_Micha_ schreef:Maar het ging toch helemaal niet over de kwaliteit van de diensten? Als ik iemand een dienst voor me laat uitvoeren neem ik aan dat deze persoon de dienst ook daadwerkelijk goed kan uitvoeren. Daar doe ik 'research' voor. Net zoals ik wanneer ik kunst koop het eerst bekijk, bij een film eerst lees waar deze over gaat, en bij een zadelpasser eerst kijk hoe deze bekend staat. Daar baseer ik mijn keuze op, maar als de zadelpasser mij gaat vertellen dat ik geen afspraak met hem kan maken omdat hij niet op 'comando' zijn diensten kan uitvoeren, dan zoek ik toch heel snel een ander.
Dat is nou juist het ding, er wordt hier door verschillende mensen gezegd dat het niet mogelijk is om te zeggen, oke NU laat jij je gave werken en doe je wat ik wil. Dat is prima maar dan gaan mensen daar toch ook geen geld voor betalen als je de kans hebt dat je helemaal geen dienst hebt.
(En natuurlijk gaat er soms wat mis, mijn brood wat ik bij de bakker koop kan ook bedorven zijn maar daar heb ik het nu niet over.)
Dus jij zou wel willen betalen aan iemand die jou garandeert dat hij met je overleden *iets* zal gaan praten? Zo staat het er nu een beetje 
Juist iemand die jou garandeert dat het gaat lukken, die zou dan namelijk niet eerlijk zijn.
Een zadelpasser die heel goed bekend staat, kan ook prima een foutje maken.
Ik vind het raar dat die manieren om geld te verdienen, zo heel anders worden bekeken dan wat een DO aanbiedt.
Bovendien wordt niemand gedwongen om hem geld te geven: iedereen kent de voorwaarden (daar in de zaal gaan zitten waar maar een paar aanwezigen een reading zullen krijgen) en bepaalt zelf of 'ie dan wel of niet mee doet.