wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:54

Oh ja, iemand imiteren en dan ontdekken dat hij/zij achter je staat ja... Oeps. :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:04

Leuk topic dit!
Mijn gênante actie van vandaag was bijna geplet worden door de treindeur, werd al geraakt maar ging gelukkig weer open. Moest er gelukkig zelf hard om lachen.
Verder ben ik ook ster in struikelen in drukke gelegenheden

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:17

Geweldige verhalen hier! :')

Ik heb 1 hele gênante, maar die durf ik bijna niet te plaatsen.. :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:20

JAAAWEL, DAT DURF JE WEL! :D :D :D

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:21

We zullen niet hardop lachen.. :))

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:26

Aah Mayflower, doen! :D

Zit nog eventjes na te denken over nog wat van m'n gênante momenten, maar kan even geen leuke bedenken. Meestal is het gewoon super lomp, omdat ik niet oplet of ondertussen ook met andere dingen bezig ben.. :=

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:28

Oke komt ie:

Ik heb 'm gister meegemaakt. Ik was op mijn werk en toen moest ik naar de wc. Ik werk in een huisartsenpraktijk waarbij we recht tegenover de wachtkamer een wc hebben, maar het is daar vrij gehorig dus patiënten kunnen dan meegenieten met alles wat je laat vallen in de pot. Boven de praktijkruimte is er nog een wc, dus daar gaan wij als personeel meestal heen. Ik moest gister nodig.. En ik dacht doe gelijk de grote boodschap, ik zat er tenslotte toch. :D
Dus op het moment dat ik door wilde spoelen, breekt die doorspoelknop af! (Het was zo'n ouderwetse die je omhoog moet trekken ipv indrukken). Dus ik kon niks meer! Nou daar ligt je vers gedraaide afvalproduct te zwemmen..... Snel wat bedekt met overtollig wc papier en steady as he go, naar beneden gegaan om het aan mijn baas te melden. Ik schaamde mij dood.. Bleek mijn baas er niet te zijn. *oliebol!*.
Dus ik ben de dag doorgekomen, tot ik gister om 6 uur erachter kwam dat ik het helemaal vergeten te melden was! Dus toen heb ik het maar via een smsje vermeldt.. Dat er nog een kadootje van mij ligt, dat hij knijpers paraat moet houden en dat ik mij doodschaamde. :o
Heb nog geen reactie terug gekregen.. :+

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:30

Aaah dan weet ik er ook nog wel 1 :))

Vorige zomer, avondje parkhangen met een heeeleboel mensen. En we verveelden ons, dus gingen we lummeltje spelen :Y)
Ik was dus van plan om naar huis te gaan, dus ik zei gewoon tegen de groep: jongens ik ga
En ineens komt mijn vriendin van de andere kant van de cirkel om mij afrennen, dus ik denk: Ze komt me even een knuffel geven omdat ik wegga ofzo? :')
Dus ik loop ook naar haar toe, en toenw aren we bijna bij elkaar, slaat ze ineen linksaf en rent ze voorbij mij. Dus ik stond daar lonely MIDDEn in de cirkel klaar voor de knuffel.. en het bleek dus dat er een ander meisje net op de fiets was aangekomen achter mij en dat ze daar naartoe rende :+
Gelukkig moest iedereen er om lachen en ikzelf ook, maar mèn ik schaamde me echt dood :+

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:34

Oeh dat is ook echt super genant zeg!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:40

Oei, die laatste 2 zijn wel erg pijnlijk... :=

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:44

Haha Mayflower, ik zal je een hart onder de riem steken..
Vorige week kwamen bij mij bouwvakkers om de badkamer te slopen en bij mij trok de wc niet meer goed door, dus daar lag de helft ook nog in terwijl zij die pot eraf moesten halen... :')
Heb maar subtiel gezegd dat de wc niet meer zo goed doortrok. O:)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:45

Oeh Mayflower, die is best erg ja! :=

Heb trouwens ook wel eens gehad dat ik onder een hoorcollege een supergrappig sms'je kreeg, en daar hardop om moest lachen. Net op het moment dat het echt doodstil was, terwijl het daarvoor nog best lawaaierig was. Dat is ook best awkward, zeker als je dan ook niet kan stoppen met lachen. :+

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 21:46

omg die laatste had ik ook x!!

een goede vriendin van mij (woont behoorlijk ver van me vandaan dus die zie ik niet vaak.) wou afscheid nemen en toen wou ze mijn moeder een hand geven, dacht ik dat ze mij een knuffel wou geven. Dus ik gaf haar hele dikke knuffel en toen dacht zij uhh ok?
xD
Behoorlijk gênant dus xD

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:02

Maar dat was gelukkig niet middenin een cirkel met 15 mensen ofzo :+

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 22:07

nee maar wel familie xD

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:11

In chique kleding naar het toilet gaan, terugkomen met de rok in de panty bij de bips :')
Ik had het pas door toen de bouwvakkers daar omkeken en gniffelden :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:13

vuurneon schreef:
In chique kleding naar het toilet gaan, terugkomen met de rok in de panty bij de bips :')
Ik had het pas door toen de bouwvakkers daar omkeken en gniffelden :=

autss. :')
zeer pijnlijk, vooral als je daar vaker komt. _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:37

