Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:37

moet ik een pakje peuken halen voor een vriend, omdat ik elke ochtend op het station kom.
kom ik daar hebben ze "zijn" merk niet meer, was een ENORME rij dus ik weer achteraan sluiten, hem whatsapppen en dan weeeeeeeeeeeeer bij de kassa komen staan "eh ja doe maar een pakje marlboro" :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:52

Ik meld mij jammergenoeg ook...

zelfs simpele dingen als een fles wijn uitgieten kan ik mee knoeien..

Ik merk bv. ook dat stalgenoten een hoofdstel vastmaken in één vloeiende beweging en dan zit ik nog te klooien met de keelriem..
Of als ik met dubbele longes werk willen mijn touwen weleens ruzie maken met mij :o
Gelukkig vindt mijn paard het allemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat het voor een zenuwachtig dier weleens storend kan zijn

Ik vind het persoonlijk vrij storend
Een ikeakastje zou ik zeker ineen kunnen knutselen, daar niet van, maar mijn bewegingen zijn gewoon vrij lomp

Anoniem

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:54

Ooooh zo herkenbaar!

Heb vriendlief met stoeien wel eens per ongeluk knock out gemept _O-
Tegen een geparkeerde auto opgefietst en ga zo nog maar even door :')

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:56

Robijntjah schreef:
Heb vriendlief met stoeien wel eens per ongeluk knock out gemept _O-

Dit heb ik ook al zooooo vaak gehad! :') Arme vriendlief :(:) haha.

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:58

Ik heb bij het wandelen in het bos weleens een aanvaring gehad met een boom. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het ding opeens overstak :j

Ik ben ook met enige regelmaat dingen kwijt die ik gewoon in mijn hand heb of die ik heel handig alvast klaar had gelegd zodat ik ze niet kon vergeten :o

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:00

Nog iemand die zich meld............

Ze noemden me vroeger wel eens LEO (Lomp En Onbenullig)

Ik heb van de kraamverzorgster de naam LEGO gekregen (Lomp En Gigantisch Onbenullig)

Nu wil dat niet zeggen dat ik altijd zo ben hoor, vaak gaat het goed, maar als het mis gaat......

Zo heb ik op de camping bij SO het deurknopje van de wc plots in handen gehad O:)
Stoot ik geregeld mijn armen en handen ergens tegenaan :+

Luz_ElenaEJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:26

Robijntjah schreef:
Tegen een geparkeerde auto opgefietst en ga zo nog maar even door :')

Dat heb ik ook eens gehad moest een dag stage lopen en had de routeplanner uitgeprint was zo druk met uitzoeken waar ik heen moest en wat links of rechts was dat ik vergat te kijken waar ik fietste toen kwam ik opeens tot stilstand op een geparkeerde auto. De eigenaar van de auto uit huis gerend of er iets met me aan de hand was en ik maar duimen dat ik geen schade aan de auto had gemaakt :+ Aangekomen op mijn stage eerst maar om een pleister gevraagd want mijn duim bloedde als een rund

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 15:09

unicorn_kiss schreef:
Ik meld mij jammergenoeg ook...

zelfs simpele dingen als een fles wijn uitgieten kan ik mee knoeien..

Ik merk bv. ook dat stalgenoten een hoofdstel vastmaken in één vloeiende beweging en dan zit ik nog te klooien met de keelriem..
Of als ik met dubbele longes werk willen mijn touwen weleens ruzie maken met mij :o
Gelukkig vindt mijn paard het allemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat het voor een zenuwachtig dier weleens storend kan zijn

Ik vind het persoonlijk vrij storend
Een ikeakastje zou ik zeker ineen kunnen knutselen, daar niet van, maar mijn bewegingen zijn gewoon vrij lomp

Ohja ik ben ook zo iemand die altijd knoeit, ik leef met je mee ik vind onhandig zijn is ook altijd niet leuk hoor maarja ik probeer wel vaker de humor ervan in te zien :D

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:26

Ik dacht dat ik lomp was, maar als ik deze verhalen lees _O- Raap me op!

Ik ben zelf vooral geestelijk zwakbegaafd. :Y) Mijn korte termijn geheugen werkt niet, ik vergeet álles. En ik heb iets meer kracht dan ik zelf besef, dat is vooral mijn probleem. Deur dicht doen (autoruit eruit), iemand voor de grap een mep geven (bloedneus), ergens tegen aan schoppen (gebroken teen) en ga zo maar door. :') Ik ken mijn eigen krachten niet.

Dansen ben ik ook niet voor gemaakt, maar balspellen (zeker voetbal) kan ik wel! :P En ik struikel ook niet vaak ofzo.

Ik heb wel heeeeel hard gelachen om het draaideurverhaal. :))

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:30

hoi schreef:
AnnaR schreef:
Ik ben er ondertussen ook wel handig mee, maar dat zijn dan van die dingen die dan thuis wel gaan omdat ik weet naar welke kant de deur open gaat, in openbare gebouwen weet je dat soms niet en dan klap je met volle vaart tegen een dichte deur.

