96ste Nijmeegse 4daagse van 17 t/m 20 juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 96ste Nijmeegse 4daagse van 17 t/m 20 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:14

idd maar dan heb ik genoeg tijd om te plannen :P , maar idd off topic := jup :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:17

Inschrijven was 48 euro geloof ik, verder heb ik 45 euro betaald voor de verzorging onderweg van mijn wandelvereniging en 40 euro voor de blarenpas (speciale vroege bus die rijdt) en wat drankjes.

Het trainen gaat veel tijd in zitten en ik vind het zonde van mijn tijd (wandelen zelf vind ik echt helemaal niets aan), vandaar dat ik maar een paar keer gelopen heb (nog geen 100 km in totaal).

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:27

Ben gisteren ook weer binnen gekomen en mijn 5je mocht mee naar huis. Het was weer geweldig dit jaar en ik heb nog nooit zo goed gelopen. Alhoewel de laatste dag wat minder ging. Alles deed zeer maar met de blaren viel het mee gelukkig. Kon afgelopen nacht weer lekker in mijn eigen bed slapen.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 11:07

Mijn eerste kruisje is binnen! Ging eigenlijk best lekker. Wel een beetje afzien natuurlijk omdat we geen van allen goed getraind hadden maar niets onoverkomelijks. Het zwaarste vond ik iedere dag de extra lus voor de 50 km, die was vaak gewoon ronduit saai (vooral donderdag). Uiteindelijk 1500 euro + een heleboel sponsoring in natura opgehaald voor ons goede doel. Op dinsdag is er nog een item over ons op tv Gelderland en RTV noord geweest en dat heeft wel geholpen.
Moet er nog eens goed over nadenken of ik volgend jaar weer mee wil doen, het kost toch een hele week vakantie en ik ben er nou niet bepaald van uitgerust :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 12:50

Jullie ook gefeliciteerd en je hebt een mooi bedrag bij elkaar gehaald Ellebel.

Ik ben nu wel weer fit eigenlijk. Moest vanochtend werken (post) en ik had best zin om mijn wijk rond te brengen. Hadden ze op het werk me op de binnendienst gezet, want blijkbaar waren ze bang dat ik geen voeten meer zou hebben :')

Hebben jullie ook nog steeds die liedjes in jullie hoofd? Ik lig in bed en heb de hele tijd "Push, push, push a little harder" en "Go left, right, left" enz :')

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 13:33

:+) Gefeliciteerd, lopers! Gister een stukje met mn collega mee gelopen (heeft het ook weer tot de finisch gered), en vond het best gezellig. Misschien gaat dit moment van verstandsverbijstering nog over, maar zit te denken volgend jaar ook een poging te wagen

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 13:45

Heb ook mijn eerste kruisje binnen :D

Vond het erg leuk en was blij dat we getraind hadden, heb alleen derde dag rot gelopen ivm een hele irritante blaar....maar de laatste dag ging het weer super!

Ga alleen nooit meer kamperen, wat een ellende in de regen!
Volgende keer gewoon op een kamer oid :+