ik ben erg benieuwd waar hij nu uiteindelijk ligt...
Grooming_Mom
Geplaatst: 13-08-12 11:49
oh oh ik weet er nog een ... was het een romantisch filmpje waar je zus en vriendlief naar keken samen ??? mischien ligt hij bij de condooms
Jolliegirl
Geplaatst: 13-08-12 11:52
tanjatroetel schreef:
oh oh ik weet er nog een ... was het een romantisch filmpje waar je zus en vriendlief naar keken samen ??? mischien ligt hij bij de condooms
You made my day!!!!
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 11:53
Hahahahhaha Tanjatroetel ik zou niet weten waar ze die bewaart dus daar kan ik ook niet kijken Nee ik denk dat ik pech heb en maar gewone tv moet kijken en telkens op het tvscherm zelf de knopjes moet bedienen
Waar bewaar je de jassen? Daar misschien? In de laptoptas? Brievenbus?
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 12:05
1 op tafel voor de bose(surroundsound) en die naast tv ligt is van de tv zelf, maar wij hebben digitale tv(via het zwarte kastje onder de tv in het tvmeubel) dus daar kan ik niet heel veel spannende dingen mee.
Jassen, alle tassen e.d. al gechecked. Brievenbus ook niet want er is al een krant doorheen gekomen vanmorgen
En de kast van de jassen? Of heb je die niet? Boven op de kapstok?
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 12:07
Al gecheckd
Mijn oma had trouwens mn oproep op FB gezien en kwam ook even langs kijken maar kon m ook niet vinden
GamblersCup
Geplaatst: 13-08-12 12:08
Nodig iemand uit, laat een buitenstaander even zoeken. Wedden dat iemand van buitenaf m zó heeft gevonden
EngeltjeS
Geplaatst: 13-08-12 12:09
Hmm... onder de krant/boek/magazine? Onder je laptop, onder laptop hoes? Je dekbed, uhhh... bij wc papier? bij de voordeur? bij de achterdeur? in de schuur? wat bizar zeg! (kom maar op met die koekjes! )
Ook niet stiekem in een vest/trui/jas gestopt die je gisteren aan had? Of ligt ie in de auto?
Enya
Geplaatst: 13-08-12 12:10
Ik pak nu mn fiets en kom naar Heemskerk om mee te zoeken!! Dan ben ik er misschien morgenavond ofzo
Zo had ik het 2 jaar geleden met de schuursleutel (waar we maar 1 van hadden...) kon hem nergens meer vinden, en ik scheen de laatste zijn geweest, die in de schuur was. Was boos
Bleek, 3 weken later, dat de sleutel in mn paardenvest zat... Oeps....
In je laptoptas? IN een kussen? ik moest een keer oppassen en ik had mijn laptop mee. die mensen hebben één afstandbediening voor de lampen, de tv, de radio, de dvd speler.. en die waren ze kwijt. hadden ze het hele huis doorzocht, zat hij in mijn laptoptas.
Hm ik zou bijna langskomen om te zoeken, kan het ook nooit uitstaan dat soort dingen haha! Ook al heb je het niet nodig op het moment zelf... ben zeer benieuwd waar je 'm vindt!
Ohh, herkenbaar dit Ik was de mijne van het ene op andere moment kwijt, in mijn studentenkamer. Heb idd ook o.a. in de vriezer gekeken, in m'n fietstassen en de kliko. Nergens te vinden dat ding. Uiteindelijk een nieuwe universele afstandsbediening aangeschaft. Pas bij het verhuizen een aantal jaar later kwam ie tevoorschijn: onder/achterin de boekenkast En ik had daar toch ècht gezocht!