Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moska schreef:Wij wonen vlakbij de finish, dus als ie komt zijn wij van de partij in het feesten en aanmoedigen! Ik wilde in ons huis wel slaapplekken beschikbaar stellen voor deelnemer, maar dat wil mijn partner helaas niet... Denk wel dat we logeés krijgen, maar dan familie waarschijnlijk. Heb er nu al zin in, dus ik duim heel hard mee!!! Zal zelf op zoek naar andere schaatsen, heb de mijne net verkocht omdat ik er niet meer mee kon schaatsen (heb vorig jaar mijn enkelbanden gescheurd en het is nog niet helemaal goed). Moet maar van die softboot schaatsen hebben. Wil morgen zeker weten schaatsen ipv paardrijden, de bak is toch bevroren....
MissToseland schreef:Moska schreef:Wij wonen vlakbij de finish, dus als ie komt zijn wij van de partij in het feesten en aanmoedigen! Ik wilde in ons huis wel slaapplekken beschikbaar stellen voor deelnemer, maar dat wil mijn partner helaas niet... Denk wel dat we logeés krijgen, maar dan familie waarschijnlijk. Heb er nu al zin in, dus ik duim heel hard mee!!! Zal zelf op zoek naar andere schaatsen, heb de mijne net verkocht omdat ik er niet meer mee kon schaatsen (heb vorig jaar mijn enkelbanden gescheurd en het is nog niet helemaal goed). Moet maar van die softboot schaatsen hebben. Wil morgen zeker weten schaatsen ipv paardrijden, de bak is toch bevroren....
is de binnenbak ook bevroren?
Dribbelkont schreef:jeetje wat een bedragen!! ben ik dan de enigste die een gratis service aanbied???
Anne_GTI schreef:Ik heb bij voorbaat vast vrij gevraagd en sta bovenaan een "spooklijstje"
Agossie schreef:LuvdaTossa schreef:Eeeh oud hollandsch?Oud Friesch zeker?
Friesland is toch Hollandsch?En, tja, hoe je 't ook wendt of keert, heel Nederland zal op zijn kop staan!
LuvdaTossa schreef:Holland is alleen Noord-Holland en Zuid-Holland, naar mijn weten valt Friesland daar niet onder. Daarnaast is het wel echt een Fries spektakel, maar sinds de jaren 80 pas doorgedrongen tot de rest van Nederland.
Grace schreef:LuvdaTossa schreef:Holland is alleen Noord-Holland en Zuid-Holland, naar mijn weten valt Friesland daar niet onder. Daarnaast is het wel echt een Fries spektakel, maar sinds de jaren 80 pas doorgedrongen tot de rest van Nederland.
helaas wel.. anders had ik ook nog wel mee kunnen doen.
Nu willen al die hollanders ook zo nodig mee doen, hahaha
Dieuwke_ schreef:Holland is niet heel NL. Dat wordt voor het gemak wel geroepen in het buitenland maar dat is absoluut niet zo. Friesland is dus ook geen Holland
LuvdaTossa schreef:Grace schreef:
helaas wel.. anders had ik ook nog wel mee kunnen doen.
Nu willen al die hollanders ook zo nodig mee doen, hahaha
Hihi ja is wel een beetje jammer.. Grote hek erom heen doen en alleen binnenkomst als je de spreuk van Grutte Pier kunt zeggen
Nee Friesland is GEEN Holland, Holland is alleen het westen, dus Noord en Zuid. Friesland is wel Nederland, maar absoluut geen Holland.
Adriana schreef:Hmm ik zou het mooi vinden als het doorgaat maar ook zo balen...Ik ben sinds 20 januari verhuisd naar Duitsland en ik reis de eerste 2 maanden niet meer met de trein naar Dokkum... Ik woon aan het keerpunt... Vanuit de slaapkamer kan ik alles zien... maar helaas het wordt dit jaar via de laptop...
LuvdaTossa schreef:Dieuwke_ schreef:Holland is niet heel NL. Dat wordt voor het gemak wel geroepen in het buitenland maar dat is absoluut niet zo. Friesland is dus ook geen Holland
Een ingeslopen fout en dan denken de mensen snel dat het een waarheid is. Net als het roepen van Amerika als het de bedoeling is om de Verenigde Staten te benoemen. Amerika is dan ook fout, want dat is Canada, VS, Mexico, Argentinie, Peru, etc. etc.