Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magnummm schreef:Ik word helemaal chagerijnig door het lezen van die irritante zeikreacties in dit topic. In het begin lag ik dubbel, maar doordat sommige mensen op alle slakken zout leggen, is al gauw de lol van dit topic eraf. Bah.. Hang toch niet overal gelijk een negatieve sfeer op.
M_D_H schreef:toen ik mijn eerste cross reed keek mijn moeders het parcours door(ik zat al op het paard)
liep naar de auto toe en haalde de grote ehbo koffer op en riep vervolgens keihard over het hele concours terreni:
Dees, ja mag hem rijden hoor, ik heb de EHBO kist alvast hier.![]()
en bedankt mam
love_western schreef:Dus wij komen terug van winkelen. En ja hoor hij kwam op ons aflopen. Want hij had een sterretje ontdekt. Mijn moeder had geen zin hier in. Maar die vent bleef doorlullen over dat sterretje.
Dus ik opeens(terwijl ik normaal heel stil ben van mijzelf): Meneer, als mijn moeder last heeft van haar sterretje duwt haar vriend zijn plugg er wel in. Heb nog nooit iemand zo hard zien weglopen en mijn moeder kreeg een rooie kop. En ik lag slap
Siets schreef:Mijn vader is soms net een kleuter.
Is laatst met mijn moeder naar de Ikea geweest, en vertelde na afloop heel trots dat hij bij de bak met kookwekkers,
alle kookwekkers had opgedraaid die hij kon zien, tot de eerste af ging. Daarna zijn ze snel weg gelopen, met het geluid
van al die rotwekkers luid door de winkel rinkelend.
Echt iets voor mijn vader, ik zie verder eigenlijk niet één man van zijn leeftijd zulke dingen doen. Eigenlijk kan ik met
mijn beide ouders enorm lachen.
Mams weet hele leuke parodieën te maken op top-40 muziek. Ze verstaat dingen met
regelmaat totaal anders dan ze zijn, en dat leidt ook tot hilarische momenten. Zo vroeg ze zich laatst af hoe het liedje
'If I had a hammer' nou precies ging. 'Oh', zegt ze, 'Volgens mij was het toch: If I had a hammer, I tik um in de morning!'
Sja, heerlijk mens.
CarinaR schreef:Ik weet van mn ouders zo niets te bedenken....
Hoewel ik wel.verhaal.ken. dat toen wij geboren waren (tweeling). De kraamverzorgster de koplamp stuk had van de auto. Nu is mn vader heel handig, dus mn ma vroeg of hij die wilde.maken.
Loopt ie naar de kraamverzorgster met uitgestoken armen.... Zo jou koplampen zijn stuk (boobies).