Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Pleasure_

Re: Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:56

Mijn man bemoeit zich nergens mee, het is mijn laptop! haha!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:07

Ik heb mijn vriend niet verteld dat ik op bokt zit ofzo. Mijn ouders en zusje weten het wel en die vinden het prima, zeggen er eigenlijk niks over. :+ Al heeft mijn zusje wel eens de opmerking: Zit je nou alweer op die paardensite?

;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:09

Ja ze herkennen dat blauwe heel snel he :P

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:21

winnie03 schreef:
Mijn vriend heeft diep respect voor bokt en heeft het tot een heilig forum verklaard :') Het is namelijk zo dat wat je ook zoekt op internet je het 9 van de 10 keer op bokt kunt vinden. Of je nou 'hoeveel postzegels moet ik op mijn envelop plakken' of 'hoe upload ik een map in hotmail' googlet, bokt duikt altijd als een van de eerste links op. Als mijn vriend dus iets zoekt op internet dan begint hij tegenwoordig op bokt _/-\o_

Dit dus, haha! Mijn vriend had het laatst met iemand over zoekmachines, en toen zei diegene: "Heb jij ook iedere keer dat je wat opzoekt je dat bokt krijgt? Echt WAT je ook intypt!" En mijn vriend, helemaal blij dat hij het wist, heeft hem even uitgelegd dat het een paardenforum is. Daar werd het niet logischer op die link tussen postzegels en paarden enzo kon die jongen niet helemaal leggen. :D