Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
unicorn_kiss schreef:Ik vind ook dat jouw man het jou moet gunnen om jouw plezier elders te 'mogen' zoeken. Hij doet je immers te kort en hoezeer het voor het hem vervelend is, voor jou is dat minstens even vervelend. Ik zou toch echt proberen een open relatie bespreekbaar te maken. De ondertoon in jouw reacties wijst er voor mij op dat hij hier misschien wel voor openstaat. En schamen hoef je je niet te doen, ik bedoel, seks is een behoefte zoals een ander.
Maar ik zou het wel weten.. Ik geef voorkeur aan een goeie basis, aan de gesprekken en aan de humor.. Dat de seks niet perfect is.. Tja, ik heb het liever zo, dan goeie seks en een rotvent
Je komt vast nog heel veel venten tegen met eenzelfde libido als het jouwe, maar zal daar ook zo'n maatje tussen zitten als jouw man nu voor jou is?
Leuk om te horen!
Als de basis goed zit, volgt de rest wel
Boompje1985 schreef:Leg de hand aan je zelf als je seksueel gefrustreerd bent.... doen de meeste mannen ook als de vrouw geen zin heeft...![]()
Tegenwoordig gaat het wel heel makkelijk allemaal, hup dan neem ik een bij voor de seks, hup ik neem een ander, vechten mensen tegenwoordig nog wel voor hun relatie?
In mijn ogen kiezen mensen tegenwoordig alleen nog maar voor hun eigen geluk, ze kiezen de weg van de minste weerstand en werken niet meer aan hun relatie, wat dachten jullie nou dat het allemaal vanzelf leuk blijft....
Ik zal wel ouderwets zijn....

" Ayasha schreef:Boompje1985 schreef:Leg de hand aan je zelf als je seksueel gefrustreerd bent.... doen de meeste mannen ook als de vrouw geen zin heeft...![]()
Tegenwoordig gaat het wel heel makkelijk allemaal, hup dan neem ik een bij voor de seks, hup ik neem een ander, vechten mensen tegenwoordig nog wel voor hun relatie?
In mijn ogen kiezen mensen tegenwoordig alleen nog maar voor hun eigen geluk, ze kiezen de weg van de minste weerstand en werken niet meer aan hun relatie, wat dachten jullie nou dat het allemaal vanzelf leuk blijft....
Ik zal wel ouderwets zijn....
Dan ben ik dat ook...
Vriend heeft zich een beetje aangepast aan mij, ik heb me een beetje aangepast aan vriend (hij kan elke dag zeg maar, ik heb daar niet echt behoefte aan) en met allebei een beetje moeite doen voor elkaar, hebben we een fijne balans gevonden.![]()
en mijn libido is eigenlijk ook wat hoger geworden sinds.![]()
Ik vind het een beetje jammer TS; en zelfs een beetje respectloos, dat hij, toen jij dat nodig had, zich aan jou heeft aangepast, maar dat het nu éénrichtingsverkeer is en je enkel aan jezelf denkt (ik wil meer seks dus hij moet me toestaan dat bij een ander te gaan zoeken)
unicorn_kiss schreef:Lijkt me dat, als je je absoluut niet goed voelt in een relatie, je zelf wel kan kiezen of je een ultimatum stelt: of er verandert iets grondig aan de situatie, of we gaan uit elkaar. En nee, dat hoeft hij niet toe te staan, hij kan er ook voor kiezen om uit elkaar te gaan. Niet iedereen neem de weinige seks 'voor lief', de één hecht er veel meer belang aan dan de ander.
En ja als de relatie voor mij niet goed aanvoelt dan ben ik egoïstisch en denk ik aan mijn eigen geluk. Ik denk dat jij nog nooit een relatie níet beëindigd hebt omdat dat 'oneerlijk' is voor de andere partij?