Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:23

nanno

helemaal mee eens je gevoel daar heb je geen controle over
en niemand is hetzelfde
maar door de jaren leer je er wel beter mee omgaan en vooral jezelf accepteren je bent zoals je bent
dat geeft rust

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:25

@ doemaar : en vind je dat leuk? nee..
dus waarom zou je daar voor kiezen als je dat niet leuk vind?
t enige waar je voor kiest is om er iets mee te doen ja of nee.. als ik jou zo hoor is het denk wel tijd om is met iemand te praten.. het is heel erg zonde als het je leven gaat beinvloeden, ik weet zelf ook hoe dat is, maar je blijft op een gegeven moment in een cirkel waar je moeilijk uit komt. Neem die stap!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:27

Ik heb wel een tijdje gehad dat ik het gewoon vertikte om het huis uit te gaan, of naar school.
Diep gevoel van schaamte over mezelf, niemand mocht me zien. Waarom? Ik heb werkelijk géén idee.
Echt puur onzekerheid over mezelf. Qua relatie ben ik eigenlijk nooit heel onzeker geweest maar wat betreft mijn 'voorkomen' dus wel.

Bij sommige opmerkingen denk ik ook heel snel 'dit is vast niet serieus'. Komt misschien ook daar weg.
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 26-02-13 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_Naomii_

Nanno_123 schreef:
ik vind dat sommige mensen wel erg kort door de bocht zijn..
het is een keuze om onzeker te zijn, het is een keuze om gepest te worden, het is een keuze om geslagen te worden..
ik denk eerder dat het ene mens karaktereigenschappen heeft waardoor hij of zij onzeker/gepest/geslagen is.. en daarna is het een keuzen, blijf je daar in hangen of werk je aan jezelf, vind je je zelf zielig of zie je dat het ook anders kan?

ik ben nooit gepest en nooit geslagen en toch ben ik onzeker.. al vanaf jongs af aan(dus ik praat even niet meer in de relatie sfeer)
nu ik uit mijn puberteit ben gaat het steeds beter, onzekerheden over mijn uiterlijk heb ik bijvoorbeeld niet meer.. maar wel onzekerheid over mijn presteren.. heeft niet iedereen een onzekerheid?
Zolang je van jezelf bewust bent dat je zo bent en je probeert dat het niet je leven beïnvloed en misschien wel met behulp van anderen aan je zelf werkt.. vind ik het erg sneu dat er gezegt word dat het een keuze is.

Erg kort door de bocht? Kan jij mij dan heeel gemakkelijk ook vertellen hoe ik er volgens jou vanaf kom?
Denk je dat ik het leuk vind om met dat gevoel rond te lopen? Ik probeer mezelf niet te laten zien op het moment dat ik heel onzeker ben.. en ik probeer me zelf vaak genoeg te zeggen dat ik best een leuke meid ben! Ik krijg ook vaak genoeg van mannen om me heen te horen dat ik er leuk uit zie enz. maar even goed blijf ik voor mezelf onzeker over het gevoel van een ander..

Vind jouw reactie ook een beetje makkelijk gezegd dan gedaan..

Nanno_123

lady62 schreef:
nanno

helemaal mee eens je gevoel daar heb je geen controle over
en niemand is hetzelfde
maar door de jaren leer je er wel beter mee omgaan en vooral jezelf accepteren je bent zoals je bent
dat geeft rust

Dat is ook zeker zo maar het is toch zonde als dat 40 jaar moet duren en je in de jaren daarvoor dus niet gelukkig kunt zijn met jezelf?
soms kan iemand je daar ook bij helpen als het zo dusdanig je leven beinvloed.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 15:30

Nynke1 schreef:
@ Wildgirl ik zit op dit moment met een grote angst voor de paarden, ik heb in ausgustus een ernstig ongeluk gehad en ja, ik ben daardoor nu bang geworden. Dat ik vandaag voor het eerst weer op het paard stap is omdat ik van die angst af wil. Maar voor die angst heb ik zeer zeker niet gekozen.

