Lollige ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:26

Ach laat er gewoon een stinkende ruft om :D .

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:29

Magnummm schreef:
Ik word helemaal chagerijnig door het lezen van die irritante zeikreacties in dit topic. In het begin lag ik dubbel, maar doordat sommige mensen op alle slakken zout leggen, is al gauw de lol van dit topic eraf. Bah.. Hang toch niet overal gelijk een negatieve sfeer op.

Joh, dat is Bokt! Gewoon lekker negeren :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:30

Zo kwam mijn broer een keer thuis met zijn vriendin, er zat een oudere man in de kamer zegt mijn vader dit is de nieuwe dominee.O zegt zijn vriendin ik ga nooit naar de kerk, geeft niks hoor zegt de dominee.Later brengt mijn broer zijn vriendin thuis zegt zei, wat een aardige man die nieuwe dominee.Vraagt mijn broer, huh wie bedoel je? Nou die man die bij jullie zat, aardige man voor een dominee.Zegt mijn broer, jij geloofd dat het een dominee is? Ja waarom niet, waha het is een oom van mijn vader.Huh dat meen je niet :o ?

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:34

citroen schreef:
Oja wat ze ook erg leuk vind is wanneer we samen zijn en ze ziet een jongen ze overdreven hard zegt 'Dat is wel een leuke schoon zoon! Hoe vind je die?' Vervolgens heeft ze me nog even een duw in die richting! Thanks mam..

Herkenbaar!! :')

Mer1980

Re: Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:55

Ik was ooit eens verliefd op de zoon van de stalbaas. Ik was iets van 16 jaar. Durfde het natuurlijk niet te zeggen, vervolgens kwam Sinterklaas avond er weer aan en dan doen wij allemaal surprises. Mijn ouders hadden dus keurig aan die zoon gevraagd om een wielrenpak en een fiets (hij deed dat op hoog niveau), en ze hebben hem dus levensgroot nagemaakt en midden in de woonkamer gezet. Oftewel mijn hele familie kon mee genieten van mijn 'geheime' verliefdheid en ik heb maanden lang de andere ingang van stal genomen om die jongen maar niet onder ogen te komen. Thanks ouders.... Heb er nog een trauma van hahahaha het is overigens nooit wat geworden....

Mijn vader heeft nog zoiets geflikt, ik was weer eens verliefd op een andere jongen en die kwam ik tegen op weg naar stal. Ik gezellig kletsen, komen mijn ouders aangefietst. Dus ik had al zoiets van help, maar ja hoor daar ging het. Pa lief: Dus JIJ bent nou Dennis? Ik heb al zoveel over je gehoord, ze is al een tijdje verliefd op je, wanneer kom je eens gezellig bij ons eten, kunnen we je beter leren kennen. Ik kon wel door de grond zakken. Het is overigens ook nooit wat geworden..... Thanks pa....

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:24

Mijn vader is ook echt een malloot....

Zo zingt hij altijd zijn eigen liedjes, inclusief eigen taal. Een beetje à la ketchup-song. := En het ergste is, dat we hem begrijpen ook nog. Zo is de astabi de afstandsbediening en de woeier de afzuigkap, haha.
Daarbij heeft hij echt ADHD, waardoor hij 's avonds super mega druk is. Zo gaf hij ooit de kat eens een rondleiding door het huis, ze lag op een stoel met wieltjes.
Ook kan hij in de supermarkt heel enthousiast gaan vragen: Mag ik deees?! PLEAAAAASE?!?!?!?! TOE NOU?!?!!??! En hij wil altijd graag dansen door de woonkamer, maar dat vind ik altijd lief. :+:
Wow als ik dit typ lijkt het net alsof mijn vader zwakbegaafd is, maar dat is hij niet. Ik verbaas me er trouwens ook om hoe serieus die man kan zijn bij anderen, dan denk ik: je zou hem eens moeten zien. :=

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 01:24

M_D_H schreef:
toen ik mijn eerste cross reed keek mijn moeders het parcours door(ik zat al op het paard)
liep naar de auto toe en haalde de grote ehbo koffer op en riep vervolgens keihard over het hele concours terreni:
Dees, ja mag hem rijden hoor, ik heb de EHBO kist alvast hier. :') _O-
en bedankt mam :+

hoe zo over bezorgt :')

ik ben best wel vrij opgevoed.
en ook over vriendjes heeft ons pap nooit moeilijk gedaan.
helaas kwam dit niet altijd tot goede :')
als ik had gevraagt of me vriend je moch blijven slapen,
dan moest ik mee met boodschappen doen, om vervolgeens heel hard door de winkel te hooren
hanny heb je nog condooms nodig >;)
en als ik zei nee heb nog dan zei hij stand vast nou neem toch maar een pakje mee dan heb je genoeg.
ik had uit eindelijk 20 pakjes liggen :=

