De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:20

Ik heb op de HBO al een leraar keihard tegen een glazen raam op zien lopen. Die man dacht overduidelijk dat het een gewone (deur) opening was. En het was echt net zoals je wel eens in de (teken)film ziet. Hij liep er vol tegen aan, map uit z'n handen en hij en 't raam veerde nog heen en weer. :')

Op het moment dat 't gebeurde schrok ik wel een beetje, maar die man 'stofte' zichzelf af, keek even verdwaasd om zich heen, trok de deur open (zat er naast) en liep de trap op. Daarna moest ik wel even lachen :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:30

carr_friesje schreef:
ik vind het eigenlijk ronduit schandalig dat de buschauffeur de bus in moest komen om jou te helpen.
best wel asociale mensen tegenwoordig :n

Dat was 't ook. Maar goed, het is nou eenmaal gebeurd.
Daarom kijk ik altijd eerst even of iemand zich bezeerd heeft tijdens het blunderen, voordat ik lach/wegloop. :)

Sammie schreef:
Ik heb op de HBO al een leraar keihard tegen een glazen raam op zien lopen. Die man dacht overduidelijk dat het een gewone (deur) opening was. En het was echt net zoals je wel eens in de (teken)film ziet. Hij liep er vol tegen aan, map uit z'n handen en hij en 't raam veerde nog heen en weer. :')

Hihi, dat zijn toch wel de mooiste blunders. Vooral het verbaasde gezicht wat ze erna trekken. :=

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:55

Mijn technische zusje was druk aan het bouwen aan haar robot en besloot dat er iets oranje gespoten moest worden. Echter, bij het indrukken van de spuitbus gebeurde er niets, er kwam geen verf tevoorschijn. Al proberend om het ding werkend te krijgen keek ze op enig moment in de spuitmond om te zien waarom het stomme ding niet spoot... Je snapt het vast al, het volgende moment spoot 'ie ineens wel! Gelukkig draagt ze een bril, desondanks had ze ineens een prachtig oranje masker op. Met d'r ogen dicht komt ze, al tastend aan de muur waar nu nog de oranje vingerafdrukken op staan, de keuken binnen om ons mam te vragen haar te helpen de verf van haar gezicht te krijgen. Ons mam kwam de eerste 5 minuten niet meer bij van het lachen :)) Ze heeft uiteindelijk wel geholpen, helaas heeft ze er niet eerst een foto van gemaakt }>

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:20

Ik stond afgelopen weekend in de kroeg. Vooraan vlakbij de trap richting Garderobe.
Eerst dondert er eentje van de trap af en beland onder aan mijn voeten...
Word overeind geholpen kijkt een beetje gek op en loopt door.

Enkele seconden later komt de glazenhaler langs lopen, KLATS.. halve giga volledienblad over de grond, rond mijn voeten !!!

Erg toevallig en voor mij best hylarisch om dit allemaal rond mijn voeten te zien gebeuren...

Of zou ik zo een invloed op mannen hebben :') ?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:22

Haha, ze vallen allemaal voor je, renee16! :))

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:29

Ja.... Alleen namen ze dat wel erg letterlijk....

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:54

Oh super topic dit :D

Ik heb zoveel blunder gezien! Moet er nu al weer om lachen :D

Zo had ik ook met rijlessen bijv. een keer dat ik iemand op de stoep zag lopen. Nou meisje loopt gewoon rustig struikeld en ligt vervolgens languit op de stoep. Die struikelde over een iets verhoogde stoeptegel ofzo, gewoon vanuit het niets lag ze ineens vol languit, ik had het echt niet meer! :')

Zo heb ik zelf ook wel eens gehad, moest opt werk een keer voeren en ze waren net aan het uitmesten dus er lag allemaal stront in het gangpad. Was zo'n zware kar met hooi dus ik met al mn kracht die kar vooruit trekken, je raad het al.. Ik gleed uit en lag languit in het gangpad. Op dat moment kwam er net iemand binnen die het gezien had, terwijl ik super snel op stond om te kijken of niemand me gezien had haha. Eerst vroeg ze nog wel of alles goed was en daarna begon ze ook super hard te lachen :D

Zo zijn er nog wel heel veel meer dingen die ik van anderen gezien heb waar ik echt niet meer bij bij kwam :p Maar die komen nu zo even niet in me op :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:01