Allereerst, succes vandaag en goed van je!
Even heel kort door de bocht; als je in staat bent los te laten dan weet je dat het geen zín heeft bang te zijn.
Waar ben je bang voor, vallen met bijbehorende pijn?
Het is menselijk dat we vaak uit gaan van wat er allemaal mis kan gaan in tegenstelling tot wat er goed kan gaan.
Ik heb de afgelopen 5 jaar geen enkele pijn bij de tandarts gehad, ik heb dus geen reden meer tot angst....dus probeer ik niet meer bang te zijn; lukt 9 van de 10 keer.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:31

_Naomii_ schreef:
Nanno_123 schreef:
ik vind dat sommige mensen wel erg kort door de bocht zijn..
het is een keuze om onzeker te zijn, het is een keuze om gepest te worden, het is een keuze om geslagen te worden..
ik denk eerder dat het ene mens karaktereigenschappen heeft waardoor hij of zij onzeker/gepest/geslagen is.. en daarna is het een keuzen, blijf je daar in hangen of werk je aan jezelf, vind je je zelf zielig of zie je dat het ook anders kan?

ik ben nooit gepest en nooit geslagen en toch ben ik onzeker.. al vanaf jongs af aan(dus ik praat even niet meer in de relatie sfeer)
nu ik uit mijn puberteit ben gaat het steeds beter, onzekerheden over mijn uiterlijk heb ik bijvoorbeeld niet meer.. maar wel onzekerheid over mijn presteren.. heeft niet iedereen een onzekerheid?
Zolang je van jezelf bewust bent dat je zo bent en je probeert dat het niet je leven beïnvloed en misschien wel met behulp van anderen aan je zelf werkt.. vind ik het erg sneu dat er gezegt word dat het een keuze is.

Erg kort door de bocht? Kan jij mij dan heeel gemakkelijk ook vertellen hoe ik er volgens jou vanaf kom?
Denk je dat ik het leuk vind om met dat gevoel rond te lopen? Ik probeer mezelf niet te laten zien op het moment dat ik heel onzeker ben.. en ik probeer me zelf vaak genoeg te zeggen dat ik best een leuke meid ben! Ik krijg ook vaak genoeg van mannen om me heen te horen dat ik er leuk uit zie enz. maar even goed blijf ik voor mezelf onzeker over het gevoel van een ander..

Vind jouw reactie ook een beetje makkelijk gezegd dan gedaan..

Volgens mij begrijp je mij verkeerd..
ik vind het kort door de bocht om te zeggen dat onzeker zijn een keuze is omdat ik weet hoe vervelend het kan zijn en als je kon kiezen wel iets anders had gekozen.
Ik zeg ook niet dat werken aan jezelf makkelijk is?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:31

Ik zie heel vaak in mijn omgeving dat een vrouw zo onzeker is als een man haar maakt... ik heb bijvoorbeeld een vriend uit de duizend die me het gevoel geeft dat ik ontzettend veel waard ben. Ik heb dan ook weinig onzekerheden (ook op andere gebied ben ik vrij zelfzeker en sta ik erg stevig in mijn schoenen)
Echter had ik een douchebag vriendje gehad, dan was dat misschien wel anders geweest, al denk ik dat ik die vrij snel terug zou dumpen...al kun je dat niet helemaal voorspellen. Mensen zijn over het algemeen beïnvloedbaarder dan ze zelf denken.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:32

mee eens maar het probleem is je moet het zelf doen
en dat is niet iets dat snel over gaat kan inderdaad wel een paar jaar duren
het is wel belangrijk dat je de mensen kiest direct om je heen waar je een goed gevoel bij hebt dat maakt je sterker
loop onprettige mensen voorbij

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:32

nanno_123.. Ahh ja dan heb ik niks gezegd.. :Y)
i'msorry

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:34

Nobody can make you feel inferior without your consent.-Eleanor Roosevelt.

Heel erg van toepassing op dit topic, denk ik.
Laatst bijgewerkt door Peppertree op 26-02-13 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:34

@ Nanno_123... Nee dat is inderdaad niet leuk.. Ik vind het verschrikkelijk... Maar soms moet je jezelf weleens een zetje kunnen geven in de goede richting. Er zijn ook mensen die er maar in blijven hangen en die er weinig mee doen. Zoals je verstoppen thuis en niet naar buiten komen dan heb je toch echt wel zelf de kracht er voor nodig om naar buiten te gaan. Maar ik bedoel er wel mee je moet er zelf ook voor vechten om het te minderen of nog mooier het weg te kunnen wuiven :evaw: ... Bij mij hangt te veel in mijn hoofd: Ik kan het niet, dus nee jezelf opbeuren valt echt niet altijd mee.