of een keer met me vader van uit de kroeg mee naar huis fietsen,
fietst hij achter mij, hoor al een paar keer ho ho ho,
en ineens was het ho ho ho knal, was hij tegen de stoep rand aangefietst.
ik half lachend gevraagt of het gaat.
zegt hij ja dat is jou schuld hoor.
dus ik heel verbaast hoe zo :?
ja ik volgede jou lampje (achter ligt)
nee pap dat kan niet die is kapot daarom fietste je achter mij, :roll:
daar zou je nog naar kijken trouns :=
de volgende dag heeft hij braaf me lampje gemaakt :=

ik zou op een zondag 16 worden.
dus die zaterdag er voor heel de fam mee naar de kroeg maar er trat daar ook eenn bandje op dus het was kei druk,
en ik kende niemand (was daar voor het eerst)
om klok slag 12 uur trekt hij mij naar zich toe en trekt kei hard aan de bel (voor een rondje)
dus de hele kroeg is ineens dood stil en kijkt stom verbaast naar ons pap.
zegt hij heel hard ja han nou ben je legaal in de kroeg gefeliciteerd met je verjaardag 8)7
bedankt pap >;)
iedereen kwam me feliciteren maar ik kende niemand dus schaamde me dood -O-
de rekenig heeft me vader braaf op zich genomen gelukkig O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 01:47

Ach mijn moeder heeft wel eens met een rode kop naast mij gelopen :+
Gingen een keer winkelen. En daar op de parkeerplek stond zo'n irritant mannetje van de carglass ofzo hele tijd bij iedereen kijken als ze ook sterretjes in de ruiten hadden.

Dus wij komen terug van winkelen. En ja hoor hij kwam op ons aflopen. Want hij had een sterretje ontdekt. Mijn moeder had geen zin hier in. Maar die vent bleef doorlullen over dat sterretje.
Dus ik opeens(terwijl ik normaal heel stil ben van mijzelf): Meneer, als mijn moeder last heeft van haar sterretje duwt haar vriend zijn plugg er wel in. Heb nog nooit iemand zo hard zien weglopen en mijn moeder kreeg een rooie kop. En ik lag slap _O-

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 02:27

love_western schreef:
Dus wij komen terug van winkelen. En ja hoor hij kwam op ons aflopen. Want hij had een sterretje ontdekt. Mijn moeder had geen zin hier in. Maar die vent bleef doorlullen over dat sterretje.
Dus ik opeens(terwijl ik normaal heel stil ben van mijzelf): Meneer, als mijn moeder last heeft van haar sterretje duwt haar vriend zijn plugg er wel in. Heb nog nooit iemand zo hard zien weglopen en mijn moeder kreeg een rooie kop. En ik lag slap _O-

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 02:28

Wat vallen mijn ouders mee als ik dit zo eens lees allemaal :')

Toen ik nog beneden in de kamer naast de woonkamer sliep, werd er regelmatig op de muur geklopt. Dan kwam ik naar de woonkamer en zei ik 'jaaa?'
Waarop ik steevast 'neeee' te horen kreeg.

En er nu gewoon nog steeds in kunnen trappen -O-

En een tijdje terug zat ik met m'n moeder in de auto en ging er op twitter een tweet rond met een 'wetenswaardigheid'. Dat je namelijk niet op een boze manier 'bubbles' kon zeggen ofzo. Ik zeg dat tegen m'n moeder.. En dat heb ik geweten.
Op de meest achterlijke momenten ineens heel hard 'BUBBLES'. Meerdere malen tegen het raam aan gezeten in de auto en ook een keer bijna van de bank af gevallen.

En ik denk dat het nu alleen maar weer erger wordt, aangezien m'n moeder ook op bokt zit.. Dus daar ontkom ik niet aan :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 02:36

junk de luxe ik zou toch een keer zo enorm wraak nemen
mn vader liet altijd een norfolk.(ruft) en dan gind die weer weg maar die was na een minuut of twee bij mijn hoogslaper mn kussen aangekomen. gevolg @#$%^&*&^%$ mot dat nou gatver. keihard gelach uit de badkamer. en stinken.
de norfolk vertrok vroeger uit scheveningen ik kon hemk horen toeteren als hij vertrok uit mijn huis van nu. steevast 07.50
en echt zon ruime zeegalm.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 02:39

Siets schreef:
Mijn vader is soms net een kleuter.

Is laatst met mijn moeder naar de Ikea geweest, en vertelde na afloop heel trots dat hij bij de bak met kookwekkers,
alle kookwekkers had opgedraaid die hij kon zien, tot de eerste af ging. Daarna zijn ze snel weg gelopen, met het geluid
van al die rotwekkers luid door de winkel rinkelend.

Echt iets voor mijn vader, ik zie verder eigenlijk niet één man van zijn leeftijd zulke dingen doen. Eigenlijk kan ik met
mijn beide ouders enorm lachen.

