Verliefd, maar hij ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Verliefd, maar hij ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:37

Laat hem inderdaad zelf maar zeggen dat hij er weer is of zo. Anders lijkt het alsof je zo oplettend en juist wacht op hem. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:41

Nee, dat vond ik dus ook al... En ik hoef toch ook niet alles te doen?
Hmm, weet het niet hoor of hij me leuk vindt... -O-

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:44

Begrijp wel dat de meeste jongens nou eenmaal zo zijn.
Maar inderdaad, niet alles moet van jou kant komen, het is wel zo beleefd om het te zeggen als je terug bent.

Niet al zo snel een conclusie trekken. ;(

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:59

En ondertussen zit hij op een jongens topic over jou te praten, dat hij niet weet wat hij moet zeggen en eigenlijk heel verlegen is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:01

Misschien hebben jullie wel gelijk, hij zegt op school ook niet veel. Niet dat ik dat erg vind, maar misschien verklaart dat ook wel waarom hij zo weinig zegt op de chat.
Ik denk dat ik vanavond niks meer zeg. Tenminste niet uit mezelf, ik bedoel hij kan toch ook wel wat sturen?

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:04

amoj schreef:
Misschien hebben jullie wel gelijk, hij zegt op school ook niet veel. Niet dat ik dat erg vind, maar misschien verklaart dat ook wel waarom hij zo weinig zegt op de chat.
Ik denk dat ik vanavond niks meer zeg. Tenminste niet uit mezelf, ik bedoel hij kan toch ook wel wat sturen?

maar jij hebt wel weer een topic aangemaakt en wij hebben jou zeg maar nog een duwtje in je rug gegeven om tegen hem te gaan praten en dat heeft hij niet en mischien dat hij onzekerder daardoor is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:14

Dat is ook zo! Ik denk ook wel dat het een beetje een onzeker type is.
Denk dat ik volgende week op school gewoon wat meer ga laten merken dat ik hem leuk vind.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:29

Verlegen of niet, als hij je echt leuk vind mag ie wel wat tegen jou gaan zeggen. Dan gaan de gesprekken wel vanzelf lopen :). En gewoon door blijven praten over dingen die je bezig houdt, niet al te vaak online wat zeggen, dan heb je elkaar in het echt ook nog wat te zeggen :D

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:29

Jep, je moet ook wel in het echt durven praten, anders lijkt jullie "relatie" redelijk kunstmatig. Maar via chat of zo is idd wel een gemakkelijk begin, ik spreek uit ervaring :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:49

wat leuk! Ik snap wel dat het eng is.. Ik heb dat af en toe ook wel hoor.
Wat wel echt goed helpt is gewoon het eerste dat in je opkomt zeggen. Dus niet nog 30 keer de zin in je hoofd herhalen of ie wel goed is, dan is het en niet meer spontaan, en waarschijnlijk durf je het dan sowieso niet meer te zeggen! Af en toe is het helemaal niet erg om een beetje impulsief te zijn.
Ik heb bijvoorbeeld een keer heel impulsief slootje gesprongen, ook al had ik dat nog nooit gedaan. Dat lukte uiteindelijk niet, en ik was helemaal doorweekt, maar ik had wel zo iets van, nou ik heb het in ieder geval gedaan! En dat terwijl verder niemand het deed haha.
Nou, dat is een apart voorbeeld, maar je bent vaak achteraf heel blij als je iets gewoon doet. Niet te lang denken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:57

Het is eigenlijk ook heel raar met mij, als ik eenmaal maar wat gezegd heb op de chat, dan is de spanning er ook af. Heel raar eigenlijk. Daarna denk ik van; was dit alles nou waar ik me druk om heb lopen maken? En dan gaat het eigenlijk heel relaxed.
Hij is nu ook weer online maar ik ga even niks meer zeggen.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:02

Als hij ook interesse heeft, zal hij ook wel eens iets tegen jou zeggen :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:02

ja dat heb ik ook! Ik kan me ook echt heel erg zorgen om bijvoorbeeld een sollicitatie gesprek maken. Maar dan ben ik eenmaal bezig en dan gaat het echt super makkelijk! heel apart.
en dan achteraf weet ik nooit zo goed waar ik me ook al weer zorgen over maakte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:03

Moet me nu echt inhouden om niets te sturen :=

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:21

Ik denk dat hij verlegen is.. Miss moet je toch wat zeggen.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:25

Alweer? Is dat niet te stalkerig?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:43

Nee ik had het wel gedaan als hij niks zegt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:45

Vind het zo moeilijk. Ik wil zeker wel laten weten dat ik hem leuk vind, maar ik wil niet te stalkerig overkomen. Straks denkt ie; oh nee he heb je haar ook weer...

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:49

Ik zou gewoon even niks meer zeggen. Hij mag ook eens moeite doen ;)
Wanneer zien jullie elkaar weer? Misschien kunnen jullie een keer samen wat drinken of samen lunchen oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:50

Dinsdag pas -O-

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:53

ohja.. dat duurt inderdaad nog wel even.. Ik zou nu iig niks meer zeggen. In het weekend pas weer.. hebben jullie er even wat tijd tussen zitten. Maar dat is wat ik zou doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:54

Ja, ik denk dat dat ook beter is. Wil niet te opdringerig overkomen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:07

Je kunt af blijven wachten en steeds saaie vragen sturen als 'hoe gaat het?' en 'wat ga je het weekend doen?' maar mannen zijn nu eenmaal niet zo snugger met dit soort hintjes.. Wat ik zou doen is gewoon zeggen wat je denkt. Huppakee! 'Joh, heb je zin om een keer wat te gaan drinken met z'n tweeën?' Kan via internet dus niet zo eng maar dan ben jij iig duidelijk geweest en kan hij beslissen of hij het ziet zitten ja of nee. Ik denk namelijk dat hij nu helemaal niet doorheeft dat jij zulke kriebels hebt.. Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven..

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:09

[quote="Captain"]Je kunt af blijven wachten en steeds saaie vragen sturen als 'hoe gaat het?' en 'wat ga je het weekend doen?' maar mannen zijn nu eenmaal niet zo snugger met dit soort hintjes.. Wat ik zou doen is gewoon zeggen wat je denkt. Huppakee! 'Joh, heb je zin om een keer wat te gaan drinken met z'n tweeën?' Kan via internet dus niet zo eng maar dan ben jij iig duidelijk geweest en kan hij beslissen of hij het ziet zitten ja of nee. Ik denk namelijk dat hij nu helemaal niet doorheeft dat jij zulke kriebels hebt.. Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven..[/quote

Ja dat bedoel ik !

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:10

Wat je ook kan doen (moet je wel een beetje lef hebben hoor) 3fm bellen met flirt je stijf :) dan vraag je via hun of hij een dinetje met je wil... is heel erg leuk hoor , als hij jou dan echt leuk vind zal het antwoord ja zijn :)