Het was wel koud maar gelukkig droog. Dus wel te doen.
quartel
Geplaatst: 12-02-13 21:53
onze buitenbak was weer helemaal prima om te rijden. Mijn stalhoudster maakt er echt veel werk van te zorgen dat iedereen zijn ding gewoon kan doen. Dus......ik ben er even 5 minuutjes op geweest en daarna mijn bijrijdster Ik vond het minder koud dan gisteren maar zat toch nog een poos na te rillen thuis
Ik zou op het moment graag in de kachel willen kruipen die net aangeslagen is. Maar zal wel mee te maken hebben dat werken vies tegen viel ook al waren het maar een paar uur.
Spit in mijn nek en het gevoel of er een stel breinaalden in mijn nek gestoken worden. Ga zo maar even douchen in de hoop dat het wat minder word, maar is alweer iets afgezwakt.
Advil Liquid Caps! dát zijn goede pijnstillers Mracella! Ik gebruik ze altijd als ik weer eens erg last krijg van me artrose,atritis of nek hernia. Weg zal de pijn niet gaan,maar het vermindert wel. Diclofenac is tegenwoordig net als een paracetamol,zo standaard/alledaags.
Ibuprofen en paracetamol samen versterken elkaars werking, dus als je bij één van de twee geen baat hebt, kun je ze samen innemen voor een beter resultaat