Je kiest niet voor onzekerheid, ben ik het mee eens het kan komen door een gebeurtenis(en) of het je spontaan overvallen... Maar je moet er dus zelf wel aan werken.
Laatst bijgewerkt door doemaar op 26-02-13 15:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:36

_Naomii_ schreef:
nanno_123.. Ahh ja dan heb ik niks gezegd.. :Y)
i'msorry

Geen probleem :D

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:38

RedPassion schreef:
maura schreef:
Ik ben dan ook volgens mij niet de enige die de derde feministische golf compleet heeft gemist. Naar mijn idee is misgegaan vanaf de jaren '90.

Dit ben ik wel met je eens, maar.... Ligt dat dan alleen aan de vrouwen? Onzekerheid komt niet uit de lucht vallen, misschien zijn vrouwen en gevoeliger voor (weet ik niet eens zeker), maar naar mijn idee komt het voort uit een wisselwerking tussen mensen (niet alleen man/vrouw) en de maatschappelijke mentaliteit als het gaat om de rol van een vrouw en relaties. Wordt er sinds de jaren '90 niet steeds meer verwacht van mensen, maar zeker van vrouwen? Een leuke vrouw zijn, een goede moeder, een goede werkneemster en een goede vriendin? Je moet alle ballen hoog houden. Voor wie dat niet lukt ligt onzekerheid en een minderwaardig gevoel al snel op de loer.

En dan is er nog de tendens om niet meer zo hard voor een relatie te vechten, zoals dat met alles in de maatschappij is. Telefoon ouder dan een half jaar? Oud ding, tijd voor een nieuwe. Nieuw paard voldoet niet aan de verwachtingen en valt tegen op wedstrijden? Verkopen en een nieuwe aanschaffen. Relatie loopt niet zo lekker? Punt er achter zetten, het moet wel leuk blijven... Mensen zijn zo gewend dat alles maar kan en mag, zonder te veel moeite, als iets dan even minder loopt is het ineens heel zwaar om er voor te vechten. Als je relatie even niet leuk is kan je tegenwoordig zelfs terecht op een datingsite voor vreemdgangers. :+

De manier waarop we omgaan met elkaar en de gehele wereld om ons heen hangt naar mijn idee behoorlijk samen met de onzekerheden van nu (en alle ellende die daaruit voortvloeit).

Wow, wat gaat dit topic hard! Maar ik wil hier heel graag op reageren.

Voor zover ik weet (want ik heb niet beide voorgaande golven meegemaakt, zó oud ben ik nu ook weer niet) kwam het feminisme juist voort uit het feit dat vrouwen voortdurend werd voorgeschreven hoe ze hun leven moesten leiden. Weliswaar werden destijds andere dingen van ze verwacht, maar het ging om de mogelijkheid zélf te kiezen hoe je wilde leven. Of nu 'de mannen' of 'de maatschappij' voor vrouwen bepalen wat ze moeten kiezen maakt voor de noodzaak van het feminisme niets uit.

Ik ga wel helemaal met je mee dat de omloopsnelheid van álles in het leven toeneemt. Interessant detail is misschien dat het economisch beleid na WOII daar specifiek op gericht was en dat dat een behoorlijk succesvol beleid is geweest, totdat de grenzen aan de groei steeds zichtbaarder werden. Zoals dat gaat zijn we als reactie op het in zicht komen van die grenzen in eerste instantie alleen nog maar harder volgens het oude model gaan rennen en nu dat in een blijvende crisis heeft geresulteerd wordt pas voorzichtig over de randen van het failliete eerdere model gekeken. Maar goed, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar en daar komen we ook wel weer uit.

Het sleutelwoord is naar mijn idee zelfrespect. Ik zie hier meerdere meiden schrijven dat ze onzeker zijn gemaakt door ex-vriendjes, maar daar geloof ik niet in. Ze zijn onzeker geworden doordat ze zichzelf in de steek hebben gelaten, te laat voor zichzelf zijn opgekomen door te lang bij die ex-en te blijven. Het is logisch dat je zelfvertrouwen een tik krijgt wanneer je blijkbaar niet in staat bent een partner die jou niet respecteert te dumpen, maar het is niet logisch om je er dan maar bij neer te leggen dat je onzeker bent en dat het de schuld van die partner is dat je dat bent.
Wat wél logisch is, is jezelf vergeven dat je te lang in een slechte relatie bent blijven hangen en daarna jezelf feliciteren dat je er desondanks uiteindelijk toch maar mooi in geslaagd bent jezelf van die slechte partner los te maken. Als een eventuele nieuwe partner wél respect voor je toont, dan komt dat niet omdat die nieuwe partner zo'n goeie persoon is maar omdat jij kennelijk zélf nu voldoende zelfrespect hebt om een respectvolle behandeling af te dwingen. Het is niet redelijk om van anderen te verwachten dat ze jou respecteren als je jezelf niet respecteert, zo zitten mensen nu eenmaal niet in elkaar. En waarom zou je ook? Waarom zou ik iemand respecteren die zichzelf veracht, waarom zou ik van iemand houden die niet van zichzelf houdt?