AxS136 schreef:
Tijdens mijn afrijden, reed er achter mij een man die met zijn hoofd op het stuur sloeg. Was heel verleidelijk niet in die achteruit kijk spiegel te kijken. Toen ik later weer eventjes stiekem keek , had hij zijn tanden al in het stuur gezet. Heb de andere 20 minuten met een giga grijns gereden. :')

Ik moest trouwens vanmorgen nog aan deze denken, toen ik naar m'n werk reed. Voor me was iemand uit z'n dak aan het gaan in de auto, overduidelijk omdat het hem ook te langzaam ging ofzo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:29

Hahahah ik liep op school vandaag en de stoerste jongen (ongeveer, vind ie zelf) van de school kwam langs en die struikelde over z'n veter en toen viel die tegen de kluisjes aan vol op de grond. Heb toch echt mega hard gelachen. _/-\o_ Ineens liep die niet meer zo stoer verder haha!

Overigens zie ik blunders altijd echt net.. Echt altijd moet ik het zien, zo naar, ook in de klas, dus dan schiet ik altijd in de lach en is het 'ga je maar melden'. En dan zit ik bij de afdelingsleider; maar het is ECHT mijn schuld niet! En dan is het standaard antwoord 'moet je je maar op de les richten en niet op wat de rest v/d klas doet..' :7

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:43

Met chef en andere collega in de winter tussen de middag even snel de stad in, op de kerstmarkt een patatje halen. Eerst nog even snel naar de bank, want chef had geen cash meer. Vlak voor de schuifdeuren van de bank loopt de straat een beetje schuin naar beneden en er lag sneeuw. Chef was iets aan het vertellen terwijl we naast elkaar naar de deuren liepen. Ineens was ie verdwenen en lag ie op de grond met twee benen omhoog. Uitgegleden. Collega wist niet zo goed hoe te reageren, want het is toch je chef... mij kon dat op dat moment allang niet meer schelen, ik kon al niet meer stoppen met huilen van het lachen. :D

's morgens even met een collega van de boekhouding gekletst, zij zat te vertellen dat haar nieuwe bril besteld was want ze kon door deze bril niet meer zo goed zien. Ons kantoor was net verbouwd en overal op onze etage waren net een dag nieuwe glazen deuren geplaatst. Ik wilde net van een etage lager de trap op lopen naar onze eigen etage, toen ik een enorme knal hoorde. Ben de trap opgerend en zag mijn collega van de boekhouding met een hand voor haar gezicht staan, bril kapot op de grond, 3 collega's eromheen. Heb me omgedraaid en ben vlug de trap weer afgerend, waar ik 10 minuten lang héél hard heb staan lachen.
Heel slecht natuurlijk, het mens is vol tegen die glazen deur gelopen met haar gezicht en had echt pijn. Maar het zag er zó komisch uit...! Ze had heel die deur niet gezien omdat er nog geen "afdelingsstickers" opzaten (die er toen dezelfde dag nog opgeplakt zijn om nog zoiets te voorkomen) en de deuren echt nog superschoon waren.

Diezelfde dag iets verderop op dezelfde etage, ook nieuwe glazen deuren, en daar loopt een hond rond. Zij ziet haar baasje aan de andere kant van de deur in het kantoor rondlopen en neemt al kwispelend een spurt... vól tegen die deur aan, zelfs de hond had het niet gezien. Aan die kant van de etage hebben de deuren ook als enige in het hele (grote) gebouw "afdelingsstickers" op hond-hoogte :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:24

Wij liepen altijd met onze hond op een bospad. Zo ook mijn vader die ene avond toen het hard geregend had. Er liepen dus ook veel kikkers. En ons stoere Jackie zat lekker te snuffelen toen zo'n kikker tegen zijn buik sprong! Arme beest sprong een halve meter in de lucht! Mijn vader is met de tranen op zijn wanger weer binnen gekomen.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:32

GamblersCup schreef:
Met chef en andere collega in de winter tussen de middag even snel de stad in, op de kerstmarkt een patatje halen. Eerst nog even snel naar de bank, want chef had geen cash meer. Vlak voor de schuifdeuren van de bank loopt de straat een beetje schuin naar beneden en er lag sneeuw. Chef was iets aan het vertellen terwijl we naast elkaar naar de deuren liepen. Ineens was ie verdwenen en lag ie op de grond met twee benen omhoog. Uitgegleden. Collega wist niet zo goed hoe te reageren, want het is toch je chef... mij kon dat op dat moment allang niet meer schelen, ik kon al niet meer stoppen met huilen van het lachen. :D

