Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:07

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:07

Hahahaha JoopC die 2e vind ik goed!

Ik kan me nog herinneren dat ik op de Peuterspeelzaal een jongetje met het syndroom van Down had.. Hij verstopte zich altijd in het huisje onder de glijbaan. En moest ALTIJD huilen... Trauma's..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:08

melody7 schreef:
owja, en mijn cavia's die zijn echt wel 100 x getrouwd, met zelfgenaaide pakjes aan XD moest bij die van m'n zusje wel altijd oppassen dat die niet op m'n vrouwtje klom :')

Ach gut!! :oo :')

Ik probeerde als kleuter (of in groep 3) heeeel lang al om een koprol aan de rekstok te maken tijdens het speelkwartiertje. Dat rekje was een meter hoog ofzo, echt klein. Dus ik heb daar heel lang op geoefend.. Kon ik het eindelijk! *\o/*
Ik vol trots naar de juffrouw toe die stond te praten met een andere juffrouw en gezegd dat ze echt móest kijken, wánt ik kon een koprol! :j
Vervolgens zei ze ja en maakte ik de koprol, maar ze bleef praten met die juffrouw. Ze heeft mijn koprol nooit gezien. #) Ik was echt heel verontwaardigd :')

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:09

JoopC schreef:
Ik ken Loreland niet, maar ik heb wel slapeloze nachten gehad van de plaaggeest van Bassie en Adriaan. :(

De plaaggeest :oo Die was echt zoooo eng! Ik was altijd bang dat 'ie onder mijn bed zat of uit de wc omhoog zou komen als ik doortrok. ben ook jaren bang geweest om door te trekken en om me bed in te gaan..

Ellen_1990

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:10

Ik vond Karbonkel Cool.. Ik moest altijd heel hard lachen als die andere kindjes moesten huilen omdat Karbonkel weer in beeld kwam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:11

A

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:11

Mijn juf had van die nep bolle plastic wangetjes.
Toen deed ze een keer de plaaggeest na.
Ik heb zo hard gehuild, omdat ik dat zo eng vond!
Was altijd bang dat ie op het dak van de auto zat, aangezien hij dat ook in Bassie en Adriaan deed.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:12

Jusi schreef:
Ohh en toen ik wist dat het water uit de toilet in het riool liep en er ratten in het riool leefden, heb ik tijdenlang het putje van de wc nauwkeurig in de gaten gehouden als ik op de wc zat. Stel je voor dat er zo'n rat uitkwam :')

Ik was altijd bang dat Voldemort uit de wc kwam -O-

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:13

Jusi schreef:
Ohh en toen ik wist dat het water uit de toilet in het riool liep en er ratten in het riool leefden, heb ik tijdenlang het putje van de wc nauwkeurig in de gaten gehouden als ik op de wc zat. Stel je voor dat er zo'n rat uitkwam :')

Dat is laatst gebeurd, stond in de krant :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:14

Sokje_6 schreef:
Jusi schreef:

Waarom zal Voldemort uit de wc komen? _O-

(ik was altijd bang dat de slang van deel 2 onder mijn nachtkastje zat :o alsof het beest er onder paste ofzo.. haha)

Mews

Wat een verhalen. _O- Voldemort uit de wc :')

Ik kan me een aantal dingen wel goed herinneren... Maar hier de vermakelijkste:

Mijn oma én vriendinnetje toen (ik was 8) waren allebei altijd heel erg van het verhalen-over-kinderlokkers. Ik was dus heel erg bang voor kinderlokkers. Ik rende ook altijd naar school, als ik de hoek van ons huis om was begon ik te rennen tot ik er was. :o (was maar een paar 100 meter) Ik was toen een keer bij het vriendinnetje, stond daar alleen buiten op haar te wachten terwijl zij ui het huis iets ophaalde, toen er een man naar me toe kwam en vroeg of ik een lolly wilde. Alle alarmbellen rinkelden natuurlijk _O- Dus ik keihard gillend het huis van vriendinnetje binnen gerend... Bleek het gewoon iemand te zijn die daar in de buurt woonde en altijd snoep aanbood aan de kinderen. Wat was in toen bang... :o Vind het trouwens nog soms vervelend dat mijn oma en dat vriendinnetje zoveel van dat soort verhalen vertelden, dat hakt er wel in als je nog zo jong bent en ik merk er soms zelfs nu nog wat van als ik alleen in een schemerend bos loop ofzo :=.

Ik bouwde altijd hotels en huizen voor mijn cavia's van dozen enzo. :+
Laatst bijgewerkt door Mews op 07-11-12 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

A

Mews

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:15

Dat van die ratten op de WC, ik las dat inderdaad ook een keer in de krant met een slang! :oo Was geloof ik wel in een ander land... Toen ben ik ook een tijd bang geweest dat het mij zou gebeuren dat er iets uitkwam :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:15

Toen ik op mijn pony ruudje reed, ik denk dat ik 13 was. Ik reed altijd alleen en dit keer had ik een prachtig nieuw parkje ontdekt! Wist ik veel dat dit het plaatselijke homobos was. (Sorry voor de woordkeuze maar zo ken ik het..)

Ik ontdekte er allerlei prachtige kronkelpaadjes en ruudje was 130 cm en reuzewendbaar en braaf. Ik galoppeerde lekker op die paadjes tot ruudje ineens stilstond. Wat ik daar zag zal ik maar niet herhalen ;)

Geshockeerd ben ik teruggereden en heb daar nooit meer op de kronkelpaadjes gereden!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:18

Jusi schreef:
StableDoor schreef:
Dat is laatst gebeurd, stond in de krant :')

:oo :oo :oo

Ben ik net van m'n trauma af..

