Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
)gouden controller uit op Ebay volgensmij, maar heb al gehoord dat z'n broertje dat ging kopen dus dat valt af 

mlc schreef:Het is ondertussen alweer bijna valentijn en ik wil wat leuks halen voor mijn vriend. Of misschien kunnen we wat samen gaan doen, hmm. Zou schaatsen leuk zijn? Dit willen we al sinds vorig jaar maar het is er nog steeds niet van gekomen.

)
Ik weet zeker dat je vriend dat geweldig zou vinden, mijn vriend zeurt ook al tijden dat ik mee moet naar wedstrijd van Ajax
). Cadeaubonnen vragen vinden de mensen stom om te geven, anders had ik lekker kledingbonnen ofzo gevraagd. Moeilijk!
Maar we vonden het ook leuk om er iets tastbaars bij te doen op de dagen zelf, zodat je niet met lege handen aankomt.

Iemand enig idee?
. Nachtje weg doen we al vaak zat en over 3 weken gaan we op wintersport. Hier heeft hij alles al voor aangeschaft.
(Ik heb al gekeken naar cursussen, maar schilderen, talen, koken etc dat past niet echt bij hem).
En ik ken iemand die een parachute sprong heeft gekregen voor zijn verjaardag, maar dan moet je dat wel leuk vinden en durven. SplashIsLief schreef:Crisis hier in huis. Mijn vader wordt 60 jaar. En mijn moeder en ik zijn ten einde raad. Ik heb inmiddels een boek gevonden en gekocht, maar daar wil ik nog iets kleins bij. Mijn moeder wil nog een groot cadeau.
Het grote probleem is dat mijn vader niet echt een hobby heeft, dus het zou het mooiste zijn als het cadeau hem een nieuwe hobby geeft(Ik heb al gekeken naar cursussen, maar schilderen, talen, koken etc dat past niet echt bij hem).
Luchtjes, sierraden, boeken genoeg. Weekendje weg vinden we eigenlijk "te gewoon" aangezien we dat anders ook misschien ook zouden doen.