Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:52

Ik heb wel die 2 foto's van Boe. Maar Boetje is niet zo fotogeniek.(boe is de knuffel op de kerstboom)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:54

TUURLIJK! :oo
Hoe durf je dat te vragen!

Ik heb Momo, maar zijn hele naam is Mamoda. (Marc Monique Danique, m'n pa, m'n ma en ik).
Het is een aap met een hele lange staart, en hij is zo lief!

MarlindeRooz

Re: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:54

Mijne heet Pam, ik kon vroeger geen beer zeggen..
dus maakte ik er pam van :))

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:56

Boe op de kerstboom was niet zo heel goed te zien. Graag meer foto's!

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:59

Ik heb 3 knuffels. 2 identieke olitanten (het wasmachine dilemma), en een konijn. Het konijn heeft geen naam, de olifant Rosa. Mijn vader stopt mijn knuffel altijd in mijn reiskoffer wanneer ik op vakantie ga met mijn vriend.
Ik doe net alsof ik het stom van hem vind, maar knuffel gaat heel de wereld mee over. Ben trouwens 23 ;). Vriend en ik hebben samen een Kika beer gekocht: Pjotr. Deze ligt bij ons samen ook in bed

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:02

mijn man heeft ook knuffels, van mij gekregen.. een ijsbeertje ijssie en een tijgertje.
ik heb zelf nog meer knuffels.. en al mn andere oude knuffels zitten in een doos op zolder!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:06

Ik heb 2 beertjes: Absorbeer en Terrybeer. :o Ik heb voor buiten bed nog een koetje en die heet Moeki <3
Die vakantiefoto's zijn leuk trouwens!

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:09

YSR1971 schreef:
Boe op de kerstboom was niet zo heel goed te zien. Graag meer foto's!

Oow wat jammer. Op mn mob. is ie wel goed te zien.
Is deze wel goed te zien?:
Afbeelding

_Pretty Danique!!wat leuk gevonden die naam :D

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:15

Sandra1984 schreef:
mijn man heeft ook knuffels, van mij gekregen.. een ijsbeertje ijssie en een tijgertje.
ik heb zelf nog meer knuffels.. en al mn andere oude knuffels zitten in een doos op zolder!

Haha mijn vriend ook. Een klein beertje (van mij gekregen) met een balon hartje waarop staat i love you, die zit op het randje van zijn bed. Hij heeft alleen geen naam...
En hij heeft ook nog zijn geboorte knuffel, die heeft zijn moeder ergens in een doos gestopt.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:17

MarlindeRooz schreef:
Mijne heet Pam, ik kon vroeger geen beer zeggen..
dus maakte ik er pam van :))

Wat een 'poppig' naampje :o

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:19

Wat een geweldige foto's staan er in dit topic! :D

Ik heb zelf ook nog knuffels. Vroeger had ik Flappie, een enorme hond. Die moest ook altijd mee op vakantie, daar waren mijn zus en broer niet blij mee, want zij moesten met opgetrokken benen 10 uur in de auto zitten omdat Flappie anders niet genoeg ruimte had. :')
Naast Flappie had ik nog zo'n zestig andere knuffels, en die moesten dan ook allemaal een knuffel voor het slapengaan. En ik moest ze allemaal weltrusten zeggen. Daar was ik dus altijd een eeuwigheid mee bezig, wat ervoor heeft gezorgd dat ik voortaan een half uur eerder naar bed moest, haha.

Nu woon ik samen met vriendlief en we hebben allebei onze eigen knuffels: hij heeft Muis en ik heb Konijn. Die slapen ook lekker elke nacht in bed. :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:20

antje_vip schreef:
Ik heb 2 beertjes: Absorbeer en Terrybeer. :o Ik heb voor buiten bed nog een koetje en die heet Moeki <3
Die vakantiefoto's zijn leuk trouwens!

:')

YSR1971

Absorbeer :D

Boe is ook heel lief, Boe's lapje is wel een beetje stuk, maar dat houdt vast wel lekker vast.

Anoniem

Hahahaha Absorbeer geweldig! _O- _O- _O-

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:24

YSR1971 schreef:
Absorbeer :D

Boe is ook heel lief, Boe's lapje is wel een beetje stuk, maar dat houdt vast wel lekker vast.