Als de omloopsnelheid van relaties, paarden, telefoons, whatever jou te hoog is dan kun je gaan roepen dat De Maatschappij of De Politiek daar iets aan moet doen (niet dat jij dat doet RP!), je kunt ook je eigen keuze maken om het anders te doen en wél dat paard aanhouden dat niet meer in de sport mee kan draaien, of niét een nieuwe telefoon nemen omdat dat van je abonnement mag, of toch in (relatie)therapie gaan omdat je zeker wilt weten of er nog iets is om voor te vechten. Het maakt niet uit of je het ene of het andere doet, het gaat erom dat wát je doet je éigen keus is en niet dat wat je denkt dat er van je verwacht wordt. Als die keuze op mislukking uitdraait is dat jammer, maar je eigen schuld en een kans om te leren het de volgende keer beter te doen. Als die keuze succesvol blijkt, heb je dat succes 100% zelf verdiend en als er iets goed is voor je zelfvertrouwen is dat het wel.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:42

Kana schreef:
Hoe weten jullie dat jullie onzeker zijn?

Ik roep altijd dat ik zelf verzekerd ben. Ben blij met mijn lichaam en hoofd en vind mijn karakter ook heel oké. Tuurlijk ben ik niet perfect maar ik kan goed leven met mijzelf.

Op het gebied van vriendjes ben ik in een relatie geen jaloerzig type, eerder het tegenovergestelde. Als een partner het ergens anders beter denkt te kunnen hebben dan gaan ze maar. Ik heb nooit de behoefte gehad om WA te controleren ofzoiets.

Maar nu date ik met een bijzonder mooie man die denk ik overal meisjes vandaan kan plukken en o my, ben ik wel leuk genoeg? grappig genoeg? lief genoeg? Vind hij me wel mooi? Zit mijn make-up goed? Het houdt niet op wat er allemaal door mijn hoofd gaat! :')
Ik denk dat je dus op meerdere vlakken onzeker kunt zijn ofzo? Of ik ben gewoon compleet veranderd door die ene man. :P

hihi ik begrijp dit hoor.. daarom ben ik stiekem wel blij dat mijn vriend geen superduper model is wat alle vrouwen mooi vinden. Ik ben ook zelfzeker, en tevreden met mezelf, maar van een echte hottie ga je wel nadenken volgens mij :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:44

Wildgirl schreef:
Hoi

Naar aanleiding van o.a deze topics
[LZP] In love op een kerel met een vriendin
en
[LZP] na 10 jaar de stekker eruit?

Valt het mij op hoe ongelofelijk onzeker de meeste vrouwen hier, maar waarschijnlijk ook in ''de grote boze buitenwereld'' zijn.
Vrouwen die compleet flippen als hun vriend/man/partner eens een whatsappje ontvangt van een andere vrouw,die aan zichzelf gaan twijfelen bij iedere stilte die er valt en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Daarnaast, een hoop verbittering door bepaalde mensen waar je ook niet echt vrolijker van wordt.
Wat is dat toch met onzekerheid en vrouwen en, zien jullie ook dat dit op bokt erger is dan in je eigen persoonlijke kring vriendinnen?

Grappig dat je dit schrijft, ik geloof dat ik een ander beeld heb van onzekerheid dan jij. Ik denk namelijk juist dat een vrouw die op een bezette man valt vaak onzeker is; terwijl ik iemand die niet over haar grenzen heen laat gaan niet per definitie onzeker vind maar juist erg bewust van haar gevoelens.

Om mijn man maar eens als voorbeeld te noemen. Hij heeft een verleden van vreemd gaan (ja ook met mij :o dus ik ben zeker niet erg rooms) en had toen we net een relatie hadden had hij ook zo nu en dan sms of chatcontact met vrouwen. Volgens hem kon hij niet zo veel doen aan het vreemdgaan, het overkwam hem.

