Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:36

xJolien schreef:
Na m'n examens ga ik ook even naar de Primark.
Bij welke winkel denken jullie dat ik het meest ga slagen voor spijkerbroeken?
Ik heb lange benen (ben 1,86m) , en omtrek ongeveer maat 38.
Maar ik weet niet welke lengtemaat ik heb :+

Zit er veel verschil in de collecties van de winkels?
Ik wil namelijk gewoon simpele, strakke spijkerbroeken, met GEEN uitlopende onderkant :+

Ik ben 1,88 en heb érg lange benen, de primark broeken zijn net lang genoeg of net te kort. Wel raad ik je aan om meerdere te pakken in dezelfde maat want de lengte wilt nog wel eens verschillen. Wat ik wel heb is dat ze vaak boven iets te wijd zijn.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:41

Maartje__ schreef:
xJolien schreef:
Na m'n examens ga ik ook even naar de Primark.
Bij welke winkel denken jullie dat ik het meest ga slagen voor spijkerbroeken?
Ik heb lange benen (ben 1,86m) , en omtrek ongeveer maat 38.
Maar ik weet niet welke lengtemaat ik heb :+

Zit er veel verschil in de collecties van de winkels?
Ik wil namelijk gewoon simpele, strakke spijkerbroeken, met GEEN uitlopende onderkant :+

Genoeg strakke skinnys. Wel allemaal aan passen, de ene skinny maat 38 heeft andere pasvorm dan zelfde merk skinny 38. Verder hebben ze van sommige broeken een long variant. Ik ben 1.75 met lange benen en heb dan dat hij een cm te lang is. Dus of hij met 1.86 wel lang genoeg is?

ik ben 1.85 met redelijk lange benen en bij mij zijn de versie "long" broeken lang genoeg, alleen van niet elk model hebben ze een long.

En idd zitten er tussen de skinny's verschillende modellen dus die vallen allemaal iets anders.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:48

Jeetje wat ben ik een minimens :') *heeft net een broek weggebracht om er een halve meter van af te halen*

CCCCC

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:59

Vandaag in Essen (DLD) geweest, echt een aanrader!! 5 verdiepingen of zo. Alles heel netjes geordend! Heel veel schoenen/tassen en ook kleding natuurlijk. En lekker rustig!

Heb niet heel veel gekocht, mocht niet van mezelf!

- Turquoise tanktop met ruffels
- knalroze tanktop
- Rode blouse
- Turquoise clutch!
- Cremekleurige crocoleren tas
- Wit basic v-hals shirtje
- Gouden ring met mintkleurige roos
- Setje oorbellen

---
Schade: 45 euries.

Heb ook nog geweldige turquoise pumps gepast, maar waren echt te hoog (13 cm ofzo) maar wel heeeel mooi!

Dus woon je tegen de Duitse grens aan, het ligt bij Oberhausen in de buurt, ga dan naar deze Primark! Heeerlijk!

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:03

Oh! Essen is opzich best te doen voor ons. Wij wonen op een ruim uurtje van Oberhausen. Eens kijken of ik moeders kan overhalen, haha. Even via routeplanner gekeken het is 1,18u rijden. Dat is nog sneller dan met de trein naar R'dam.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:07

Wel even tipje..

In Essen heb je een milieusticker nodig(om te parkeren), die kan je daar gewoon halen bij een vvv of iets dergelijks. Voor meer info zou je even kunnen googlen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:10

Alweer een nieuw topic =)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:24

Essen staat bij mij ook nog steeds op de planning om eens te gaan kijken. Iedereen is daar altijd zó positief over. :D
Maar eerst ga ik volgende week samen met m'n vriend naar Zaandam. Even wat fijne basic shirtjes inslaan voor op vakantie.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:04

Dankjulliewel voor de reacties! :D
Ik denk dat ik dan naar Zaandam ga binnenkort! :j
Rotterdam was zo'n drama toen, pffff! Veel te druk!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:13

Ik ben een vaste mee lezer, maar heb nu toch wel een vraag

Ook mensen hier die zich richten op baby en kinderkleding bij de primark vandaan?
Ik zal naar zaandam gaan.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:10

ja ik :j ik heb in zaandam toen hele leuke pakjes gezien maar in rdam hadden ze vrijwel niets, erg balen! maar ik ga dus nog terug naar zaandam, ze hadden veel leuks hangen vorige maand :j

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:20

Ik ga waarschijnlijk van de week naar de primark :D , ben erg benieuwd !

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:33

CCCCC schreef:
Vandaag in Essen (DLD) geweest, echt een aanrader!! 5 verdiepingen of zo. Alles heel netjes geordend! Heel veel schoenen/tassen en ook kleding natuurlijk. En lekker rustig!

Heb niet heel veel gekocht, mocht niet van mezelf!

