Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik vind het al moeilijk om de drankjes te onthouden (maar schrijf het liever niet op, dat vind ik nog onhandiger
) 

Ik hou daar niet van, ook niet als ik ergens te gast ben, ik roep zelf wel. 
Varekaj schreef:Ik heb een kleine blaas, ben ook vaak Bob dus ik overleef mijn avondjes uit vaak met frisdrank of max. 2 biertjes. Nadeel is alleen dat ik vaak naar het toilet moet en dat kost bij het uitgaan toch wel 0,5€/keer. Erger me daar zelf ook aan, dus ik probeer op te letten met hoeveel ik dirnk omdat ik ander smeer geld kwijt ben aan toiletbezoek dan aan drank![]()
Of bij veel frisdrank gaat je maag echt zo'n overvol gevoel geven, dan kan er echt even niks bij.
...
Wat ook meespeelde: omwille van bovenaan uitgelegd "drankprobleem" sla ik wel eens een rondje over. Had ik net 2x gedaan, zat echt met opgeblazen gevoel, komt de uitbater naar me toe met de opmerking "Meid, dit is een drinkgelegenheid, geen sollicitatieplaats voor een woestijn. Ofwel drinkt u mee, ofwel ben ik genoodzaakt om te vragen dat u de zaak verlaat".
We hebben toen dus ons rondje afgewerkt en zijn weggegaan.
_Nancy schreef:Trouwens: Als hier de glazen na de eerste ronde leeg zijn, dan is het aan de gasten om ons te roepen voor meer drinken.
Wij houden niet van agressief verkopen, 'Wilt u nog wat drinken?'
BahIk hou daar niet van, ook niet als ik ergens te gast ben, ik roep zelf wel.
Magrathea schreef:Ja verplichte consumptie geldt meestal vooral voor terrasjes. Dat mensen daar niet lekker gaan zitten zonder wat te bestellen, snap je![]()
Veel asociaal personeel zeg zie ik hier... Pfffft!
Dat snapte niemand, je wilt toch wel één drankje hebben?