Ik bleef met mijn 11 cm hoge hak in een rooster hangen bij spoorwegovergang op het station, dus ik trek hem los, hangt dat rooster aan mijn hak -O-
Dus ik rooster los gehaald en terug gelegd, staat er een man naast me, leuk hoor die hakken maar niet echt praktisch he meiske :+
voelde me zo voor banketstaaf :(

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:40

Met mn vorige verzorgshet zo de bosjes in gereden, half hangend aan de takjes, terwijl er heel veel mensen langs kwamen fietsen/lopen.. Iedereen lag in een scheur :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:47

vorige week in de bus, normaal ga ik met lijn 11, 12, 12s en de 31, maar nu in de 6...
bus stond er al dus ik en meisje uit mijn klas als een gek rennen, ik doe de achterdeur open van de bus (dat kan wel) en toen wilde ik instappen en toen deed de chauffeur de deur dicht -O-
andere meisje rende wel naar voren, maar ik ben gewend dat je bij alle deuren erin mag :P
Dus zegt die chauffeur doodloop door intercom: meisje met die blond haren, achterin mag je niet instappen, voorin wel hoor.
Dus ik knalrood hoofd, en alle mensen naar mij kijken...

Ik sta ook heel leuk in het boekje samenscholing van de HU.
niet 1 foto, niet een hele kleine, nee op de voorkant levensgroot en op A3 formaat ergens middenin -O-
en iedereen herkent me, op school, op de stageschool, en klasgenoten :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:53

juniper schreef:
Chasey schreef:
Waar ik mij nog het meest voor schaam in mijn hele leven... Ik weet niet wat er met me aan de hand was.
Tijdens de begrafenis van mijn oma, kreeg ik de slappe lach. Dat gebeurde gewoon! Tijdens de afscheidsdienst kon ik niet meer op houden. Ik schaamde me heel heeeel erg diep... Ik kon er werkelijk NIETS aan doen. Want ik was alles behalve blij hoor!
Ik snap nog steeds niet hoe het kan. Ik hoop dat iemand dit herkend! Ze zeggen wel eens, lachen en huilen ligt heel dicht bij elkaar. Nou dat heb ik geweten. Maar wordt er nog raar door aangekeken.

Oh, dat gebeurde mij ook, in de kerk! Op een gegeven moment, bij de begrafenismis voor mijn oma, werden er enkele muzieknummers afgespeelt, onder andere een panfluitnummer. Maar toen moest ik ineens denken aan zo'n stukje van Bert Visser, waar hij een Peruviaan speelt. Tja, en dat in combi met zenuwen...

Ken het ook hoor :(
ik heb het ook gehad tijdens een minuut stilte omdat iemand van vereniging overleden was, en toen er verteld werd dat een jongen van school dood was (had opgevoerde brommer en was onderuitgegaan en toen overreden door een auto).
erg heftig en ik begon te lachen, komt omdat je je emoties dan niet meer in bedwang hebt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:57

Ik heb ook gelachen op de uitvaart van opa, 1 van de nichten had zo'n vreselijk flut gedicht gemaakt; t was net 1 enrom lang absoluut niet creatief Sinterklaas gedicht en in mijn hoofd maakte ik de zinnen al af :=
ik weet dat die meid er echt moeite in had gestoken hoor en tuurlijk het was lief, maar o o o wat moest ik moeite doen om niet al te hard te lachen. Ik deed maar of ik huilde :')
Maar ik wou het liefst wegkruipen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:13

Ik zag vandaag, mijn buurvrouw lopen naar haar auto.
Ik zie haar weinig en ken haar niet goed dus dacht.. Laat ik eens vriendelijk gedag zeggen.

Zo gezegd zo gedaan: Vliegt 2 seconden later mijn hond met zijn snuffert tegen haar kruis.
Hij ging ook niet 123 weg.

Ik kon wel door de grond zakken en het enige wat ik kon uitbrengen was...... Bailey..dat is niet netjes.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:19

Bailey_4ever schreef:
_Judith schreef:
Wij zijn ook een keer gesandwiched met de fietsen, ging nog hard ook :oo Gelukkig was ik de buitenste fiets haha..

Heel herkenbaar! Meisje naast me zat steeds voor de gein te slingeren etc. Ik deed mijn uiterste best om uit haar buurt te blijven zodat ik niet zou vallen dus toen ze bijna viel knalt ze tegen mij aan, blijft zelf staan terwijl ik keihard op de stoeprand klap en mijn pols breek #) Je kan je voorstellen dat ik not very amused was.

Nou, wij gingen met drie man tegen de grond aan :') We fietsten redelijk hard met zijn drieën naast elkaar, met nog een paar voor ons, en op een of andere manier knallen we toch op de grond :o

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:23

Haha suikermeisje, gaat over Utrecht Centraal he?
Ik neem ook altijd bus 6 of 8, maar ze controleren de laatste tijd heel erg op inchecken en goede kant instappen haha!
Maar dan schaam je je wel denk ik ja!

Wordt echt vrolijk van dit topic, haha!