Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:owja, en mijn cavia's die zijn echt wel 100 x getrouwd, met zelfgenaaide pakjes aan XD moest bij die van m'n zusje wel altijd oppassen dat die niet op m'n vrouwtje klom
JoopC schreef:Ik ken Loreland niet, maar ik heb wel slapeloze nachten gehad van de plaaggeest van Bassie en Adriaan.
Sokje_6 schreef:Jusi schreef:Ohh en toen ik wist dat het water uit de toilet in het riool liep en er ratten in het riool leefden, heb ik tijdenlang het putje van de wc nauwkeurig in de gaten gehouden als ik op de wc zat. Stel je voor dat er zo'n rat uitkwam
Ik was altijd bang dat Voldemort uit de wc kwam
Jusi schreef:StableDoor schreef:Dat is laatst gebeurd, stond in de krant
![]()
![]()
![]()
Ben ik net van m'n trauma af..
Inney schreef:Sokje_6 schreef:Ik was altijd bang dat Voldemort uit de wc kwam
Waarom zal Voldemort uit de wc komen?
(ik was altijd bang dat de slang van deel 2 onder mijn nachtkastje zatalsof het beest er onder paste ofzo.. haha)
_JTM schreef:Ik was in benidorm op vakantie met mijn ouders toen ik een jaar of 4/5 was. Stond er een gouden cowboy en mijn vader zei dat ik in het bakje wat voor de cowboy stond wat centjes mocht doen. Toen was ik nog braaf en liep naar de cowboy en legde de centjes in het bakje. Pakt die cowboy zn nep pistool en begint te 'schieten', ik natuurlijk doodsbang en ben huilend naar mn ouders gerend die een stukje verderop stonden te lachen.
Die cowboy was dus een levend standbeeld en sindsdien ben ik er doodsbang voor. Zelfs nu loop ik er nog met een grote hoog langs af.
Kaus schreef:Toen ik bij mijn beppe op het aanrecht zat en mijn zus me er vanaf duwde.
Ik viel met mijn hoofd op de tegels maar had nergens last van.
Toen zei mijn beppe tegen mij dat ik een gat in mijn hoofd had en het bloed zat helemaal in mijn haar.
Mijn zus en ik begonnen heel hard te lachenik geloofde er helemaal niks van namelijk.
Daarna gingen we naar ballet alleen mocht ik niet mee doen...![]()
Door het gat in mijn hoofd waar ik nooit iets van gevoeld heb