vrouwke schreef:Ojajoh schreef:
dus over 40 jaar ,ben ik heel bejaard, en loop ik niet een cm bloot
dus wat zie je er dan van?
en btw.....al zou ik geen tattoo's hebben, denk je dat mijn hangende vel er charmanter op wordt ofzo
vooral op bepaalde plekken![]()
![]()
ik vind bepaalde mensen in dit topic wel weer heel kortzichtig denken hoor
maargoed,daarom is er in de horeca ook zoveel ophef over.....dat komt door die kortzichtige mensen die een ander niet kunnen accepteren zoals ze zijn...
ieder voor zich, maar ik zou er niet voor kiezen.
ik vind het zonde van het lichaam, zoals ik al zei.
en het lijkt me hartstikke zeer doen.
maar zo als ik al zei: iedereen moet het voor zichzelf weten.
ik heb ook vrienden met tattoo's en piercings.
ik kijk er niet anders tegen op, het zijn mijn vrienden.
en zoals ik een cafe of eettent werken, ligt eraan hoeveel je er hebt.
als je hele hoofd vol piercings en tattoo's zit kan ik me voorstellen dat de baas er iets van zegt.
maar heb je er 1 of 2 moet dat volgens mij geen probleem zijn.
Ja maar nu zeg je weer heel wat anders en is het allemaal veel milder.....
De andere uitspraken waren heel wat anders
Enne....pijn valt wel mee hoor

Sommige tattoo's heb ik zelfs al prettig ervaren
Vooral op m'n polsen en bovenkant onderarm

Ik begrijp dat namelijk echt niet. Ten eerste dan waarom het anders is tussen een piercing en een oorbel. En ten tweede dat juist als je een piercing niet de goede verzorging geeft, het heel naar kan worden, dus je daar juist extra op let.
En wie weet, heb ik wel een heel vette huid maar scrub ik nooit. Dus als ik dan aan mijn gezicht zit is dat ook smerig. Daarnaast gaat er ontzettend veel muntgeld door mijn handen wat soms nog helemaal warm is van de broekzak waar het uit komt (iew) dat vind ik dan nog net even iets minder hygiënisch 
Weet je waarom je moeder je vroeger een kus op je knie gaf als je gevallen was? Of dat je je vinger in je mond stopt als je hem hebt gesneden? Speeksel heeft een soort sterk genezende werking. Moet ook wel, aangezien je altijd wondjes in je mond hebt