naar de kroeg met de vrienden van je nieuwe vriend

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Re: naar de kroeg met de vrienden van je nieuwe vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 17:06

ik pb je wel even

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:09

Is goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:19

Afgezien van eventuele andere ontwikkelingen vind ik het na dat 20 euro verhaal al een no-go. Jammer maar helaas, tijd voor de volgende.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:36

Ik ben stiekem ook wel jaloers Wiebke ;)

En het is inderdaad nog de tijd dat je elkaar moet leren kennen..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:50

Jaloers hoef je niet te zijn hoor! :) nieuwsgierig misschien Amyll? :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:00

Wat jammer dat hij het toch niet helemaal blijkt te zijn!

Ben ook wel benieuwd naar de reden :j

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:01

Oei ik bedoelde nieuwsgierig :+ ik word al bijna net zo gek als mijn schoonmoeder :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 04:17

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig :oo

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 10:07

Nagoed, dat hele verhaal van het stappen met vrienden was uitgepraat.. ik bleef bij hem logeren die avond. Tuurlijk komt ´het´ er dan ook van en ronde 1 was wel ok...niet om te zeggen van wauwiedepauwie maar iedereen kan leren toch? (al vind ik opmerkingen als: ´mijn arm word moe´ niet zo charmant)
Zo kwam er ook een ronde 2..waarbij meneer mij dus vergat en toen hij klaar was als een blok in slaap viel. Goed... kan gebeuren.. heb hier ook niks over gezegd.

Afgelopen weekend was hij bij mij, vrijdagavond mee naar mijn moeder genomen waar hij is ´goedgekeurd´ en in de avond hebben we beide een schilderij gemaakt en een leuke avond gehad. Later op de avond lagen we in bed, en hij flikt gewoon hetzelfde geintje! Niet eerst aan de dame denken, nee..zelf een hoogtepunt bereiken en daarna niks waard zijn.
´je hebt gelijk..als jij klaar bent ben je echt niks meer waard! Mensen kunnen me veel maken maar hier word ik toch wel ZO kwaad om hé.. één keertje.. okay.. maar TWEE KEER achter elkaar??!! Ik ga douchen en als ik terug kom hoop ik dat mijn bui gezakt is!´
Dat was hij dus niet, ik wilde ook niet dat we echt ruzie zouden krijgen dus ben ik maar weer in bed gaan liggen terwijl hij op de bank zat te mokken. Even later kwam hij naast me op de grond zitten.
´ik baal´
´anders ik wel. Weet je dat ik al genoeg jongens om deze reden buiten heb gezet?´
´er is ook áltijd wel iets mis met me! krijg ik hem niet omhoog dan duurt het wel weer te lang!´
´tja, daar heb ik nu weinig aan he´
´wil je dat ik ga?´
´ik weet het niet´
´maar als ik ga weet ik dat ik niet meer terugkom´
....
´laten we er een nacht over slapen. Dan zien we morgen wel weer.´

Dus ik word de volgende ochtend wakker en mijn boze bui was weg.. maar bij vriendje nog niet. Die lag nog steeds te mokken. want ik had ´zijn gevoelens gekwetst toen ik zo in bed ging liggen´ want we ´kunnen toch over alles praten´. Heb hem duidelijk gemaakt dat als ik de confrontatie aan was gegaan hij wél buiten had gestaan.
´ maar...wat we hebben kan toch niet binnen een uurtje kapot zijn? Mijn zelfvertrouwen heeft echt een deuk opgelopen´ *sniksnik*
´wat dacht je van mij? twee keer achter elkaar niet aan mij denken..erg teleurstellend kan ik je vertellen´

affijn..hele verhaal uitgepraat.. gelukkig bleef hij niet in zijn mokkende toestand hangen. We hebben een hele leuke dag gehad bij mijn familie en ook oud en nieuw was leuk. We hebben veel gelachen en ook mijn vaders kant van de familie keurde hem helemaal goed. We bleven logeren dus sliepen we met mijn 2 zusjes in de woonkamer.. 4 luchtbedden werden zo één groot luchtbed en we hadden de grootste lol. ´zeg joyce, ik vind je vriendje heel lief hoor maar ik ga dus echt niet naast hem liggen!´ zei mijn zusje. haha ohja.. ik zal hem aan de buitenkant leggen .

