Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daffy02 schreef:rosslover schreef:Heeii,
Ik wil ook zand gaan sparen en wilde vragen of jullie ook voor mij mee willen nemen? Het mag van TS
Ik ga helaas niet zo ver, maar wil je zand van het strand in De Panne in Belgie?
Doanique schreef:Jahoor, dan deel ik het zakje van TS wel in tweeën. Krijgen jullie ieder een half zakje.
Doanique schreef:TS en Rosslover, ik hoef trouwens geen kosten aan het uitbreiden van jullie verzameling dus eventuele verzendkosten zijn voor jullie, ik kom 't niet brengen, je mag 't ophalen. Ik vind het ook best om het hier ergens in de buurt aan je te geven maar ik ga er niet een uur voor in het OV zitten... Hoe willen jullie dat doen?
TammyVN schreef:Hee eigenlijk is dat best een tof idee. Ik heb zand van the 'red centre' van Australië meegesmokkelt. Heel roodbruin zand is dat. Leuk idee om in een mooi flesje of potje te doen en dan alle verschillende kleurtjes van de landen op elkaar te doen.. Laagjes van waar je geweest bent.
Beetje jammer dat ik het topic nu pas zie. Had heel veel zandjes kunnen verzamelen tijdens mijn reizen toen, en deze zomer nog in Israël.