Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zal dan ook emigreren, mijn keuze en na lang wikken en wegen heb ik zo iets, als ik het niet probeer ga ik er spijt van krijgen! nu vlieg ik elke maand naar zweden! is ook een dure onderneming
dat is ook 1 van de redenen waarvan ik denk, ik ga het gewoon doen! gelukkig kan ik zeer goed opschieten met zijn vrienden en fam en iedereen wilt me graag helpen, ik probeer nu al hier in NL zweeds te leren. Hij heeft daar zijn eigen huisje, ik kan er zo intrekken, de emigratie papieren zijn in huis! het is een kwestie van invullen alles verder aanvragen en verhuizen
tevens ga ik daar wel een studie volgen. 
dus vergeef mijn verkeerde schrijfwijzen
)
Of ben je echt puur toevallig een Canadese basketbal-speler tegen het lijf gelopen?
en kirri, wat spannend dat je naar Zweden verhuist! Ga je komend collegejaar beginnen daar?
Zielig arrogant mannetje)
Lady_M schreef:(Btw, hebben jullie ook dat mensen denken dat er vanwege de afstand geen toekomst in zit? Mijn ex denkt namelijk dat zodra vriendlief langer dan een maand terug is in de VS, ik met hangende pootjes naar hem terugkomZielig arrogant mannetje)
Ik kan me soms wel druk maken om mijn eigen toekomst, want het zou waarschijnlijk betekenen dat ik over een paar jaar naar de VS 'moet' verhuizen... En dat vind ik toch wel een beetje een beklemmende gedachte, dat alles al zo is 'vastgelegd'...

Hij komt uit zuid Italië en ik vond het toch echt te heet op den duur vorig jaar... Ik heb toen een paar keer gehad 's nachts dat ik droomde dat ik 2 flessen water vast had en uit beide tegelijk dronk (echt als in zo'n reclame
) en dan werd ik wakker met het gevoel alsof ik in de fik stond.
Dus vet snel naar de badkamer rennen en drinken. Dus voor dit jaar weet ik het nog niet. Ben sowieso heel augustus vrij.
vorige keer sneeuwde het! terwijl het bij ons 15 graden was