Gisterenavond.. wat zullen we eens doen met het eten? Chinees halen? Goed plan :) Eenmaal bij de chinees aangekomen laat hij mij wéér zonder blikken of blozen betalen. toen we aan het wachten waren vroeg ik hem of hij zich niet bezwaard voelde.
´hoezo??´
´omdat je mij laat betalen.. als ik met een meisje zou zijn zou ik me echt doodschamen´
´oohhnee ik niet hoor, ik heb bij therapie geleerd om me daar geen zorgen over te maken..komt uiteindelijk wel weer goed.. als je er moeite mee hebt kan ik het zo wel meteen terug storten?´
.....
´daar gaan het niet om.. misschien ben ik ouderwets in dat soort dingen maar ik vind dat de man in de eerste instantie betaald.. al is het maar om je vriendin niet voor aap te laten staan, later kun je het er dan nog over hebben. Al dat gemancipeer van die vrouwen vind ik eigenlijk ook maar niks´
´ik dacht dat jij wel een carrierevrouwtje was!´
´nee. het gaat bij mij zelfs zo ver dat ik vind dat als je kinderen krijgt mama gewoon thuis moet zijn, tenminste totdat de kinderen zelfstandig naar school kunnen´
´en vader verdient de kost dan?´
´juist.´
´maar ik kan écht niet fulltime werken hoor!´
´ja maar soms moet je wel Sjoerd. Niet werken is geen geld. Geen geld is rekeningen niet kunnen betalen´
´ik moet helemaal niks! ik doe wat ik kan binnen mijn eigen grenzen blablabla´
´je mag het oneens zijn met me maar ik blijf bij mijn standpunt´
´ok´

Thuisgekomen wilde ik opscheppen toen sjoerd in de keuken een ander plannetje had .
´wat nou als ik je hier effe lekker volsp**t en dan straks weer?´
´en jij dacht dat ik dat risico weer zou nemen? nee danku, eerst eten´

na het eten.. ´ik moet mijn bed nog opmaken..´ *winkwink*
liggen we op bed.. zegt hij doodleuk:
´nou ik weet niet hoor, ik ben veel te lam om nog iets te doen´
´dat zou wel héél zielig zijn voor mij he´ tegelijkertijd stond ik op en liep weer naar de woonkamer, voor mij hoeft het dan al niet meer.

om half tien heb ik gezegd dat ik ging slapen want ik had mijn buik er even vol van.. en dat hij naar huis moest gaan.
´ik er iets lieverd? Je kunt alles zeggen..´
´ nee er is niks´ *ik heb je zelfvertrouwen al een ´deuk´ gegeven dus laat maar*
kijkt ie me heel diep in mijn ogen aan en zegt:
´Joyce, ik hou van jou.´
´eh ok.. dat is eng. veel te eng...ga nou maar´

ik was echt blij dattie de deur uit was..... en nu.. tja. ik voel geen vlinders , ik wil niet perse naar hem toe.. en ik loop nog steeds met mijn ´frustraties´ rond. dus ik weet het niet.

Naast dit hele verhaal heb ik even zijn therapie gegoogled.. en ben geschrokken. Het is een intense therapie voor mensen met ernstige persoonlijkheidsstoornissen en borderline, met een duur van maximaal 18 maanden. Vriendje heeft nu 9 maanden gehad en moet nog 9 maanden.... dus dan vraag ik me af hoe ernstig zijn persoonlijkheidsstoornis wel niet is...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:27

TS, wat een verhaal zeg... Echt om de bibbers van te krijgen.
Je bent een enorm sterk en lief persoon, vergeet jezelf a.u.b. niet.

Het is niet mijn manier, hoe mensen met anderen om gaan.

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:36

Oke, dit klopt natuurlijk voor geen meter!
Je moet echt voor jezelf kiezen en die gast dumpen hoor! Je bent veel te goed voor hem en je verdiend iemand die met respect met jou omgaat!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:44

Sorry hoor maar : "wat jullie nu al hebben" ? Niet een tikkie overdreven? Ik zou dit gelijk afkappen.. Zowiezo al een dikke afknapper van dat verhaal in bed.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:45

Je weet mijn mening inmiddels al.. :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:46

Je had natuurlijk wel zo'n dingen kunnen verwachten als je hem amper kende voor je iets met hem begon. In elk geval is het duidelijk dat jullie heel verschillend zijn en anders denken over dingen die voor jou belangrijk zijn. Je hebt ook geen vlinders en hoe kort duurt het nog maar? Dan is het toch wel duidelijk.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:51

Tieneke schreef:
Je had natuurlijk wel zo'n dingen kunnen verwachten als je hem amper kende voor je iets met hem begon. In elk geval is het duidelijk dat jullie heel verschillend zijn en anders denken over dingen die voor jou belangrijk zijn.

Je hebt ook geen vlinders en hoe kort duurt het nog maar? Dan is het toch wel duidelijk.

