Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 07:13

Ik beken dat ik stiekem naar een concert ben geweest.
Ik beken dat ik zelf mijn ketting van mijn fiets af heb gegooid, zodat ik niet mee hoefde met het schoolreisje.
Ik beken ook dat ik wel eens stiekem geld heb gepikt van mijn mama :oo

TessaVB

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 08:02

Oke ik was het die alle kranen openzette toen de waterleiding het even niet deed en het huis daarna blank stond. :')

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 08:47

Leuk topic!
Ik beken dat ik met een verfbus op het huis van de buren heb geschreven I Love ...... (was een jaar of 12) Wist ik veel dat je dat er niet meer zomaar afkreeg. Ik fietste er laatst toevallig langs (inmiddels al een paar keer verhuisd) en het staat er nog steeds :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 08:52

:o Zo iets heb ik ook ooit gedaan....
Met een vriendin hadden we grafiti gevonden.. Toen gingen we op school op een muur spuiten.. Zij wilde haar naam spuiten maar ik was nog wel zo slim om te bedenken dat ze dan wisten dat zij het had gedaan. Dus toen hebben we een bloem en 'Beau' (naam van een pony op de manege) op de muur gespoten..
Dit is zo'n... 12 jaar geleden en het staat er nog steeds. :')

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:09

Ik was 14 en mijn vriendje had het uitgemaakt,waar ik het niet mee eens was..Samen met een vriendin hebben we de banden van zijn fiets lek gestoken en zijn fiets met watervaste stift beklad met dingen als :i love Jezus,gij zult niet vloeken ect ect..We hadden op dat moment echt vreselijke lol,later schaamde ik me natuurlijk helemaal dood :o

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:37

Ik beken dat ik vroeger de advent kalender van mijn broer openmaakte op en at..die van mij zelf werd uiteraard per dag open gemaakt. Ik beken dat ik vroeger met opzet een baksteen tegen het hoofd van mijn broer gegooid had..ik riep ook echt niet : PAS OP, sorry erwin :o Ik beken dat ik vroeger niet van de trapper gleed omdat mijn moeders fiets te groot was, ik trapte wel degelijk bewust mijn buurmeisje in der rug. En ja ik beken....... Ik was degene die een krant gevuld met hondepoep liet ontploffen in iemands brievenbus met rotjes :o maar daarvoor geen sorry

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:56

wat een grappige verhalen :')
sommige zijn best erg eigenlijk!
Ik was blijkbaar wel een braaf meisje hoor, heb niet zo heel veel erge verhalen..
Alleen had men peter eens heel veel slaappillen ingenomen, waarna zen maag moest leeg gepompt worden. Ik vertel dat op school, en alle leerkrachten hadden zo veel medelijden met me dat ik van een hele dag niets moest doen *D
Dus iedere keer er een belangrijke toets was of ik weer een taak vergeten was, mocht men peter eraan geloven.. :D
En dan ondertussen de hele klas aan het lachen en ik maar proberen men lach in te houden!
Ze trapten er steeds in :Y)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:29

Wij gingen vroeger zwemmen bij zo'n groot meer en daar was een sloot met water tot m'n heupen ofzo? Ik was toen een jaar of 8/9. Van mijn moeder mochten wij absoluuuut niet in die sloot, want mensen gooiden daar vieze dingen en glas en afval in, maar wij zagen altijd andere kinderen in die sloot. Toen wij geld kregen om een ijsje te halen moesten mijn nichtje en ik natuurlijk toch even stiekem door die sloot heen rennen. Ik stapte daarbij in een groot stuk glas en bloeden dat het deed! Ik kon natuurlijk niks tegen mijn moeder zeggen, dus heb ik de hele middag in het meer gezeten zodat het bloed daarin ging. Ik heb nogsteeds een mega litteken onder m'n voet en het heeft bijna een half jaar geduurd voor het gat dicht was, allemaal wild vlees.. :=

Ik beken ook dat m'n uggs oorwarmers niet 35 euro maar 80 euro waren, maar dat vond ik te duur om te vertellen haha.

