Maar de ene is keeper, en de andere is net gestopt met spelen!schoolhockey doen wij aan mee als school zijnde, maar onze hele school doet aan hockey.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar de ene is keeper, en de andere is net gestopt met spelen!
Rebeccaa schreef:Ehm.. ik denk het wel. Herken je haar als je een foto ziet? ken namelijk 2 lisa's hehe.Maar de ene is keeper, en de andere is net gestopt met spelen!
schoolhockey doen wij aan mee als school zijnde, maar onze hele school doet aan hockey.

Julia schreef:MarlindeRooz schreef:Almeloo, hebben wij nare ervaringen mee![]()
Sorry haha. Welk team speel jij?
Hoezo? Vertel. Ben benieuwd.Aan je leeftijd te zien zit je ergens in de A, daar ben ik sowieso te oud voor.
Weet wel dat de meiden van A1 en A2 echt toppers zijn.
Ik zit zelf in Dames 2. Spelen 1e klasse.
(ik zat dus bij Marlinde in de poule) 
MarlindeRooz schreef:Julia schreef:MarlindeRooz schreef:Almeloo, hebben wij nare ervaringen mee![]()
Sorry haha. Welk team speel jij?
Hoezo? Vertel. Ben benieuwd.Aan je leeftijd te zien zit je ergens in de A, daar ben ik sowieso te oud voor.
Weet wel dat de meiden van A1 en A2 echt toppers zijn.
Ik zit zelf in Dames 2. Spelen 1e klasse.
Wij hadden iig van almelo gewonnen, iets met persoonlijk wraak
Julia schreef:MarlindeRooz schreef:
Wij hadden iig van almelo gewonnen, iets met persoonlijk wraak
Hoezo met persoonlijk wraak? Ik vind je reacties hier nou niet echt leuk of aardig. Sterker nog, wat je hierboven zegt vind ik zelfs nergens op slaan.

?
dus ging niet heel goed we hebben 5-2 verloren
hadden jullie ook last van de regen? 

Barbie_Blue schreef:Jammer, maar iig toch nog gescoord
Ons team moet echt oefenen met strafcorners, want we maken te veel onnodige fouten...
Wij mogen morgen weer, maar zullen weer wat goede spelers missen, dus ik ben me al voor aan het bereiden op veel werk als laatste man

MarlindeRooz schreef:oja goed nieuws! wij blijven sowieso 2e klasse wij hebben nu 7 punten
van 3 wedstrijden dus we zijn sowieso tweede en we moeten zaterdag tegen de "koploper" hardenberg en daar moeten we van verliezen, en dat gebeurd waarschijnlijk ook want we willen geen eerste klasse
want 2 van onze goede mensen gaan in december oid een wereldreis maken oid.

En omdat, als we een goede dag hebben, we de sterren van de hemel spelen en echt HEEL erg goed zijn maar zo'n dag hebben we zelden.. het draait gewoon niet in ons team.. Heel erg jammer 
faaaaal. Nou ja, ons hele team heeft praktisch echt wel hoger gespeeld maar ook een paar komen uit de 3e klasse(!!) dus daarom lukt het gewoon niet.. onze coach is ook nog eens van "iedereen gelijke kansen" terwijl ik denk van ja.. maar als je gewoon niet goed genoeg bent = bank. Was bij mijn oude team vorig jaar ook.. Maar ja.. telkens dan zet hij de 2 slechtste op links en rechtsmidden en dan krijgen we gewoon 2 of 3 goals tegen in 5/10 minuten. FRUSTREREND.