kom ik daar hebben ze "zijn" merk niet meer, was een ENORME rij dus ik weer achteraan sluiten, hem whatsapppen en dan weeeeeeeeeeeeer bij de kassa komen staan "eh ja doe maar een pakje marlboro"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Robijntjah schreef:Tegen een geparkeerde auto opgefietst en ga zo nog maar even door
Aangekomen op mijn stage eerst maar om een pleister gevraagd want mijn duim bloedde als een rund unicorn_kiss schreef:Ik meld mij jammergenoeg ook...
zelfs simpele dingen als een fles wijn uitgieten kan ik mee knoeien..
Ik merk bv. ook dat stalgenoten een hoofdstel vastmaken in één vloeiende beweging en dan zit ik nog te klooien met de keelriem..
Of als ik met dubbele longes werk willen mijn touwen weleens ruzie maken met mij![]()
Gelukkig vindt mijn paard het allemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat het voor een zenuwachtig dier weleens storend kan zijn
Ik vind het persoonlijk vrij storend
Een ikeakastje zou ik zeker ineen kunnen knutselen, daar niet van, maar mijn bewegingen zijn gewoon vrij lomp
Raap me op!
Mijn korte termijn geheugen werkt niet, ik vergeet álles. En ik heb iets meer kracht dan ik zelf besef, dat is vooral mijn probleem. Deur dicht doen (autoruit eruit), iemand voor de grap een mep geven (bloedneus), ergens tegen aan schoppen (gebroken teen) en ga zo maar door.
Ik ken mijn eigen krachten niet.
En ik struikel ook niet vaak ofzo.
hoi schreef:AnnaR schreef:Ik ben er ondertussen ook wel handig mee, maar dat zijn dan van die dingen die dan thuis wel gaan omdat ik weet naar welke kant de deur open gaat, in openbare gebouwen weet je dat soms niet en dan klap je met volle vaart tegen een dichte deur.
Mijn mooiste actie is eigenlijk toch nog wel het tussen de deur vastzitten in de tram.
Een paar jaar geleden was ik in Duitsland en wilde met de tram of metro welke precies weet ik niet meer, en ik zag voor mij de deuren sluiten, en ik dacht, daar kan ik nog tussendoor, en dat lukte, alleen mijn rugzak had het niet gehaald waardoor die vast zat tussen de deuren, normale deuren gaan dan weer open, deze niet, maar doordat de hengsels of hoe je die dingen noemt aan een rugzak naar elkaar getrokken werden door de deuren kreeg ik ook de rugzak niet meer af, ik heb 5 minuten met m'n schouderbladen tegen elkaar tegen de deur aan gestaan, ik was een soort van aan de schandpaal genageld, ik stond vast, en iedereen kon me uitlachen.
Arme jij, heb je er nog iets aan overgehouden of viel dat nog wel mee?
zwieke schreef:AnnaR schreef:Inderdaad tegen geparkeerde auto's opfietsen.
En dan let ik echt wel op en weet ik ook dat er een auto staat, maar ben gewoon even afgeleid door bijvoorbeeld een vogel en stuur dan net een tikkie naar links of rechts en dan jah...
ZOOOOOO herkenbaar
Heb er zelfs een whiplash aan overgehouden zo hard ging het
Borisje schreef:Ik dacht dat ik lomp was, maar als ik deze verhalen leesRaap me op!
Ik ben zelf vooral geestelijk zwakbegaafd.Mijn korte termijn geheugen werkt niet, ik vergeet álles. En ik heb iets meer kracht dan ik zelf besef, dat is vooral mijn probleem. Deur dicht doen (autoruit eruit), iemand voor de grap een mep geven (bloedneus), ergens tegen aan schoppen (gebroken teen) en ga zo maar door.
Ik ken mijn eigen krachten niet.
Dansen ben ik ook niet voor gemaakt, maar balspellen (zeker voetbal) kan ik wel!En ik struikel ook niet vaak ofzo.
Ik heb wel heeeeel hard gelachen om het draaideurverhaal.
Maar balanceren lukt het juist me wel,achja toch een klein handigheidje.
Vanaf 'n 6e al, dus balspellen ben ik wel goed in.
Mijn linkerbeen kan niet iets anders dan mijn rechterbeen, handen hetzelfde, die moeten altijd dezelfde bewegingen maken.

AnnaR schreef:hoi schreef:Misschien als ik high ben kan ik ook opeens goed dansen
Nee, dat werkt hetzelfde als met dronken, je denkt dat je het kan, nuchtere mensen denken daar heel anders over
. Zoals midden in de klas voor het bord struikelen over het hengsel van je eigen tas. 3x struikelen over het zelfde stukje steen van 30 centimeter breed. Je tas handvat pakken, maar er een stuk vel bij nemen en een blauwe plek hebben
. Wel meer van dat soort dingen