hier nu even droog maar jeetje wat is er veel water gevallen en denk dat de bliksem straks ook in de buurt is ingeslagen alles klapte eruit hier was flits en een hele harde knal
Het Zuiden treft het wel zeg met het weer.Mijn kennisje zit op de camping te verzuipen denk ik,ze zit in Luiksgestel.Hier valt het reuze mee,de zwarte wolken trekken hier steeds net voorbij richting het Noord-Oosten.
quartel
Geplaatst: 11-07-12 22:07
Ik heb het niet eens zo slecht gehad in apeldoorn vandaag Met regelmaat nog in de zon gelopen ook sja....overal zo een beetje een bui af en toe....soms een flinke en soms een niet noemenswaardige
In Son (eindhoven) net heel veel regen met onweer. Onze buitenrit van 8-9 werd verzet tot 9-10 en toen zijn we alleen nog nat geworden van de blaadjes . Maar er is echt super veel gevallen vanavond!
Wat een onweer vanochtend... t lijkt echt alweer herfst
quartel
Geplaatst: 12-07-12 07:39
wat een schijtweer gelukkig heb ik nog geen vakantie........ maar je zal maar fijn met je kids op de camping zitten nu zeg Ik vond dat we na die bagger winters wel een keer een normale zomer verdient hadden.............. Lijkt er op dat we die niet meer gaan krijgen zo
Anoniem
Geplaatst: 12-07-12 07:39
Jeetje wat een zooitje is het weer ook! Hier waait het nauwelijks meer maar er is al een zooi regen omlaag gekomen!
Zo.... ik ben in elk geval al weer gewassen vanmorgen, wat een plens bui! Alles staat hier blank, nou ja het land en de paddocks dan. Nog 3 1/2 maand en dan mag het van mij regenen!! Dan hebben we een binnenbak