Aaah, dat is keizielig :')

Inney schreef:
Sokje_6 schreef:

Waarom zal Voldemort uit de wc komen? _O-

(ik was altijd bang dat de slang van deel 2 onder mijn nachtkastje zat :o alsof het beest er onder paste ofzo.. haha)

Weet ik veel :')
Dan trok ik door en rende ik kéihard weg, en deed dan verder alsof er niks aan de hand was. Wilde ook nooit naar de wc zonder dat er iemand meeliep heeeeel vroeger.

Ik zag het echt precies zo voor me dat ik doortrok, en dan kwam hij draaiend met zijn hoofd (echt 360 graden van links via achter naar rechts :+ ) omhoog en begon hij hard te lachen. -O-

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:21

Jusi schreef:

De rat was gevlucht voor rioolwerkzaamheden, het arme beest :+

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:23

StableDoor schreef:
Jusi schreef:

De rat was gevlucht voor rioolwerkzaamheden, het arme beest :+

omg... zeg dat niet! ze zijn hier in de straat bezig het riool te vervangen -O-

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:26

_O-

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:26

Hahaha sommige verhalen hier! _O-

Ik weet nog dat ik met een vriendinnetje in het zwembad was, toen er een behoorlijk behaarde meneer binnen kwam. We waren ervan overtuigd dat het een weerwolf was :')

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:27

Ik was in benidorm op vakantie met mijn ouders toen ik een jaar of 4/5 was. Stond er een gouden cowboy en mijn vader zei dat ik in het bakje wat voor de cowboy stond wat centjes mocht doen. Toen was ik nog braaf en liep naar de cowboy en legde de centjes in het bakje. Pakt die cowboy zn nep pistool en begint te 'schieten', ik natuurlijk doodsbang en ben huilend naar mn ouders gerend die een stukje verderop stonden te lachen.
Die cowboy was dus een levend standbeeld en sindsdien ben ik er doodsbang voor. Zelfs nu loop ik er nog met een grote hoog langs af.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:30

Er bleef eens een vriendinnetje bij mij logeren (wij waren 10) en we gingen bij mijn buurmeisje (zij was 7) thuis verstoppertje spelen. Ik besloot in het kamertje te gaan waar dat gekke blauwe licht vandaan kwam, dus ik deed daar de deur open.. allemaal plantjes aan een droogrek! Ik de meiden erbij gehaald en buurmeisje gelijk "Oh, hier mogen we helemaal niet komen!". Dus deur weer dicht en verder spelen :j
Alleen had mijn vriendinnetje het wel tegen haar ouders verteld, die gelijk naar mijn vader belde. Die ging vervolgens bij de buurman peilen, en ja hoor: wietplantagetje :j :Y)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:31

_JTM schreef:
Ik was in benidorm op vakantie met mijn ouders toen ik een jaar of 4/5 was. Stond er een gouden cowboy en mijn vader zei dat ik in het bakje wat voor de cowboy stond wat centjes mocht doen. Toen was ik nog braaf en liep naar de cowboy en legde de centjes in het bakje. Pakt die cowboy zn nep pistool en begint te 'schieten', ik natuurlijk doodsbang en ben huilend naar mn ouders gerend die een stukje verderop stonden te lachen.
Die cowboy was dus een levend standbeeld en sindsdien ben ik er doodsbang voor. Zelfs nu loop ik er nog met een grote hoog langs af.

:') toch goed dat 'de cowboy' je niet achterna ging om te troosten :P als je dát dan ook nog achter je aan krijgt :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:32

Kaus schreef:
Toen ik bij mijn beppe op het aanrecht zat en mijn zus me er vanaf duwde.
Ik viel met mijn hoofd op de tegels maar had nergens last van.
Toen zei mijn beppe tegen mij dat ik een gat in mijn hoofd had en het bloed zat helemaal in mijn haar.
Mijn zus en ik begonnen heel hard te lachen :+ ik geloofde er helemaal niks van namelijk.
Daarna gingen we naar ballet alleen mocht ik niet mee doen... ^)
Door het gat in mijn hoofd waar ik nooit iets van gevoeld heb :')

Wat is in hemelsnaam een beppe? :+

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:32

Hetgene me het meeste is bijgebleven is de film Indiana Jones and The Temple of Doom.
Waar iemands hart er zo wordt uitgerukt. Geweldig vond ik het, maar ook griezelig natuurlijk.
Ik was een jaartje of 7 toen ik die film voor het eerst zag. Nu ben ik 28 en heb die film meer dan
100x gezien, kan de tekst helemaal zo uit m'n hoofd mee zeggen :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:33

Och, nu jullie het over beesten hebben! Mijn broertje had een langharige goudhamster, Plumo.
Toen was ik op zolder aan het spelen en kwam mijn broertje huilend naar me toe, had ie Plumo in zijn etui gestopt en nu zaten zijn hare tussen de rits. Beest gillen als een gek :x En toen kwam ik maar tot 1 oplossing, die rits in 1x open ritsen.
Zo gezegd zo gedaan, Plumo was verlost met resultaat een grote kale streep op zijn rug . Stond kleine Amy dan met een pluk haar in der handen en een bebloedde etui. Ga jij het maar aan mama uitleggen zei mijn broertje toen. Arm beest :')