Haha, ik lach me dood. :') Zie het zo voor me, hoe dat er ongeveer uitgezien moet hebben. :')

Een vriend van mij heeft een paar jaar geleden ook echt een hele mooie blunder gemaakt. Toen kon ik echt niet meer stoppen met lachen.
We waren met een groep van zes man op wintersport, en konden allemaal redelijk goed skiën en snowboarden.
Halverwege de week bleven ik en m'n beste vriendin op een terras bij het café achter, ongeveer halverwege de piste, on chocomel te drinken. De jongens gingen nog een keer van de piste, en zouden daarna ook chocomel komen drinken.
Op een gegeven moment zien we de jongens ook aan komen skiën/snowboarden, maar er miste één jongen. Iedereen dacht dat hij naar de wc was gegaan o.i.d. dus niemand schonk er verdere aandacht aan. Komt hij ineens na 10 minuten, met een noodvaart de berg af, récht op het terras af. Bleek dat 't zijn eerste keer was van de zwarte piste én hij niet wist hoe hij moest remmen.. Hij vloog dus op z'n ski's, dwars óver het terras, zo tegen het café aan. :') Hij had zich gelukkig geen pijn gedaan, maar wij hebben daar echt een uur lang helemaal dubbel gelegen van 't lachen. _O-

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:38

Afgelopen schooljaar loop ik buiten met de directeur van de basisschool waar ik werk. Terwijl we praten loopt hij op een vol schoolplein onder het toeziend oog van een heleboel ouders keihard tegen een lantaarnpaal aan... Tja, ik kan dan mijn lach niet houden hoor, sorry!
Tot vandaag.... Beneden in onze grote hal (brede school met twee scholen, kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang in 1 gebouw) struikelt dezelfde man (onze directeur dus) over de laatste tree van een trapje en gaat zo languit op zijn plaat in de hal! Maakte mijn dag toch net iets leuker... Sorry...

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:05

Oh eigelijk moet ik de blunder van mijn kat hier ook neer zetten!
Wij hebben aan het raam kozijn een vetbolletje voor de vogels hangen. naast dit raam staat onze eettafel. Nu hebben we een kat die altijd helemaal gek word als hij vogels ziet. Dan gaat hij een soort van maauwen. Nou dit keer stond hij op de tafel naar de vogels te maauwen. Nou niks aan de hand dachten wij, dat doet hij wel vaker. Maar ineens zie ik dat hij probeert af te zetten om naar de vogels toe te springen!!!! Maar er zat dus nog gewoon een raam en gordijn tussen :') en jahoor, hij springt zo naar de vogels tegen het raam op :') Nu zat het gordijn alleen nog helemaal niet stevig vast en toen viel het gordijn opok nog eens op de grond. Nou Echt ik kwam niet bij van het lachen :')

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:46

Haha, ik weet er nog een!
Ik liep stage in groningen, en toen had het heel erg gesneeuwd. Ik zag mijn stage begeleidster lopen. Dus ik riep haar en zwaaide. Zij deed hetzelfde naar mij en toen ging ze toch languit op dr mond :'). Ik schrok me dood. Daarna heb ik nog net niet in me broek gezeken van het lachen! :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:49

Mijn zus is net op een dooie muis (dank aan de kat) gaan zitten, die lag op de stoel. :\
heb het niet gezien maar heb haar toch even keihard uit zitten lachen _O-

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:49

arans schreef:
Wij hebben aan het raam kozijn een vetbolletje voor de vogels hangen. naast dit raam staat onze eettafel. Nu hebben we een kat die altijd helemaal gek word als hij vogels ziet. Dan gaat hij een soort van maauwen. Nou dit keer stond hij op de tafel naar de vogels te maauwen. Nou niks aan de hand dachten wij, dat doet hij wel vaker. Maar ineens zie ik dat hij probeert af te zetten om naar de vogels toe te springen!!!! Maar er zat dus nog gewoon een raam en gordijn tussen :') en jahoor, hij springt zo naar de vogels tegen het raam op :') Nu zat het gordijn alleen nog helemaal niet stevig vast en toen viel het gordijn opok nog eens op de grond. Nou Echt ik kwam niet bij van het lachen :')

_O- katten zijn zoo leuk!!

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:24

Macs schreef:
arans schreef:

_O- katten zijn zoo leuk!!