En nog een hele erge haha, toen ik 11 was gingen m'n ouders scheiden en in die periode daarvoor hadden ze heel vaak ruzie. Ik was toen zo boos dat ik bedacht had om weg te lopen van huis met m'n pony. Dus om 11 uur 's nachts deed ik eerst sokken van mijn vader om z'n hoeven, zodat ze zijn hoefijzers niet zouden horen. Vervolgens vertrok ik met een rugtasje met wat chips en cola het bos in wat achter ons huis ligt. In dat bos vond ik het dóódeng, maar ik reed stug door. Daarna nog een stuk langs de weg en toen het volgende bos in. Na een uurtje ongeveer was m'n pony het heeeeel erg zat en vertikte om door te lopen. M'n ouders hadden ondertussen al groot alarm geslagen dat ik was weggelopen, maar dat wist ik niet. Pony wou niet meer verder, ik had het heel koud en was eigenlijk doodsbang, dus ik bedacht maar ik terug naar huis zou rijden. Thuis aangekomen stonden alle buren op het erf en vrienden van m'n ouders waren naar mij aan het zoeken in auto's enzo. Ik heb toen heel volwassen gezegd dat 'ik tot het besef kwam dat ik hiermee niets op kon lossen' haha en heb tot de dag van vandaag nooooit verteld waarom ik echt naar huis toe ging :+

Oh & de tamme rat, die dood op het kleed lag toen mama thuis kwam was wel echt door de kat vermoord, maar niet helemaal zelf ontsnapt. Ik vond het zo zielig, de hele dag in dat hok. Had alleen niet aan die kat gedacht.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:49

Sommigen zijn wel geweldig _O-

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:10

_O-

Ik heb mijn examen leesdossier gevuld met boeken van een vriendin, de verslagen waren ook van een vriendin. Haar naam heb ik afgedekt en toen alles gekopieerd. Bij het gesprek werd ik zogenaamd erg zenuwachtig en was ik alles vergeten, maar eigenlijk wist ik het gewoon niet, had die boeken nooit gelezen. (Ik ben van jan tot maart niet naar school geweest ivm een hersenschudding, heb geen een hulp van school gehad terwijl het mijn examenjaar was. Dus vond dat ik dit wel mocht doen, heb er nog geen spijt van). Had een voldoende voor het gesprek, maar ben uiteindelijk wel gezakt voor mijn examen.

Heb ook vaak mijn moederhandtekening nagedaan op absentie briefjes.

En heel vroeger mijn zusjes tandenborstel ingesmeerd met zeep, al werd ik daar al snel van beschuldigd. Ze wisten alleen niet dat ik het veel vaker dan 1 keer had gedaan. :=

Ben 2 jaar geleden met de fiets tegen een geparkeerde auto gereden toen ik 's avonds van de manege naar huis reed, ben snel doorgefietst. }:0

En weleens wat overdreven.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:23

Wat een geweldig topic, sommige zijn wel heel erg :=

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:40

Dapnik schreef:
Ben 2 jaar geleden met de fiets tegen een geparkeerde auto gereden toen ik 's avonds van de manege naar huis reed, ben snel doorgefietst. }:0

Ik ook := Incl. voorbumper die er af lag. Wist niet hoe snel ik weg moest komen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:43

Wij hadden een parkiet,die kon praten kwam op de pan zitten als we aan het eten waren.Heel bijzonder beest,op een dag besloot ik hem uit de kooi te laten.Maar vergat het bordje op de deur te doen, pas op vogel vliegt rond. Mijn nicht ziet de kat voor de deur zitten en zegt, zo jij wil naar binnen en laat hem in de kamer.Ik roep nog neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet doen, helaas te laat.Kat haalde uit en vogel was gewond,wij hebben het nooit verteld, hebben er een ander verhaal van gemaakt.Vogen overleed helaas wel een dag later.En heel toevallig zie ik net een topic over Rikkie waha zo hete de vogel ook.
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 03-02-12 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

lalachico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:45

Davinia_ schreef:
Ik beken dat ik wel wist dat mijn cavia een vrouwtje was en die van m'n broertje een mannetje. Dus ik beken ook dat ik wèl wist hoe die kleintjes nu in het hok kwamen.. O:)

hihi hoe komen die er nou :o

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:50

Ik heb supervisie een keer overgeslagen, ik had zo'n last van mijn rug...ik was op vakantie. Heel slecht...

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:52

eenitraM schreef:
Oh, ik beken.. Ik heb mijn eigen stageverslagen getekend met ruime voldoendes :=

Dat heb ik ook één keer gedaan.. Was echt een rot stage, lief in je gezicht maar toen ik eenmaal stagegesprek had, bleh! Vond toen dat ik dat wel mocht doen O:)
En ook wel eens handtekening vervalst, omdat ik nog mijn pok moest laten ondertekenen (op einde van stage) durfde toen niet door stage te laten ondertekenen en heb hem toen vervalst :o Zijn ze gelukkig nóóit achtergekomen

