Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik zie een dun laagje liggen op die dakpannen,maar das logisch,de daken zijn nog te warm.
Nee Sjors er liggen zeker geen 3 vlokjes hahaha.
Heerlijk weer vandaag!,kijk op dit weer kan je je kleden.Dan kan je niet als het bloedheet is,dan weet je van ellende niet wat je moet doen.Dit weer is toch vele malen beter dan een zomer met 30 graden.
gohya schreef:Ik zie een dun laagje liggen op die dakpannen,maar das logisch,de daken zijn nog te warm.
Heerlijk weer vandaag!,kijk op dit weer kan je je kleden.Dan kan je niet als het bloedheet is,dan weet je van ellende niet wat je moet doen.Dit weer is toch vele malen beter dan een zomer met 30 graden.
Rienn schreef:gohya schreef:Ik zie een dun laagje liggen op die dakpannen,maar das logisch,de daken zijn nog te warm.
30 graden mag van mij ook! Ben gek op de echte winter, dus niet de winter zoals we tot nu toe hebben gehad. Maar ben ook dol op de zon en hoge temperaturen.