Zeg dat wel. _O-
Onze kat schrok laatst ergens van, rende keihard door de kamer, zag de bank, kon niet meer remmen en knalde er vol tegenaan. Vervolgens besloot hij op de bank te springen, maar de leuning van de achterkan is toch nèt iets te hoog voor hem, dus hij knalde ook hier tegenaan. Vervolgens liep hij beledigd weg. Heb me rotgelachen. _O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:42

Kom ik daarnet thuis: zegt mama trots tegen me
"Ik heb de babykamer geverfd en je mag lekker niet gaan kijken in welke kleur!"
(zusje is uitgerekend voor 10 jan.)

"Mams, hoeft ook niet, 't hangt in je haar. Leuk, dat groen-grijs :j"
Mama:
-O-

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:48

Ja ik heb er ook weer 1 van vandaag.

Mam's was de slaapkamer van mijn ouders aan het schoonmaken tot ze bij de stoel komt waar de kleding en de schoenen van m'n vader hangen en staan. Er blijken 2 verschillende schoenen te staan. We hebben het hele huis doorzocht maar nergens van beide schoenen het andere deel. Grinnik. Paps maar eens een smsje gestuurd. Blijkt hij naar z'n werk te zijn met 2 verschillende schoenen aan. Hij kwam er al achter toen hij naar de bus liep vanaf huis, maja als hij terug zou gaan miste hij de bus en broertje had de auto nodig. Wij kwamen niet meer bij van het lachen, papa ook niet. Hij had het eerlijk zelf al opgebiecht aan zijn collega's voordat ze het zelf zouden zien. Die hebben ook een heerlijke dag gehad haha!!

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:47

eempiej schreef:
Ja ik heb er ook weer 1 van vandaag.

Mam's was de slaapkamer van mijn ouders aan het schoonmaken tot ze bij de stoel komt waar de kleding en de schoenen van m'n vader hangen en staan. Er blijken 2 verschillende schoenen te staan. We hebben het hele huis doorzocht maar nergens van beide schoenen het andere deel. Grinnik. Paps maar eens een smsje gestuurd. Blijkt hij naar z'n werk te zijn met 2 verschillende schoenen aan. Hij kwam er al achter toen hij naar de bus liep vanaf huis, maja als hij terug zou gaan miste hij de bus en broertje had de auto nodig. Wij kwamen niet meer bij van het lachen, papa ook niet. Hij had het eerlijk zelf al opgebiecht aan zijn collega's voordat ze het zelf zouden zien. Die hebben ook een heerlijke dag gehad haha!!

_O- _O- _O- You made my day.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 00:08

_Lois_ schreef:
Ojaa leraren vallen bij ons vaak over onze tassen :+

Heb ik ook eens meegemaakt met een hele nette Franse lerares Frans. Ze was vanwege haar accent en verkeerde woordgebruik altijd al om te lachen, maar toen ze over die tas struikelde al helemaal :P

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 00:13

En moet ook nog even een blunder van mijn hond kwijt: het had een keer zo hard geregend dat de sloot helemaal over de kant was gestroomd. Mijn hond rent normaal altijd achter vogels aan en hij zag nu ook weer een eend op het gras zitten, dus hij rent er achteraan, maar doordat de sloot dus was overstroomd zag hij het verschil tussen gras en sloot niet meer en hij rende zo de sloot in :+ Heb me echt kapot gelachen, want hij houdt helemaal niet van water en zwemt ook nooit, dus het was zo'n grappig gezicht toen hij besefte dat hij in de sloot lag :+ Hij wist niet hoe snel hij er weer uit moest komen :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 00:16

Ik kom het bijna dagelijks tegen: Fashion mistakes. en dan vooral in de vorm van de kleine broeken of te lage.
Ofwel:
Man: Broek op half 7, met een prachtig bouwvakkersdecolleté wat er heel uitnodigend uitziet om er centjes in te gooien _O-
Vrouwen: Veel te strakke broeken, vaak leggings, waarin je kunt liplezen. Ook om de achterkant zit het vaak te strak.

Zulke mensen zou je toch spontaan een fashion cheque geven of niet _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 01:09

Ik werk in een club dus ja, blunders zat, regelmatig mensen die de trap af donderen en dus gestrekt voor me liggen etc.

één van de eerste keren dat ik daar werkte kwam er een jongen binnen, knipoogje hier, glimlachje daar en BOEM, vol tegen de deur op ik heb toen op de grond gelegen van t lachen.

Zo heb je ook mensen die heel hard tegen die deur aan het duwen zijn totdat ik met tranen in mijn ogen roep "euh trekken!" :')