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:56

carr_friesje schreef:
StonedRomy schreef:
ik beken dat ik al die balisto's iedere keer opeet en niet mijn vader, die ook nog eens suikerpatiënt is.
ik beken dat ik altijd op de laptop zit 's nachts.
ik beken dat mijn paard me niet had gebeten maar ik er gewoon af gevallen was.
er zijn vast nog meer dingen maar die schieten me nog wel te binnen en 1 is echt gewoon te erg voor woorden, mams, de ha en het ziekenhuis wilde de politie toen bellen :=

vertel :=

ik heb ook nog een hele erge :oo
toen ik een jaar of 12/13 was, was ik echt een rebels kind..
ik had toentertijd het betalen mat automatisch incasso ontdekt...
zo heb ik een keer via mp een vrouw een mail gestuurd dat ik haar dekje wel wou kopen en of ze mij haar rekeningnummer wou sturen zodat ik het geld over kon maken.
uiteindelijk met haar rekeningnummer voor een best wel hoog bedrag via een online ruitershop vanalles besteld.
totdat paps en mams een telefoontje kregen van de politie := tja wist ik veel dat je best makkelijk te traceren bent als je via een webshop je spullen op je huisadres laat bezorgen.. :')

hmmm kan hier toch niet echt om lachen... sorry

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:13

Wat was dat dan StonedRomy?

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:15

ja stonedromy vertel eens...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:29

Ik beken...
Dat ik vroeger altijd mijn zus sloeg of schopte en dan zelf ging huilen... O:)

Dat ik eens heb gedaan alsof ik mijn moeder was toen mijn leraar Duits belde om te klagen over mijn slechte mentaliteit. :Y)

Dat er nog wél een trein naar huis ging, maar ik stiekem gewoon veel liever met die jongen mee naar huis wilde... O:)

En dat ik mijn zus haar oude economie-portfolio gebruikte. Moeten ze diezelfde schoolboeken maar geen 10 jaar lang blijven gebruiken...

Amy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:51

Ik beken alsnog .....
- Dat de shirt die mijn kat stuk gescheurd zou hebben door mij verscheurd is. Ik mocht van mijn ouders niet naar de manege, was razend, en het shirt moest eraan geloven.

- Dat ik bij oma niet van mijn fiets ben gevallen recht op mijn hoofd omdat de weg in slechte staat was maar omdat ik met mijn been mijn neef van zijn fiets probeerde wat mislukte waardoor ik viel :o oma vond het zo erg voor me dat ik was gevallen ...

- Dat de ruit van het huisje dat achter in de tuin stond niet per ongeluk stuk is gegaan toen ik met een bal aan het spelen was maar dat ik het opzettelijk had gedaan omdat ik boos was.

- De sleutel op stal van de zadelkamer was verloren, ze hebben toen het slot opengebroken en enkele dagen later vond ik de sleutel in mijn jaszak .... maar neen ik heb hem NOOIT gehad ..

- De nagellak die over mijn hele dekbed was gevallen was wel degelijk niet omdat de kat tegen mijn hand had gestoten maar omdat ik het daar zelf had gezet en dan op bed was gaan zitten en het potje om viel :=

- De bus die ik 's morgens heel vaak moest nemen stopte toevallig af en toe niet aan mijn halte .. dan belde ik mijn moeder (die op dat uur al vertrokken was) dat ik alles in het werk zou stellen om toch nog op school te raken ... helaas lukte dat nooit ..

- Mijn vader zijn handtekening is heel erg makkelijk wanneer je slechte cijfers hebt :+

- Als ik boos was op mijn broer omdat hij de badkamer zo vuil achterliet heb ik zijn tandenborstel wel een paar keer in het toilet gedaan en dan weer netjes terug gezet :o (BAH !)

- Ik beweerde dat we dat konijntje vast zwanger hadden gekocht .. mijn ouders wisten toch niet veel van konijnen af .. Maar ik zette gewoon elke dag het mannetje en het vrouwtje samen :') we hebben echt een grote konijnencollectie gehad thuis uiteindelijk :=

En ik heb vast nog wel meer gedaan waar ik nu niet kan opkomen gelukkig zie ik er zo ontschuldig uit :=

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:21

Ik beken dat ik als 3 jarige een dure parfum fles (OPIUM) van dikke 100 gulden over mij heen heb gegooit!
WOEPS...3 weken later rook ik er nog naar!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:23

Oew AMY wat ben je slecht!!!hahah

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:26

Amy_92 schreef:
- Als ik boos was op mijn broer omdat hij de badkamer zo vuil achterliet heb ik zijn tandenborstel wel een paar keer in het toilet gedaan en dan weer netjes terug gezet :o (BAH !)

OH wat een vreselijk duivelse actie :') _O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:31

RubyRed schreef:
Wat was dat dan StonedRomy?

alleen via pb!
niet heel erg maar wil niet dat er iemand achter komt want ze hebben het nog over ' de automobilist die niet stopte '