Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik kan het mij wel indenken..
Maar voor mij is haar maar haar...
Ik heb altijd geroepen dat ik het écht nooit zou doen.. maar uiteindelijk heb ik het toch ook gedaan..
Haar is voor mij maar haar.. al was het voor mij vroeger wel een soort van "statussymbool"..
Maar voor iemand anders kan haar iets heel anders betekenen.. Iemand die zijn of haar haar kwijt raakt, die voelt zich naar, niet compleet...
Voor zo iemand doneer ik mijn haar..
DaisNBenj schreef:Jammer mijn haar is niet lang genoeg. Hoe zoek je kappers die meedoen aan deze projecten?
Eigelijk erg dat het niet standaard is he. Alles belant in toch maar in de vuilbak anders...
DaisNBenj schreef:Waarom brengt dat je aan het twijfelen?
Dat maakt het daarom toch niet minder geschikt jou haar? En vind jij persoonlijk synthetisch haar
mooier dan je eigen haar?
Lieszje schreef:Ik ken iemand en die had zo'n pruik van syntetisch haar..
Om eerlijk te zijn vond ik dat haar echt niet mooi, het was wel makkelijk in model enz te houden maar vond het er toch anders uitzien.
Terwijl dat meisje vroeger een pruik had van stichting haarwens wat er wel veel echter uit zag.
gemske schreef:Ik denk dat ik morgenochtend mijn arm verrek als ik mijn haar probeer te kammen![]()
@MightyJoe, het viel me alles mee eigenlijk, en ik kan nog steeds een staartje dus zo'n ramp is het niet
PLK schreef:Mn jongste dochter en ik zijn al een jaar aan het sparen. t komt er bijna aan. Vind 25 cm wel veel, dat duurt zo lang (bij mij dan). Mn dochter zei al dat jongens toch ook een pruik moeten hebben en dan kan het toch wel korter?? Tja.. zit wat in
Kom op meiden, allemaal meedoen, kleine moeite zeer groot plezier