Toen hij weer eens een chatsletje had (sorry :D ) vroeg ik aan hem wat zijn doel was en wat háár doel was van dat contact volgens hem. Na lang nadenken bedacht hij zélf dat het begon als checken of hij nog een beetje goed op de markt lag (egoboost om, jawel-> de onzekerheid te lijf te gaan), vervolgens elkaar wat beter leren kennen met als gevolg spanning en door het meer dat gemiddelde contact een groter 'risico' op vreemd gaan als ze elkaar dan in het echt zouden zien.

Hij kwam (echt waar) zelf tot de conclusie dat chatten, smssen en mailen (en tegenwoordig whatsappen) niet zo onschuldig is als het lijkt en dat hij zélf het 'gevaar' opzocht door 'gewoon leuk' met vrouwen om te gaan. Hij heeft toen de contacten afgebouwd, tegen ééntje moest hij ronduit zéggen dat hij echt niet meer met haar ging praten (wist hij meteen waar ze eigenlijk op uit was) en zijn zelfverzekerdheid is gegroeid, misschien wel mede daardoor.

Overigens is angst geen keuze hoor. Angst, boosheid, verdriet en blijdschap zijn gezonde basisemoties die iedereen zou moeten hebben. Bepaalde omstandigheden kunnen maken dat je er één vaker voelt dan normaal en als het goed is leer je daar dan mee omgaan. Gevoelens zoals angst onderdrukken is beslist niet gezond, daar maak je ze uiteindelijk erger mee.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:49

_Naomii_ schreef:

Waarom is het gevoel van een ander belangrijk voor je? Ik denk dat je het daar moet gaan zoeken. Je gevoel en je verstand zitten duidelijk niet op één lijn. Je weet dat je een leuke meid bent, je weet dat het belangrijk is wat je zelf vindt en niet wat een ander vindt, je weet dat er best mannen zijn die je leuk vinden en tóch voelt het niet zo. Je bent duidelijk diep van binnen ergens heel bang voor, want je verstopt je ook voor anderen op het moment dat je je kwetsbaar voelt. Als je je dan niet laat zien ben je veilig en doet niemand je iets. Dit doe je waarschijnlijk omdat het voor jou natuurlijk en veilig voelt. Wáárom voelt dit voor jou veilig? Wat zegt jouw gevoel dat er gebeurt als jij je met al je onzekerheden zou laten zien aan de wereld? En dan bedoel ik niet wat je echt denkt dat er gebeurt, maar wat je voelt.

Dat zijn stappen die je kunt zetten om te ontdekken waarom je je zo voelt en wat je nodig hebt om je zekerder te voelen. Dus je komt er niet gemakkelijk vanaf, het is geen kwestie van 1-2-3 en nu maak ik voortaan andere keuzes en voel ik me zeker. Je hebt iets nodig om te leren minder waarde te hechten aan andermans mening en meer aan die van jezelf. Vaak ontdek je pas wat je nodig hebt/mist als je je verstand even uitzet en gaat voelen.

Je wilt er duidelijk vanaf en ik gun het je ook echt dat je je zekerder voelt.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:59

Junia schreef:
_Naomii_ schreef:

Waarom is het gevoel van een ander belangrijk voor je? Ik denk dat je het daar moet gaan zoeken. Je gevoel en je verstand zitten duidelijk niet op één lijn. Je weet dat je een leuke meid bent, je weet dat het belangrijk is wat je zelf vindt en niet wat een ander vindt, je weet dat er best mannen zijn die je leuk vinden en tóch voelt het niet zo. Je bent duidelijk diep van binnen ergens heel bang voor, want je verstopt je ook voor anderen op het moment dat je je kwetsbaar voelt. Als je je dan niet laat zien ben je veilig en doet niemand je iets. Dit doe je waarschijnlijk omdat het voor jou natuurlijk en veilig voelt. Wáárom voelt dit voor jou veilig? Wat zegt jouw gevoel dat er gebeurt als jij je met al je onzekerheden zou laten zien aan de wereld? En dan bedoel ik niet wat je echt denkt dat er gebeurt, maar wat je voelt.

