In love op een kerel met een vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:41

Forcalquier, wat zijn dat voor rare mensen... Na de proeftijd gewoon geen contract geven, kan dat niet? Als je je niet ok voelt bij je me eigen personeel, vind ik niet dat je dat moet negeren. Relaties tussen collega's horen niet zo snel al te verzuren, ik denk dat je daar dan beter komaf mee maakt.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:46

Heel simpel, proeftijd --> weg :)

Ik zou het alleen zo veel gemener aanpakken :')

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:47

Stille meelezer, maar die meiden gingen bij mij direct de laan uit..

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:50

Stille meelezer #2: eruit schoppen en wel acuut. Daar komt nooit iets goeds uit voort. Echt, meteen, NU.
Daar is een proeftijd dus voor, zodat je ze eruit kan schoppen als het niet bevalt. Wees maar blij dat ze nu al zo doen, straks had je er aan vast gezeten...

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:53

@Forcalquier: wow dat is wel heel gemeen zeg! Aan zulke mensen heb je helemaal niets, ik zou ze ook dan zeker
nooit een contract aanbieden na de proefperiode. Wat een lef hebben sommige mensen ook, bah!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:53

Ben ik de enige die het spelletje mee zou spelen? Je vriend met der contact laten opzoeken zogenaamd stiekem, en ooit eens afspreken bij een leuk restaurantje in een of ander hotel... Met z'n 2en daar naar toe gaan en meteen der "per direct beeindigen proeftijd"- brief mee en heerlijk uit eten gaan ;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:55

Lianne86 schreef:
Ben ik de enige die het spelletje mee zou spelen? Je vriend met der contact laten opzoeken zogenaamd stiekem, en ooit eens afspreken bij een leuk restaurantje in een of ander hotel... Met z'n 2en daar naar toe gaan en meteen der "per direct beeindigen proeftijd"- brief mee en heerlijk uit eten gaan ;)

Lol... Die is wel goed :+

fjordie333

Re: In love op een kerel met een vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 10:57

wow wat een aso wijven zeg...zou me niet op mijn gemak voelen dus kunnen ze lekker ergens anders heen !

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:19

Forcalquier schreef:
Hmmz ik had gister een akkefietje op het werk.
Ik heb 2 weken geleden 2 nieuwe (vrijgezelle) meiden aangenomen, super harde werkers en we gingen ook leuk met elkaar om...tot gister :( Omdat 1 van de dames ook een kind heeft vroeg ze of ik een foto van mijn dochter had waarop ik antwoord dat ik deze niet op mijn telefoon heb.
Nog geen 5 minuten later hadden ze mijn account gevonden op FB, daar is niets zichtbaar voor niet vrienden maar mijn relatie status staat wel omschreven.....er werd dus doorgeklikt naar mijn vriend.

Er werd wat gesmoest en gegiechelt waarop ik vraag wat er is.....oh niks hoor, lekkere kerel heb je. Waarop ik nog vriendelijk bedank voor het compliment en voor de grap zeg:na zoveel mislukte relaties ben ik ontzettend blij dat ik nu een leuke vent heb getroffen.
Uit het niets sloeg de sfeer om en werd 1 van de meiden gewoon vals.
Zij: zoooo dus jij denkt dat je nu een leuke vent hebt?
Ik: Ja ik ben heel tevreden over onze goede relatie
Zij: jij denkt dat zo'n mooie vent niet alles pakt wat ie kan pakken?
Ik: daar ga ik niet vanuit
Zij: als ik wil heb ik 'm vanavond in mijn bed liggen
Ik: het is een leuke jongen om te zien maar hij is ontzettend verlegen en voelt zich ongemakkelijk bij vreemden dus dat denk ik niet.
Zij: ohw dus jij denkt dat je fantastisch bent?
Ik: Dat zeg ik niet, ik weet hoe hij is en hoe hij dichtklapt bij vreemden dus ik schat de kans klein in.
Zij: Nou Wen alles kan kapot hoor, dat is me al vaker gelukt
ik: en wat is het nut daarvan?
Zij: de kick die het geeft om iemand zover te krijgen.

