Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rooswita schreef:hmm wat vaag dan meet jet och eerst je eigen kuiten op
Alja schreef:dat is toch idd het principe van mp of ben ik nu gek?
Debbie schreef:Ik heb nu iemand die een boek van mij wil komen maar per se via Paypal wil betalen.. Weet niet echt wat ik er mee moet..
Heb geen Pay Pal account en voel ook niet echt de behoefte om er een aan te maken.
Wat zouden jullie doen?
NoTrouble schreef:Ja daar kan ik niets op vinden verder. Vind het heel erg vervelend dit.
staroo schreef:Debbie schreef:Ik heb nu iemand die een boek van mij wil komen maar per se via Paypal wil betalen.. Weet niet echt wat ik er mee moet..
Heb geen Pay Pal account en voel ook niet echt de behoefte om er een aan te maken.
Wat zouden jullie doen?
Als jij als verkopende partij geld krijgt, dan rekent Paypal daar kosten voor en bij een bedrag van 9 Euro blijft er niet veel over, ik vind het alleen makkelijk als ik iets gekocht heb en de verkoper zelf aangeeft dat het via Paypal betaald kan worden.
kiki1976 schreef:Heb manlief net ff het verhaal van vrouwtjetheelepel laten lezen, maar ook hij kan nu niet meer normaal naar vrouwtje theelepel kijken. En laat die nu net opgezet zijn door dochterlief.
Om 19.00 op Pebble tv voor degene die ook willen kijken
Denise1984 schreef:kiki1976 schreef:Heb manlief net ff het verhaal van vrouwtjetheelepel laten lezen, maar ook hij kan nu niet meer normaal naar vrouwtje theelepel kijken. En laat die nu net opgezet zijn door dochterlief.
Om 19.00 op Pebble tv voor degene die ook willen kijken
Jij bent erg![]()
Verder nog wat van je zadel gehoord?
pmarena schreef:Volgens mij missen hier wat mensen de clou "Postbus".... dat is dus geen kwestie van schuurtjes of buren![]()
Wel ontzettend balen zeg!
Ik ben bang dat mevrouw toch eens goed na moet vragen daar ter plekke, waar haar pakket gebleven is.
Ze betaalt toch niet voor niets voor een Postbus, en nu is haar pakket daar kwijtgeraakt, lijkt het
Postbodes maken er inderdaad soms een potje van, ook aangetekend verzenden daar hebben ze wel een oplossing voor: gewoon zelf een handtekening er op zetten dat hij bezorgd is
Annickkii schreef:pmarena schreef:Volgens mij missen hier wat mensen de clou "Postbus".... dat is dus geen kwestie van schuurtjes of buren![]()
Wel ontzettend balen zeg!
Ik ben bang dat mevrouw toch eens goed na moet vragen daar ter plekke, waar haar pakket gebleven is.
Ze betaalt toch niet voor niets voor een Postbus, en nu is haar pakket daar kwijtgeraakt, lijkt het
Postbodes maken er inderdaad soms een potje van, ook aangetekend verzenden daar hebben ze wel een oplossing voor: gewoon zelf een handtekening er op zetten dat hij bezorgd is
Volgens mij missen heel veel mensen niet de clou hoor maar hebben nergens gelezen dat het om een postbus gaat.
Dus... lekker makkelijk om weer over mensen te oordelen als het een bericht daarboven staat dat het om een postbus gaat hè.
Debbie schreef:Ah.. dus dan is het voor mij al helemaal niet aantrekkelijk.
Ik heb terug gemaild dat ik het niet zie zitten om voor 1 transactie paypal aan te maken.
Of we het ook gewoon via internetbankieren konden regelen. Maar niks meer terug gehoord..