Gingen ze tests doen om te zien waar zijn traptechniek vandaan komt enz. Moest ie in het donker scoren, de bal door ramen schieten enz.
capopjekop schreef:Gingen ze tests doen om te zien waar zijn traptechniek vandaan komt enz. Moest ie in het donker scoren, de bal door ramen schieten enz.Gaaf Is dat ergens terug te zien?
okay, ik vind hem een beetje vreemd ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden maar zijn sixpack (of 8-pack) mag er wezen
capopjekop schreef:Gingen ze tests doen om te zien waar zijn traptechniek vandaan komt enz. Moest ie in het donker scoren, de bal door ramen schieten enz.Dat was echt gaaf!Zijn techniek is zo goed.. Hij is wel echt één van de beste voetballers..
Dat meiden kozen voor Christiano Ronaldo snapte ik ookal nooit Gelukkig ben ik niet de enige!Gregory vd Wiel is de knapte van het NL elftal als je het mij vraagt
Douraque schreef:Jammer dat hij überhaupt een shirt aan heeft. Een t-shirt heeft toch helemaal geen nu johZoals al eerder gezegd..Bodypaint..
Nanne schreef:Douraque schreef:Jammer dat hij überhaupt een shirt aan heeft. Een t-shirt heeft toch helemaal geen nu johZoals al eerder gezegd..Bodypaint.. Nog beter: shirtloos voetbalBodypaint verpest ook een lichaam
Die repo is volgens mij uitgebracht op dvd, iig zoiets hoorde ik, anyway, was toen op RTL 7 heb gesmolten joh Ik vind greg ook echt super knap, maar vind het zo zonde van z'n tattoo's
http://www.youtube.com/watch?v=vSL-gPMPVXI Dit is hem helemaal geloof ik.Ik zou toch eerder Ronaldo kiezen dan van der Wiel