Nou echt ik zat met mijn oren te klapperen, ben weggelopen uit het gesprek en heb mijn vriend gewoon gebelt om mijn verhaal te doen.Die werd heel boos (zijn vorige vriendin+ zijn kind zijn bij hem weggegaan door gestook van een vrouw) en hij wilde zelfs dat ik deze dames zou melden dat ze richting ontslag dreigen te gaan.
Nu vind ik dat in eerste instantie iets te ver gaan maar later op de dag maakten beide dames wel steeds opmerkingen als Hmmmm (zijn naam noemend) en zaten ze mij heel vals aan te kijken. Op deze manier kan ik niet normaal met de dames op een werkvloer aanwezig zijn, ik ben dan ook benieuwd wat jullie zouden doen??? (beide dames zitten nog in hun proeftijd)

:oo Degene met de grootste mond er uit gooien, wat een loeder!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:26

Zeg maar gewoon Wendy hoor...dat Forcalquier is niet te typen :D

Ik zit er ook zeker wel over te denken hoor, ik heb nog 6 weken eer hun proeftijd voorbij is.
Via het hoofdkantoor is er wel al een officiele waarschuwing richting deurmat. Ik denk dat ik het nog heel even aankijk, blijven ze doorgaan dan zal ik ze zeker met een grote grijns ontslaan alleen het probleem FB is daarmee niet opgelost.....ze hebben mijn vriend immers al gevonden en misschien gaan ze juist irritant doen als ik ze ontsla.
Wat mijn vriend betreft hoef ik me echt nergens zorgen over te maken, vandaag ben ik lekker een dagje vrij en vanavond zitten we saampjes aan de sushi :9 morgen maar eens zien hoe de dames op hun waarschuwing reageren.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:32

Wat kunnen ze doen? Alleen een paar berichtjes sturen, meer kunnen ze niet? :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:32

Keep us posted! Ben heel erg benieuwd waar dit heen gaat...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:34

Weg drmee :j en inderdaad, wat gaan ze doen. Als zowel jij als je man er niet op reageren is de lol er vast snel van af :j

(zeker geen reden om iemand te houden, het feit dat jij je bedreigd voelt, nu al)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:38

Sjo!
Die had er direct uit gelegen bij mij.

Waarom zulke respectloze uitspraken.

Inderdaad; alles kan kapot. Ik heb in beide situaties gezeten.
Naja, eigenlijk alle mogelijke situaties hierin.

Maar dan nog, het doelbewust kapot maken van het moois wat een ander heeft slaat echt door.
Zeker als dat je enige doel is, gewoon voor de kick.
Je kwetst er mensen heel hard mee en doet veel verdriet.

Het is niet mijn stijl om op iemand af te gaan die een vriendin heeft.
En ik zal heel bokt over me heen krijgen, maar als ik echt diepe gevoelens voor iemand krijg, en diegene zit in een relatie zal ik kiezen voor mijn geluk, en dan zal ik inderdaad de aandrang hebben te kijken of er meer in kan zitten met diegene.
Vriendin of niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:13

Even van het meest positieve scenario uit gaan, dat het gewoon een geintje is ( :? ) dan is op zijn minst een direct duidelijke waarschuwing van jou wel op zijn plaats zodat ze weten dat je dit gedrag niet waardeert en geen naam-mhhh meer hoeft te horen omdat ze anders direct kunnen vertrekken.

