger werd.
Dat hij je als "huisgenoot" bestempeld vind ik misschien nog wel het ergste. Ik vind dat heel minderwaardig overkomen.
Daarom mag hij ook mijn huisgenoot zijn de komende tijd.
Op de bank slapen en zich netjes aan de huisregels houden.
Hoef voorlopig echt niet gezellig met hem in bed te liggen als je me zo behandeld.
Ojajoh schreef:o jeetje wat herkenbaar
ik zal nooit vergeten dat ik 4 weken in verwachting was, hij op de bank lag te slapen en om 23.40 een smsje kreeg, hij sliep door en mijn nieuwsgierigheid won want laten we wel wezen, wie smst er nou op dat tijdstip (bij ons dus niet gewoonlijk)
ene dame: he ik moet zondag afzeggen want ik ben ongesteld
Nou ik kan je zeggen dat ik kotsmisselijk naar het toilet ben gaan lopen, spontaan over m'n nek en aan de diarree en maar overdenken wat ik hier mee moest doen
bomvol van de hormonen ook natuurlijk!
confronteren! het beste wat ik toen heb kunnen doen ook, want het was per direct afgelopen!
wacht niet af, want misschien is hij nog niet zover geweest en behoed dit hem van...
Mijn vent was ook boos dat ik in zijn mobiel had gekeken. So what? blijkbaar heb ik daar dus toch wel reden toe! Niks van dat soort argumenten aan trekken, je staat in je volste recht! tenslotte krijg je wel een kind samen
Ik hoop dat je de kracht vind voor de voor jou juiste beslissing
sterkte
Raponsje schreef:Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben".
Nynke1 schreef:Ik had hem die mobiel toch vol op z'n kop gesmeten. Bah, vreselijk.
Ojajoh schreef:Nynke1 schreef:Ik had hem die mobiel toch vol op z'n kop gesmeten. Bah, vreselijk.
yup is mijn reactie als buitenstaanders toe ook die iets soortgelijks hebben
maar als je eenmaal een huis, een kind op komst hebt en al 20 jaar een bepaalde liefde hebt dan gooi je het toch niet zomaar weg
heb hem uiteraard wel ongelofelijk in het nauw gedreven en hij "boet" er nu soms nog wel voor....
Ellie_F schreef:Raponsje schreef:Ik quote "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben".
Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Als hij dit echt heeft getypt vraag ik me af hoeveel respect hij voor je heeft. Zijn flirt weet dus niet dat hij vader wordt van zijn huisgenoot?
LBLGypsyCobs schreef:Hij liegt tegen haar ook behoorlijk, kan me niet voorstellen dat hij serieus met haar is.
Raponsje schreef:Ellie_F schreef:Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Als hij dit echt heeft getypt vraag ik me af hoeveel respect hij voor je heeft. Zijn flirt weet dus niet dat hij vader wordt van zijn huisgenoot?
Hij heeft dit inderdaad geschreven.
Het meisje denkt dat hij in een flat woont met een andere kerel als huisgenoot.
Ook doet hij alsof hij op kantoor werkt ipv mijn sportschool.
Raponsje schreef:Ellie_F schreef:
Heeft hij dit echt geschreven over jou? Ik dacht dat de eerste zin door haar was geschreven omdat er over de huisgenoot wordt geschreven.
Hij heeft dit inderdaad geschreven.
Het meisje denkt dat hij in een flat woont met een andere kerel als huisgenoot.
Ook doet hij alsof hij op kantoor werkt ipv mijn sportschool.