Boe's lapje is ook al gauw 18 jaartjes. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het lapje helemaal verteerd is :+ ik hoop dat boe nog lang mee kan

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:28

Niet alleen mensen zijn gek op knuffels:

Een van mijn honden heeft ook een knuffel (hond of beertje, is niet helemaal duidelijk) en daar is hij erg trots op. Beestje moet onder zijn hoofd al hij gaat liggen in de mand of op zijn bank en ieder moment dat er iemand binnen komt (ook als we even boven of buiten zijn geweest), komt hij trots met beestje aanzetten om te laten zien. Het liefst neemt ie beestje ook mee uit wandelen, maar hij moet hem van ons bij de achterdeur loslaten. Als ie weer terugkomt van wandelen, moet eerst beestje gepakt worden om weer te laten zien. Zegt wel iets over de intelligentie van mijn hond, dat ie nou nog niet doorheeft dat wij beestje al 1000x gezien hebben...

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:32

ja hoor, ook 18 en al jaren (idd sinds mn geboorte). het wisselt een beetje eerlijk gezegd :+
op dit moment is het willem, alle andere knuffels slingeren een beetje rond door en langs bed, op het matras dat naast de muur staat ed. maar gelukkig heb ik een twijfelaar, daar passen ze allemaal in ;)
overigens houdt ik m niet echt vast.... als ik wakker word lig ik er over het algemeen bovenop......
ach...... niemand heeft er last van toch?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:33

Ja die van mij ligt ook nog steeds op mijn kussen hoor! Soms mag hij zelfs bij me liggen :) Het is niet meer zo dat hij overal mee naar toe gaat. Hij gaat alleen me naar m'n beste vriendin. Gezellig met apie en hondje logeren! (die zijn namelijk van haar haha!) Maar ik kan hem echt nooit meer missen :D

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:35

Aawguts wat lief,heb je foto's van je hond met knuff?

@mar_fay ,ik heb er ook nog een hele stapel bij maar boetje is de enige die ik echt heel mn leven bij me heb. De rest ligt er gezellig naast

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:40

Ja ik beken... Ik heb vanaf m'n geboorte een konijn hij heet Lodewijk ( hoe die daar aan komt weet niemand) en die valt ook zowat van elende uit elkaar maar hij staat op m'n nacht kastje

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:42

Bo en Beestje hebben net geposeerd, nu even foto downloaden en plaatsen, komt eraan.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:43

Oeeh ben benieuwd!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:44

ik heb iejoor op bed, heb een me2you beer met een konijntje in zijn armen op mijn nachtkastje en ik heb meerdere teddybeertjes met hartjes-kussentjes die poseren in het tv-kastje :D

(ik had vreselijk veel knuffels, ik heb ze gedoneerd aan de weggeef-tafel hier in de buurt..die geven een knuffel weg aan kindjes waarvan de ouders weinig geld hebben)

Mijn donatie:

Mijn favorieten (en oudste knuffels) waren Bambi (je mag 1 x raden welke dat was) Seabur (de mensen van mijn leeftijd kunnen weten wie dat is := ) en Max (het hondje helemaal links) het eekhoorntje en de flamingo heb ik ook wel veel mee gespeeld.. maar bambi en seabur gingen altijd mee naar bed.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 26-01-12 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonita_Bon

Ik ben zo gehecht aan ze.. Ze liggen al jaaaaaren in een doos op zolder maar vooral mijn knuffel konijn heeft me heel wat bange nachten met onweer doorgesleept, tot een jaartje of 16, toen vond ik dat ze naar zolder moesten.. Maar ze blijven me dierbaar. Konijn heet trouwens BeerBeer........ Ja. Mij ontgaat de logica ook..

Lieszje

Ik heb een hele berg knuffels :')
Sinds een jaar heb ik een vriend waarvan ik wat knuffels heb gekregen.
Twee knuffels die ik van hem heb gekregen die liggen bij me in bed, een beertje (die dus ook beertje heet :')) en een grote beer (en die heet dus ook zo :P).
Beertje heb ik vorig jaar met valentijnsdag gekregen, die heeft een wit shirtje aan waar Eric (L) Lisette op staat :o
Grote beer heb ik in december gekregen, die vult mijn bed op als mijn vriend er niet is :P

Vroeger sliep ik altijd met een eendenknuffel genaamd Kwakkie :')
Maar die heb ik achter me neergelegd op een plank van mijn bed zodat hij niet zoveel meer gaat slijten..