- Turquoise tanktop met ruffels
- knalroze tanktop
- Rode blouse
- Turquoise clutch!
- Cremekleurige crocoleren tas
- Wit basic v-hals shirtje
- Gouden ring met mintkleurige roos
- Setje oorbellen

---
Schade: 45 euries.

Heb ook nog geweldige turquoise pumps gepast, maar waren echt te hoog (13 cm ofzo) maar wel heeeel mooi!

Dus woon je tegen de Duitse grens aan, het ligt bij Oberhausen in de buurt, ga dan naar deze Primark! Heeerlijk!

Rijdt er naar Essen geen trein? En kun je daar verder nog een beetje leuk shoppen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:09

xDramaQueen schreef:
ja ik :j ik heb in zaandam toen hele leuke pakjes gezien maar in rdam hadden ze vrijwel niets, erg balen! maar ik ga dus nog terug naar zaandam, ze hadden veel leuks hangen vorige maand :j

maar weet je ook de kwaliteit? heb destijds maillots gehad van de primark maar de pasvorm is echt vreselijk :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:55

Ojajoh schreef:
Ook mensen hier die zich richten op baby en kinderkleding bij de primark vandaan?

Ja, ben onlangs in Hoofddorp geweest, daar hadden ze véél meer dan in Rotterdam.
Maar ik bevind me dan wel op de jongensafdeling :+

Vriendin is onlangs naar Rotterdam geweest voor meisjeskleding en daar hadden ze niet echt iets leuks (wel veel shirtjes).

Zaandam weet ik niet.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:47

Ooh Essen, wat een goed idee! Is maar 1,5 uur rijden vanaf Almelo en dat ga ik ZEKER doen morgen! :D
Dus geen 2,5 uur in de trein, maar 1,5 uur in de auto. Mijn vriend is er ook helemaal enthousiast over haha.

Heb nu al zin aan morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:02

Zit er in Frankfurt ook een primark? :o?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:07

Ik ga deze zomer naar Spanje op vakantie, we zitten redelijk dicht bij Barcelona.
Ik zag dat er twee Primarks zitten, één die dicht bij het stadion zit, is het, het waard om naar die Primark te gaan?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:52

Primark in Barcelona raad ik niet aan om speciaal naar toe te gaan. Het kan er een enorme bende zijn := (Ben er nu 3x geweest..) Verder is het volgens mij een kleinere collectie dan in Nederland, maar dat weet ik niet zeker.
Dit gaat over de Primak in het winkelcentrum Diagonal Mar, in het noorden van de stad.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:23

Anthea schreef:

Ja. :)
Op een winkelcentrum buiten het centrum, het NordWestZentrum. Je kan daar prima parkeren met de auto, en je kunt daar ook heel makkelijk komen met de metro.
(Metrolijnen U1 en U9 gaan daar naar toe vanaf het centrum van Frankfurt.)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 13:24

Quellian schreef:
Ojajoh schreef:

Ja, ben onlangs in Hoofddorp geweest, daar hadden ze véél meer dan in Rotterdam.
Maar ik bevind me dan wel op de jongensafdeling :+

Vriendin is onlangs naar Rotterdam geweest voor meisjeskleding en daar hadden ze niet echt iets leuks (wel veel shirtjes).

Zaandam weet ik niet.

hoe vind jij de kwaliteit van de kleding?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 13:27

Vraagje over Primark algemeen: zijn jullie wel eens met je vriend/broer/vader naar de Primark geweest? Hoe 'leuk' of uitgebreid is de mannencollectie eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 13:39

Donkerblauw schreef:
Anthea schreef:

Ja. :)
Op een winkelcentrum buiten het centrum, het NordWestZentrum. Je kan daar prima parkeren met de auto, en je kunt daar ook heel makkelijk komen met de metro.
(Metrolijnen U1 en U9 gaan daar naar toe vanaf het centrum van Frankfurt.)

Thanks, super! :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 14:53

Koetjesreep schreef:
Vraagje over Primark algemeen: zijn jullie wel eens met je vriend/broer/vader naar de Primark geweest? Hoe 'leuk' of uitgebreid is de mannencollectie eigenlijk?

Ja hoor, zowel met m'n vriend als met m'n broertje. :)
Ben vorige maand met m'n vriend in Rotterdam geweest, en daar vonden we de mannen-afdeling wel erg klein (plus een tegenvallende collectie). Volgende week gaan we naar Zaandam, kijken of de mannen-afdeling wat groter is. :)
M'n broertje heeft in 'buitenlandse' Primarks (Londen en Frankfurt) wel hele leuke dingen gekocht.

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:29

Ik ga eigenlijk altijd met mn vriend.. Die vind het geweldig om daar goedkoop shirts , schoenen, overhemden te scoren.
Hij heeft vorige week zelfs 2 nette overhemden gekocht voor bij zn pakken. Een witten en een blauwe. En dat terwijl hij extra lange mouwen nodig heeft en een slim fit. 10euro p.s. incl stropdas. Die vond ie alleen minder, maar dan nog is het een koopje!