Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ginger18 schreef:Mijn dromen zijn: 1 positiever in het leven staan. Ben ik dit jaar al mee begonnen, maar het kan beter. 2 lekker met mijn verzorpaard doorgaan en uit mijn dip komen en blijven. Ik heb op het punt gestaan om te stoppen, maar ik kan haar toch echt niet missen. 3 een leuke vent vinden.
floorsil schreef:-iet meer van die idioten lange dagen werken zoals vandaag (8.00-22.40 + uur reizen)
-Meer tijd maken voor vrienden en mijn toekomstige kat.
-Andere baan vinden
Nagano schreef:hier mijn drie hartewens dromen waar van ik hoop dat ze uit komen in 2013
droomwens 1) een lieve vriend vinden en moeder worden !!!
droomwens 2) gezond worden en van de pijn afkomen door mijn ongeluk in 2010
droomwens 3)schulden vrij 2014 in gaan
en sorry heb nog eeen wensje dat ik mijn haflinger en shet altijd kan blijven houden !
Eskimo schreef:1. Een leuke studie vinden, liefst al in Februari
2. Leuke vriend zal hier ook wel eens leuk zijn
3, last but not least: Zorgen dat ik alles voor elkaar heb, dus ik mijn kamertje kan behouden, kan blijven werken waar ik nu werk en de studie kan doen die ik wil gaan doen.
Met die 3 dingen heb ik alles zo'n beetje eindelijk op een rijtje en kan 2013 voor mij eindelijk een topjaar worden. Is niet te veel gevraagd, dus laten we het hopen!
Leuk dit terug te lezen! Mlies schreef:1. Een eigen huisje
2. M'n hondje africhten tot IPO II
3. Workshops gaan geven
sunny_l0ve schreef:- samenwonen
- nieuwe records zetten met powerliften
- plannen maken voor trouwen? al weet ik dat die niet helemaal realistisch is....
lenaa_tje schreef:- Rijbewijs halen
- is een keer een leuke jongen tegen komen...
- Al m'n 2e jaars vakken halen
CRos95 schreef:wat een prachtig idee weer Engel!
Mijn dromen:
1. eindelijk rust vinden
2. meer zelfvertrouwen krijgen
3. uitvinden wat ik nou echt wil

Ayasha schreef:Mijn droom voor 2013 was rust krijgen, weer gezonder zijn en een seizoen wedstrijd kunnen rijden maar die zijn niet uit gekomen helaas... Enige wat wel uit gekomen is, is dat ik getrouwd ben met mijn geweldig lieve man!
ben ook niet ongelukkig hoor, heb genoeg om blij om te zijn. 
Ik plaats mijn niet uitgekomen wensen gewoon opnieuw voor 2014. De volhouder wint!

Ayasha schreef:Ja hoor! Zeker en vast!!ben ook niet ongelukkig hoor, heb genoeg om blij om te zijn.
Maar mijn dromen voor 2013 zijn niet helemaal uitgekomen en daar ging het topic om.Ik plaats mijn niet uitgekomen wensen gewoon opnieuw voor 2014. De volhouder wint!
Polivy schreef:Ayasha schreef:Ja hoor! Zeker en vast!!ben ook niet ongelukkig hoor, heb genoeg om blij om te zijn.
Maar mijn dromen voor 2013 zijn niet helemaal uitgekomen en daar ging het topic om.Ik plaats mijn niet uitgekomen wensen gewoon opnieuw voor 2014. De volhouder wint!
Precies. Je moet altijd eerst repeteren he.
en je weet wat ze zeggen van een slechte generale he!
Heeft de slechte generale al gehad
Froukje1993 schreef:Die loopt al! Kan alleen de link niet zo snel vinden.
lianne125 schreef:mijn drie dromen voor 2013 zijn:
1: met mijn paard Don Keano Z1 worden en met mijn paard Tristan M1.
2: het behalen van mijn Orun niveau 3 diploma.
3: dat onze zelfgefokte hengst goedgekeurd wordt.