Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rienne schreef:Heel veel geluk samen!
En over dat leeftijdsverschil zou ik me niet zo druk maken... Ik scheel namelijk heel veel met mijn man in leeftijd en toen ik hem leerde kennen was ik ook nog maar 17. Ondertussen getrouwd en nog steeds gelukkig samen!
Maar wij hebben hier wel goed over gepraat met mijn ouders.
Fellor schreef:Boself schreef:Je hebt je mening gegeven, niet iedereen is het daarmee eens, dus stop dan op een gegeven moment ook. Niet iedereen zit te wachten op constant commentaar en dat doorzagen.
het heen en weer sturen van posts met iemand anders om je nader te verklaren is dus doorzagen? Misschien dat jij beter een keer wat aan leesvaardigheden en opvattingsvaardigheden kn doen in plaats van andere mensen lastig te vallen.
Mijn post ging over iemand hier die zegt op haar 15e haar 33 jarige vriend te hebben leren kennen. Sorry, maar even over een eerdere post over morele principes.. dat is in dat geval van toepassing dus vandaar dat ik reageer. Het gaat in mijn posts nog neit eens om de leeftijd van de topicstarter.
En iedereen hier die het fantasiebeeld heeft dat pedofielen alleen maar lust willen vervullen; lees je eens in, perdofielen denken soms ook dat ze een liefdesrelatie hebben en die kinderen daar geen kwaad mee doen enz. Dat is ook niet altijd een kwestie van opgewonden worden van kinderen zien. Niet iedereen hier heeft dat helemaal begrepen.
bromfiets schreef:Zo, kon niet echt reageren omdat ik heerlijk met mijn knol naar het bos was
Maar Fellor, je noemt mijn vriend nu weer een pedofiel. Ik ben inmiddels bijna 30, als hij echt een pedo was, zou hij me dan niet al lang geleden ingeruild hebben? Ik ben niet bepaald een kind meer... Bovendien is er ook al meerdere keren gezegd dat hij zich totaal afzijdig hield tot aan mijn 18e, toen was ik ook geen kind meer
verootjoo schreef:Fellor...relax... Alle 15 jarigen denken dat toch? Was jij niet zo als puber? Ik heb ook lang gedacht dat ik heel wat volwassener was dan mijn leeftijdsgenoten :8 viel toch tegen, maar dat ontdekte ik zo rond mijn 20e.
Het is jouw kind niet dus je bent er niet verantwoordelijk voor. Bovendien moet iedereen zelf leren van evt. fouten.
lifeofmarit schreef:Gatver, wat kan bokt toch soms een problemen maken om niets![]()
Meiske is hartstikke blij met haar vriend, die ze ook nog eens via bokt ontmoet heeft!
Die paar jaar verschil maken dan niks meer uit, als haar vriend echt van haar houdt wacht hij geduldig af![]()
TS & vriend veel plezier samen!

Angeliquee18 schreef:Fijn dat je ouders het ook accepteren!
Ik heb een keer een freak van 45 achter me aan gehad,
Die had gezegt dat ie 29 was, ( zag er ook erg jong uit voor ze leeftijd )
Nou toen hij uiteindelijk de waarheid sprak,
Heb ik ook gelijk doei gezegt, het kan ook te ver gaan,
Bah vind het nog een naar ventje!
En die vertelde me ook trots dat zijn ex, 16 jaar was
verootjoo schreef:Fellor...relax... Alle 15 jarigen denken dat toch? Was jij niet zo als puber? Ik heb ook lang gedacht dat ik heel wat volwassener was dan mijn leeftijdsgenoten :8 viel toch tegen, maar dat ontdekte ik zo rond mijn 20e.

Boself schreef:Tenminste een 15 jarige die anderen in hun waarde laat.
Laag van je trouwens dat je mijn leeftijd als argument probeert te gebruiken. Erg laag.
.

Karin schreef:Vanaf je 16e mag je idd een (seksuele) relatie aangaan met een meerderjarige.
[Edit] Het is zelfs toegestaan volgens de wet, dus externe partijen hebben geen poot om op te staan. Tenzij er sprake is van dwang, verkrachting o.i.d., maar dan gelden andere wetten dan artikel 245 Wetboek van Strafrecht.
Misschien is deze casus interessant in dat verband: http://www.juridischadvies-info.nl/arti ... g_dat.htmlCitaat:De ouders in onze casus stonden juridisch gezien met lege handen op het moment dat hun 16-jarige zoon vrijwillig en bij zijn gezonde verstand een (sexuele) relatie aanging met een veel oudere vrouw. De zoon mág dat, maar ook de veel oudere vrouw mag volgens het strafrecht een relatie aangaan met een zestienjarige.
Moet wel lachen dat meteen mensen 'de sex' erbij halen, lijkt mij dat daar nog wel even wat tijd overheen gaat toch? Tenminste hoop het.. shilady schreef:maarja mannen houden nou eenmaal van jonge bloemetjes
(Ben al bijna 12 jaar met hem hoor)