Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lianne86 schreef:Ben ik de enige die het spelletje mee zou spelen? Je vriend met der contact laten opzoeken zogenaamd stiekem, en ooit eens afspreken bij een leuk restaurantje in een of ander hotel... Met z'n 2en daar naar toe gaan en meteen der "per direct beeindigen proeftijd"- brief mee en heerlijk uit eten gaan
Forcalquier schreef:Hmmz ik had gister een akkefietje op het werk.
Ik heb 2 weken geleden 2 nieuwe (vrijgezelle) meiden aangenomen, super harde werkers en we gingen ook leuk met elkaar om...tot gisterOmdat 1 van de dames ook een kind heeft vroeg ze of ik een foto van mijn dochter had waarop ik antwoord dat ik deze niet op mijn telefoon heb.
Nog geen 5 minuten later hadden ze mijn account gevonden op FB, daar is niets zichtbaar voor niet vrienden maar mijn relatie status staat wel omschreven.....er werd dus doorgeklikt naar mijn vriend.
Er werd wat gesmoest en gegiechelt waarop ik vraag wat er is.....oh niks hoor, lekkere kerel heb je. Waarop ik nog vriendelijk bedank voor het compliment en voor de grap zeg:na zoveel mislukte relaties ben ik ontzettend blij dat ik nu een leuke vent heb getroffen.
Uit het niets sloeg de sfeer om en werd 1 van de meiden gewoon vals.
Zij: zoooo dus jij denkt dat je nu een leuke vent hebt?
Ik: Ja ik ben heel tevreden over onze goede relatie
Zij: jij denkt dat zo'n mooie vent niet alles pakt wat ie kan pakken?
Ik: daar ga ik niet vanuit
Zij: als ik wil heb ik 'm vanavond in mijn bed liggen
Ik: het is een leuke jongen om te zien maar hij is ontzettend verlegen en voelt zich ongemakkelijk bij vreemden dus dat denk ik niet.
Zij: ohw dus jij denkt dat je fantastisch bent?
Ik: Dat zeg ik niet, ik weet hoe hij is en hoe hij dichtklapt bij vreemden dus ik schat de kans klein in.
Zij: Nou Wen alles kan kapot hoor, dat is me al vaker gelukt
ik: en wat is het nut daarvan?
Zij: de kick die het geeft om iemand zover te krijgen.
Nou echt ik zat met mijn oren te klapperen, ben weggelopen uit het gesprek en heb mijn vriend gewoon gebelt om mijn verhaal te doen.Die werd heel boos (zijn vorige vriendin+ zijn kind zijn bij hem weggegaan door gestook van een vrouw) en hij wilde zelfs dat ik deze dames zou melden dat ze richting ontslag dreigen te gaan.
Nu vind ik dat in eerste instantie iets te ver gaan maar later op de dag maakten beide dames wel steeds opmerkingen als Hmmmm (zijn naam noemend) en zaten ze mij heel vals aan te kijken. Op deze manier kan ik niet normaal met de dames op een werkvloer aanwezig zijn, ik ben dan ook benieuwd wat jullie zouden doen??? (beide dames zitten nog in hun proeftijd)
Degene met de grootste mond er uit gooien, wat een loeder!
morgen maar eens zien hoe de dames op hun waarschuwing reageren.
) dan is op zijn minst een direct duidelijke waarschuwing van jou wel op zijn plaats zodat ze weten dat je dit gedrag niet waardeert en geen naam-mhhh meer hoeft te horen omdat ze anders direct kunnen vertrekken.
WowAmigo schreef:Aan het verloop van het gesprek te zien ben jij ook iets te goed voor deze wereld, overigens niet verkeerd bedoeld
pmarena schreef:Aan de andere kant...denk ik dat er ook best wel wat mensen zijn die veels te lang in een slechte relatie zijn blijven hangen en achteraf bezien maar wat graag hadden gewild dat iemand van buitenaf het makkelijker had gemaakt om de knoop eerder door te hakken
In de categorie: ik had al jaren geleden bij die man weg moeten gaan....had iemand hem maar meegenomen
) gestuurd maar vriendlief hield de boot af omdat hij wist dat ik in een relatie zat. Uiteindelijk heeft vriendlief een keer gevraagd of ik in zijn nieuwe huisje wilde komen kijken. Super gezellige avond gehad en de vonk sprong duidelijk over. Kenden elkaar in theorie al heel goed door alle berichtjes. Twee dagen later zijn huidige vriend en ik samen naar de ikea gegaan en de dag erna heb ik het uit gemaakt met mijn toenmalige vriend... overigens niet aangegeven dat ik het uitmaakte omdat ik een ander op het oog had maar omdat het niet meer ging. Hij ging helemaal door het lint en heeft mij nog lang bedreigd.Winged schreef:Forcalquier: Waarom is de één wel ontslagen en de ander niet?