Mijn mooiste actie is eigenlijk toch nog wel het tussen de deur vastzitten in de tram.
Een paar jaar geleden was ik in Duitsland en wilde met de tram of metro welke precies weet ik niet meer, en ik zag voor mij de deuren sluiten, en ik dacht, daar kan ik nog tussendoor, en dat lukte, alleen mijn rugzak had het niet gehaald waardoor die vast zat tussen de deuren, normale deuren gaan dan weer open, deze niet, maar doordat de hengsels of hoe je die dingen noemt aan een rugzak naar elkaar getrokken werden door de deuren kreeg ik ook de rugzak niet meer af, ik heb 5 minuten met m'n schouderbladen tegen elkaar tegen de deur aan gestaan, ik was een soort van aan de schandpaal genageld, ik stond vast, en iedereen kon me uitlachen.

Arme jij, heb je er nog iets aan overgehouden of viel dat nog wel mee?

Een angst voor deuren -O-
Nee hoor, alleen m'n tas zat vast ik verder niet, het was vooral erg beschamend.

Inderdaad tegen geparkeerde auto's opfietsen.
En dan let ik echt wel op en weet ik ook dat er een auto staat, maar ben gewoon even afgeleid door bijvoorbeeld een vogel en stuur dan net een tikkie naar links of rechts en dan jah...

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:31

AnnaR schreef:
En dan let ik echt wel op en weet ik ook dat er een auto staat, maar ben gewoon even afgeleid door bijvoorbeeld een vogel en stuur dan net een tikkie naar links of rechts en dan jah...

ZOOOOOO herkenbaar :')

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:38

zwieke schreef:
AnnaR schreef:

ZOOOOOO herkenbaar :')

Euh heeel herkenbaar := Heb er zelfs een whiplash aan overgehouden zo hard ging het :=

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:31

Borisje schreef:
Ik dacht dat ik lomp was, maar als ik deze verhalen lees _O- Raap me op!

Ik ben zelf vooral geestelijk zwakbegaafd. :Y) Mijn korte termijn geheugen werkt niet, ik vergeet álles. En ik heb iets meer kracht dan ik zelf besef, dat is vooral mijn probleem. Deur dicht doen (autoruit eruit), iemand voor de grap een mep geven (bloedneus), ergens tegen aan schoppen (gebroken teen) en ga zo maar door. :') Ik ken mijn eigen krachten niet.

Dansen ben ik ook niet voor gemaakt, maar balspellen (zeker voetbal) kan ik wel! :P En ik struikel ook niet vaak ofzo.

Ik heb wel heeeeel hard gelachen om het draaideurverhaal. :))

Balspellen ben ik niet zo goed in, ik mik altijd het naast het doel :') Maar balanceren lukt het juist me wel,achja toch een klein handigheidje. *D

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:34

Achja als je 12 jaar voetbalt dan leer je het vanzelf _O- Vanaf 'n 6e al, dus balspellen ben ik wel goed in.

Dansen. Tsjah :') Mijn linkerbeen kan niet iets anders dan mijn rechterbeen, handen hetzelfde, die moeten altijd dezelfde bewegingen maken. :j

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:36

Nou toch knap als je kan voetballen ;)

en dansen is ook niet helemaal mijn ding,liever in m'n eentje dan een grote groep.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:38

ik meld me ook! ; tegen een lantaarnpaal aanlopen, gewoonweg omvallen met je tas aan de trap vast hangen, en hoe vaak hang ik wel niet vast in de longeerlijn :')

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:39

hoi schreef:
Nou toch knap als je kan voetballen ;)

en dansen is ook niet helemaal mijn ding,liever in m'n eentje dan een grote groep.

Liever als ik gedronken heb, dan denk ik in ieder geval nog zélf dat ik het kan _O- :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:05

Misschien als ik high ben kan ik ook opeens goed dansen :')

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:17

Herkenbaar.. gym op de middelbare school was altijd een drama. Was het geen gekneusde vinger door de basketbal dan was het wel een frisbee tegen m'n hoofd.. Nu nog stoot ik me altijd (vaak door mn enthousiaste gestuiter in huis) of val ik van de trap oid.
Zo ook gisteren.. wilde even heel stoer een slome jongen voor mij op de fiets inhalen die haast niet vooruitkwam.. ga ik op hét inhaalmoment echt bijna vol op m'n plaat.. ben maar heel stoer doorgefietst.. maar oh wat zal die jongen gelachen hebben :')

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:40

hoi schreef:

Nee, dat werkt hetzelfde als met dronken, je denkt dat je het kan, nuchtere mensen denken daar heel anders over :')

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:42

Of met je mouw achter de deurkruk blijven hangen en dan helemaal terugzwiepen :+ :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:43

AnnaR schreef:
hoi schreef:

Nee, dat werkt hetzelfde als met dronken, je denkt dat je het kan, nuchtere mensen denken daar heel anders over :')

Als je weer nuchter bent en ze hebben het ook nog gefilmd dan schaam je pas echt diep Dan denk je zo erg danste ik toch niet? :o

Gelukkig nog is het nog niet bij mij zo overkomen hoor.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:05

Gewoon spontaan omvallen is ook niets nieuws voor mij.

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:07

zwieke schreef:
Gewoon spontaan omvallen is ook niets nieuws voor mij.

Ook zo herkenbaar :')
En dan vooral mensen die het zien gebeuren en dan vragen wat er nou gebeurde. Nou uhm... Niks? :')

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:09

Nog zo'n onhandig persoon hier :'). Zoals midden in de klas voor het bord struikelen over het hengsel van je eigen tas. 3x struikelen over het zelfde stukje steen van 30 centimeter breed. Je tas handvat pakken, maar er een stuk vel bij nemen en een blauwe plek hebben :o. Wel meer van dat soort dingen :P