Welke dingen kan je verwachten als je iemand nèt kent?
Dat weet je pas zeker als je iemand leert kennen. En daar is ze dus meebezig lijkt me.

Daarom zegt TS dus ook dat ze twijfelt. She's just not that into him.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:54

Tja, ik zou persoonlijk toch willen weten dat iemand een zak is voor ik met hem in bed duik. Zeker als hij je zo laat liggen en puur voor zijn eigen dingetje gaat. En verder eigenlijk ook gewoon zijn zin doet, met dat betalen en zo. Beetje gebruikachtig vind ik hem toch. Ik heb eigenlijk ongeveer hetzelfde voorgehad, wel gespreid over een relatie van anderhalf jaar, maar het bleef een zak en ik wou dat ik voor mezelf eerst de tijd had genomen alvorens een relatie te beginnen.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 10:55

do you want to see a magic trick?
sure!
*POOF* youre single

:P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:57

wiebke schreef:
sure!
*POOF* youre single

Potverdikkie.. Houdini is er niets bij! :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:57

Good for you :) Op naar heter en beter.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 10:57

hahahha heter en beter! vind ik een goede :P

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:58

:D Als ik zo alles eens effe lees krijg ik een gefrustreerd gevoel bij jullie relatie.
Om te beginnen over dat betalen van dingen, ik vind ts heel erg naar de ouderwetse kant gaan maar het vriendje helemaal het tegenovergestelde, hij neemt het niet zo nauw.
En ik vind dat jullie erg gefrustreerd en benauwend met sex bezig zijn.
Misschien maak jij het voor je vriendje wel niet zo interesant om verder te gaan.
Probeer alles eens wat losser te zien zonder alletwee mokkend van mekaar weg te lopen.
Ik bedoel, je bent een vrouw en als een man eerst geen zin heeft weet je toch zeker wel hoe je dat op moet lossen ~~}> :D
Slapen kan die nog genoeg doen als die oud is :Z

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:00

wiebke schreef:
sure!
*POOF* youre single

Het is over zie ik, misschien beter zo als het nu al zoveel frustraties met zich meebrengt ;)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:02

Ja, Jesito, of er zijn gewoon geen vonken.. kan ook toch? Na 3 weken zou het niet 'zo' moeten zijn. De puzzel stukjes passen duidelijk niet.
Tis leuk geprobeerd maar het is hem niet.. NEXT! :D

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:03

Wat is hier nu helemaal aan de gang? Wat een ontzettend vreemde 'relatie' en zeer vreemde conversaties vinden hier plaats zeg :wow:

Natuurlijk is hij echt zwaar manco in het hele bedgedeelte, dikke vette no go :n

Maar wie gaat er in hemelsnaam bij de Chinees met een nieuwbakken vriendje in gesprek over wie er thuis moet blijven voor de kinderen? Er is alleen maar gemier tussen jullie twee ipv nieuwbakken liefde en hapiness dus waarom begín je over die onzin?

En dat hij maar moet betalen :O . Natuurlijk is dat best eens wenselijk maar geven en nemen is ook niets mis mee. En was het alleen eten voor jullie 2 of voor JOUW hele familie? In dat geval vind ik nl ook dat jij hoort te betalen ;)

Volgensmij zijn jullie véél te hard van start gegaan, veel te snel elkaar familie en vrienden opgezocht terwijl jullie zelf nog niet wisten of je nu bijelkaar past of niet. Vanwaar toch al die haast, bang om over te blijven??

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:05

Boomerang schreef:
Wat is hier nu helemaal aan de gang? Wat een ontzettend vreemde 'relatie' en zeer vreemde conversaties vinden hier plaats zeg :wow:

Natuurlijk is hij echt zwaar manco in het hele bedgedeelte, dikke vette no go :n

Maar wie gaat er in hemelsnaam bij de Chinees met een nieuwbakken vriendje in gesprek over wie er thuis moet blijven voor de kinderen? Er is alleen maar gemier tussen jullie twee ipv nieuwbakken liefde en hapiness dus waarom begín je over die onzin?

En dat hij maar moet betalen :O . Natuurlijk is dat best eens wenselijk maar geven en nemen is ook niets mis mee. En was het alleen eten voor jullie 2 of voor JOUW hele familie? In dat geval vind ik nl ook dat jij hoort te betalen ;)

Volgensmij zijn jullie véél te hard van start gegaan, veel te snel elkaar familie en vrienden opgezocht terwijl jullie zelf nog niet wisten of je nu bijelkaar past of niet. Vanwaar toch al die haast, bang om over te blijven??

Helemaal mee eens.