In de categorie je baas (en dierbaren) met respect behandelen.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:27

En jezelf met respect behandelen, allemachtig. Dus je denkt er serieus over ze niet te ontslaan omdat ze anders via Facebook "iets"...? Sta hier in hemelsnaam mijlenver boven en schop ze eruit. Aan het verloop van het gesprek te zien ben jij ook iets te goed voor deze wereld, overigens niet verkeerd bedoeld ;-)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:32

WowAmigo schreef:
Aan het verloop van het gesprek te zien ben jij ook iets te goed voor deze wereld, overigens niet verkeerd bedoeld ;-)

Inderdaad. Als ze nou 'n crush op je vriend had, à la. Maar als ze alleen maar wil bewijzen dat ze in staat is om jullie relatie naar de knoppen te helpen... Walgelijk!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:50

Wendy eruit trappen serieus! wat denken ze nou wel ??? bah

Over het mom alles kan kapot, kwaaier kan je mij niet krijgen!

ik dacht ook een vriendin te hebben stond dag en nacht voor haar klaar toen haar paard overleden was, we namen haar altijd mee op sleeptouw, naar feesten in het dorp uit gaans dingen ect.
merkte wel dat ze meer met mijn vent optrok dan als met mij, maar zag er niet veel in tot de woorden via via naar mij kwamen van een andere vriendin van haar dat de betreffende madam had gezegd, alles kan kapot!

stom stom ik had het niet eerder gezien, ze had al een huwlijk met kids om zeep geholpen ,vervolgens wel iedere keer verhalen aangehoord, van mannen die volgens haar achter haar aanzaten...maar getrouwd waren en een gezin hebben, en zoveel stelt ze niet voor eigenlijk , tuurlijk ze is slank, maar verder? geen tieten geen kont, geen karakter...

meerdere keren viel het me op dat ze naar mijn vent toe trok, was ik niet thuis (hoorde ik later van hem ) kwam zij in korte rokjes/broekjes bij ons thuis in de tuin als hij druk was, hij zag er niks verkeerds in ,en deed er godzijdank niks mee want ze deed hem niks, tot het moment we haar weer meenenamen, naar een feest, in het dorp hier, en ik was toen zwanger , op een gegeven moment was ik de groep kwijt, en zocht met mijn zus naar de groep, want ik had wat buikpijn was wat moe en wou graag naar huis, affijn nergens te vinden natuurlijk , dan hebben we altijd een telefoon mee, dus belde ik 1 vand e meiden, waar zijn jullie? o ja wij zijn al naar huis, ow hmm ok , dus belde ik de madam die nam geen telefoon op , app gestuurd nog niks weer bellen niks, ik was woedend, affijn ben richting uitgang gelopen daar stonden ze een patatje te eten zij met een big smile uiteraard, dus ik vroeg kwaad, moeilijk he even de telefoon op nemen! o heb hem niet gehoord...tuurlijk schijnheilige Tr*t, ben naar huis gegaan , gelukkig kwam mijn vent mee en nog steeds zag die er het kwaad niet in , ik zei als schat we bellen elkaar altijd als we meer dan een half uur iemand van de groep kwijt zijn ! ect ect, hij zei toen wel dat die merkte dat betreffende madam verdacht veel naar hem toe trok , ect. nou en als zelfs hij dat al doorheeft dan is het wel heel opvallend , was dan ook al gewaarschuwd door meerdere vriendinnen, dat deze dame dat deed, ze deed het ook bij een ander stelletje van de groep continu die kerel sms sturen ect ect.

bah , heb haar hele lieve appjes gestuurd (not) en sindsdien gelukkig nooit meer wat gehoord.

affijn het motto alles kan kapot, vind ik serieus een schofterigge Rot opmerking kan er nog steeds enorm kwaad om worden

blijf met je poten van andermans kerel af!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:00

Dat ik een beetje te goed ben klopt wel, ik ben meer van de informele werksfeer, normaal gesproken pakt dit ook wel positief uit.

Of het een geintje was weet ik dus niet, het zijn meiden van +- 8 jaar jonger dan ik, die ene heeft dan wel een kind maar ik hoor niet anders als mannen geklets en overige dingen waarvan ik denk: oke en jij voed een kind op?? Voor mijn gevoel moet ik het nog even aankijken, houd het niet op dan zitten daar zeker consequenties aan.

Dat het misselijkmakende opmerkingen zijn daar ben ik het volledig mee eens, echter gaat het hier om iets dat in mijn privé van toepassing is en ook ik moet mij verantwoorden richting baas.....ik kan toch moeilijk aankomen met: ze maakte vunzige opmerkingen over mijn vriend, dat ik het niet op prijs stel is een feit maar het nadeel in deze is wel dat de dames meer dan voldoende functioneren.