Dat zijn stappen die je kunt zetten om te ontdekken waarom je je zo voelt en wat je nodig hebt om je zekerder te voelen. Dus je komt er niet gemakkelijk vanaf, het is geen kwestie van 1-2-3 en nu maak ik voortaan andere keuzes en voel ik me zeker. Je hebt iets nodig om te leren minder waarde te hechten aan andermans mening en meer aan die van jezelf. Vaak ontdek je pas wat je nodig hebt/mist als je je verstand even uitzet en gaat voelen.

Je wilt er duidelijk vanaf en ik gun het je ook echt dat je je zekerder voelt.

Poeh jouw reactie komt even bij me binnen zeg.. Je beschrijft echt op elk woord exact na hoe het voor me voelt..
Ik krijg zo vaak van mensen te horen meid laat je kwetsbaarheid toch eens zien, dan kunnen we je der bij helpen.. En kruip niet in jezelf op het moment dat je het even moeilijk hebt.. Ik ben altijd op zoek naar bevestiging van andere, dat ik iets goed doe, dat ze me leuk vinden, ik vind het fijn als mensen om me moeten lachen dat is voor een bevestiging dat ze me leuk vinden ofzo.. Waar ik het meest bang voor ben, is de mensen/dingen kwijt te raken die me het meest dierbaar zijn.. zo kan ik me dus best aan iemand vast klampen.. zo durfde ik me eerst niet zo toe te geven dat ik verliefd op iemand was.. ik heb er een tijdje om heen gedraaid voordat ik het pas aan hem vertelde.. puur omdat ik te bang was om gekwetst te worden.. en waar ik bang voor was gebeurde.. we hadden het onwijs leuk. en ineens zette hij er een punt achter.. ik begin dan zo vreselijk aan mezelf te twijfelen.. en ga mezelf van alles aan praten.. terwijl hij zegt het ligt niet aan jou want ik vind je fantastisch.. ik wil gewoon dat ik kan zeggen ik ben naomi en ik ben zoals ik ben en je neemt me maar zoals ik ben!!

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:16

Wat Maura zegt :j

doemaar

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:20

Ik wou in zulk soort gevallen liever een man zijn die zijn gewoon veel relaxter en lekker nuchter in het koppie :') ... wij vrouwen hebben veel meer last van onzekerheden en willen het liefst dat alles op rolletjes verloop.. Vergelijken ons sneller met een ander etc.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:22

doemaar schreef:
Ik wou in zulk soort gevallen liever een man zijn die zijn gewoon veel relaxter en lekker nuchter in het koppie :') ... wij vrouwen hebben veel meer last van onzekerheden en willen het liefst dat alles op rolletjes verloop.. Vergelijken ons sneller met een ander etc.

Haha!! Echt zo!!! als ik die mannen soms reacties hoor geven of bepaalde denkwijzes, dan denk ik aaaarghhh laten we ajb 1 keer kunnen ruilen voor een dagje.. misschien kan je mijn gevoel dan ook iets beter begrijpen haha..
Laatst bijgewerkt door _Naomii_ op 26-02-13 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:22

doemaar schreef:

deze vrouw gelukkig niet hoor :)

Maar mannen denken minder (al ken ik ook wel een paar exemplaren die zich suf piekeren). Denk dat dat het geheim is.
Think / worry less, enjoy more :)

doemaar

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:26

Haha nee er zulle ook vast vrouwen zijn die zeker van zich zelf zijn (JALOERS)...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:30

vanLotje schreef:
doemaar schreef:

deze vrouw gelukkig niet hoor :)

Maar mannen denken minder (al ken ik ook wel een paar exemplaren die zich suf piekeren). Denk dat dat het geheim is.
Think / worry less, enjoy more :)

En vrouwen praten veel meer dan dat mannen doen... We hebben het er maar druk mee :))

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:31

....echt he. Dan spiek ik in je profiel, en zie een PRACHT meid, potverdorie. :D

Maar ik denk zelf dat leeftijd er een hele hele boel mee te maken heeft.
Als puber was ik in en in triest, als jongvolwassene erg onzeker, wilde graag door iedereen aardig gevonden worden. Pas na m'n 33e is het omgeslagen. Het boeit me simpelweg niet meer wat anderen van mijn haar/schoenen/lach vinden, ik ben gelukkig met mijn man & beestjes, dus waar zou ik me in 'shemelsnaam druk om maken :)

@winged.... zou ik dan TOCH stiekum 'n vent zijn?? Haha