Mams weet hele leuke parodieën te maken op top-40 muziek. Ze verstaat dingen met
regelmaat totaal anders dan ze zijn, en dat leidt ook tot hilarische momenten. Zo vroeg ze zich laatst af hoe het liedje
'If I had a hammer' nou precies ging. 'Oh', zegt ze, 'Volgens mij was het toch: If I had a hammer, I tik um in de morning!'

Sja, heerlijk mens :)).

dat heb ik in de hema gedaan met een vriendin en ze gingen allemaal af eentje van het personeel ingelicht en we hingen in de stellingen van het lachen, ik heb in tijden niet zo hard gelachen als toen. ik had ze zo precies gezet dat ze nagenoeg tegelijk gingen

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:40

Zonet m'n vader weer,

ik ''Doei!''
hij ''Waarom doei?''
ik ''je gaat toch weg?''
hij ''neeeee, das over 1 minuut pas''
ik :roll:
Hij ''doei pop!''

:')

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:54

mijn moeder dan pff... waren we bij de ikea en we zaten wat te drinken. zegt ze ineens:"wacht jij maar even,. ik ren nog gauw even naar die en die afdeling om wat te zoeken. ik ben zo weer terug."

oke,.ik braaf wachten in het restaurantje, maar geen moeder meer te zien.
nadat ze al een half uur weg was,was ik het zat en besloot haar maar te gaan zoeken.
ik dus braaf overal langslopen.....
schrik ik me ineens de krampen...

springt mijn moeder ineens achter een stelling vandaan met een vergiet op haar kop en zo'n eier-klutser in haar hand.... "kijk sas,.. ik ben de kluts kwijt,.dat krijg je op mijn leeftijd he!!!" :+

moeders.... pfffff :D *\o/* *\o/*

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:09

Ik weet van mn ouders zo niets te bedenken....
Hoewel ik wel.verhaal.ken. dat toen wij geboren waren (tweeling). De kraamverzorgster de koplamp stuk had van de auto. Nu is mn vader heel handig, dus mn ma vroeg of hij die wilde.maken.
Loopt ie naar de kraamverzorgster met uitgestoken armen.... Zo jou koplampen zijn stuk (boobies).

Ik vrees dat mijn 3maanden jonge dochter over 16jaar hele verhalen kan neerzetten over dr vader, mijn man.
Kookwekkers aandraaien is hier favoriet.
En met zn vrienden in de zomer wedstrijdje doen, alle.ramen van de auto dicht en de kachel vol aan.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:06

CarinaR schreef:
Ik weet van mn ouders zo niets te bedenken....
Hoewel ik wel.verhaal.ken. dat toen wij geboren waren (tweeling). De kraamverzorgster de koplamp stuk had van de auto. Nu is mn vader heel handig, dus mn ma vroeg of hij die wilde.maken.
Loopt ie naar de kraamverzorgster met uitgestoken armen.... Zo jou koplampen zijn stuk (boobies).

:') _O-

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:20

mensen ik moet ook nog werken tussen door, dit gaat zo niet hoor _O- _O- _O-
Lig hier echt dubbel.

Heerlijk al die verhalen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:26

mijn vaders net:
dees ze hebben het over gillian(mijn paard) op de radio...
dus ik kijk hem hee raar aan...
ja, ze hebben het over huisdieren met adhd :+
euhm... juist :') _O-

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:33

Haha wat een verhalen, ik heb eigenlijk helemaal geen grappige ouders :-p
Het enige wat ik pas achteraf leuk vond was een actie van m'n moeder. We liepen een kledingwinkel uit toen het detectiepoortje af ging (zat nog zo'n beveiligingsding aan de trui) drukt mn moeder gauw die tas in mijn handen en loopt zelf vlug door.... stond ik daar, haha schaamde mij dood.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:09

bedenk me er net nog 1 van mijn vader:
was 12 en liep met mijn ouders in de V&D om kleren te kopen...
in eens valt mijn vaders oog op een shirt met daarop de tekst: if you think I'm a bitch then you should meet my mother...
en roept keihard door die hele winkel heen... kijk dan duifje wat een mooi shirt... past echt bij jou en je moeder :+
iedereen keek ons aan enmoeders was not amused, maar ik heb hem uiteindelijk wel gekregen van mijn moeder :') _O-

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:29

Haha dat shirt heb ik ook eens gekocht toen ik een weekendje weg ging met mijn moeder. Toen ik hem aan trok vond ze het helemaal niet leuk, maar vervolgens tegen iedereen die we tegen kwamen, kijk eens wat er op haar shirt staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:49

Datzelfde t-shirt heb ik inderdaad ook gehad van mijn moeder :D

Ze heeft trouwens sowieso heerlijke humor. Maar als ik dan een grapje met haar uithaal dan roept ze ineens 'naar kind!!' tegen mij ;(

:))

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:50

Steen, jouw moeder is gewoon cool 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:53

Uhu :+:

Eigenlijk best veel bokkers die mijn mams wel eens hebben ontmoet nu ik er zo over nadenk :')

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:55

Je mams is bijna zelf een Beroemde Bokker :')