Wat de FB berichten betreft, daar ben ik ook niet zo heel bang voor, mijn vriend weet immers wat er speelt. Het enige waar ik enigszins huiverig voor ben is onzin leugentjes richting mij of mijn vriend, dingen die verdraaid gaan worden of foto's die eventueel gemaakt kunnen worden. Ik heb nogal regelmatig vertegenwoordigers over de werkvloer (niet dat ik daar ook maar iets mee doe) maar 1 foto op een raar moment of andere hoek genomen en je kunt de meest fantastische leugens verspreiden.
Dit zal echt niet direct resulteren in een hok vol herrie maar ik houd wel in mijn achterhoofd dat het die andere vrouw ook is gelukt om zijn ex bij 'm weg te krijgen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:31

Het zegt wel iets over hun normen en waarden en ook al doen ze hun werk goed, ze kunnen een hele grote stempel op de sfeer drukken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:02

Je mag toch verwachten van je personeel dat ze zich professioneel gedragen, en daar valt het wroeten in elkaars privé-leven (en daar de draak mee steken) absoluut niet onder :n

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:03

*Update*

De dame (met kind) is afgelopen maandag ontslagen! De andere werkt nog wel, die heeft haar fout ingezien en haar excuses gemaakt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:04

Forcalquier: Waarom is de één wel ontslagen en de ander niet?

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:00

pmarena schreef:
Aan de andere kant...denk ik dat er ook best wel wat mensen zijn die veels te lang in een slechte relatie zijn blijven hangen en achteraf bezien maar wat graag hadden gewild dat iemand van buitenaf het makkelijker had gemaakt om de knoop eerder door te hakken :=

In de categorie: ik had al jaren geleden bij die man weg moeten gaan....had iemand hem maar meegenomen :P

_/-\o_
Zo had ik anderhalf jaar een relatie die totaal niet meer werkte (vanuit mijn kant gezien), 'durfde' niet bij die jongen weg te gaan. Heb mijn huidige vriend leren kennen, heel lang privé berichtjes op hyves ( :+ ) gestuurd maar vriendlief hield de boot af omdat hij wist dat ik in een relatie zat. Uiteindelijk heeft vriendlief een keer gevraagd of ik in zijn nieuwe huisje wilde komen kijken. Super gezellige avond gehad en de vonk sprong duidelijk over. Kenden elkaar in theorie al heel goed door alle berichtjes. Twee dagen later zijn huidige vriend en ik samen naar de ikea gegaan en de dag erna heb ik het uit gemaakt met mijn toenmalige vriend... overigens niet aangegeven dat ik het uitmaakte omdat ik een ander op het oog had maar omdat het niet meer ging. Hij ging helemaal door het lint en heeft mij nog lang bedreigd.
Nu ben ik bijna 2 jaar samen met vriendlief en ik wéét dat dit niet nogmaals zal gebeuren omdat onze relatie gewoon heel goed zit.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:01

Winged schreef:
Forcalquier: Waarom is de één wel ontslagen en de ander niet?

Omdat de één zich rustig heeft gehouden en haar excuses heeft gemaakt en de ander afgelopen maandag weer bezig was.
Als je een opmerking krijgt als: zeg schat weet jij eigenlijk wel met wie ik een sexy weekend heb gehad, jouw vent!! En dan een beetje verliefd zitten doen bij 1 foto die ze van zijn FB heeft geplukt en op haar telefoon heeft gezet.

Kon het niet laten om te zeggen: Zeg schat ik weet niet met wie jij allemaal sexy weekenden hebt maar mijn vent was het iig niet, 1 ding weet ik wel: jij kunt vanaf vandaag op zoek naar een andere baan.

Ik kan echt wel wat hebben maar dit was zo verdomde irritant, s'avonds kreeg ik nog een mail met de nodige K woorden en verwensingen. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar god wat ben ik blij dat dat mormel weg is.