Hai! Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar wie heeft er ervaring met de Iphone hoesjes? Ik vind die handgemaakte echt TE leuk, maar ik kan me voorstellen dat die frutsels en dingen snel loslaten..
slakkenrace
Geplaatst: 21-06-12 18:14
Hierbij een stipje! Ik verkoop hier ook mijn dingetjes! Erg leuk systeem, zo leg je nog eens contacten op een ander continent!
O, ik ben sinds vanmorgen zo stuiter! Mijn bestelde F16-puzzel lag vanmorgen op tafel!
Het is echt perfect. Perfecte kwaliteit (en heerlijke geur van hout ) en heel netjes vacuüm verpakt en zelfs met een extra gedeelte hout er omheen zodat de breekbare delen (de puntjes) niet beschadigd kunnen raken. Echt geweldig!
Joepie! Ik had een wooden teether besteld met naam als kraamcadeautje en het was echt heel gaaf. Zal de link hier neerzetten als ik weer op de pc ben. Nu op zoek naar een ander persoonlijk kraamcadeautje voor een andere vriendin.
Bestellen jullie ook wel eens bij iemand die nog geen feedback heeft gekregen?
Ik zit namelijk een beetje in dubio. Ik heb een cadeautje gezien dat ik graag wil bestellen, maar de verkoper heeft maar 1 terugkoppeling ontvangen van een koper, die overigens wel positief was. Het gaat toch om best een bedrag, dus ik ben een beetje huiverig om 'de gok maar eventjes te wagen'.
Dit was trouwens het kraamcadeautje wat ik laatst binnen had gekregen: https://www.etsy.com/transaction/86410525 Tekst: Mama en papa bellen En dan achterop de naam natuurlijk.