Op het moment dat 't gebeurde schrok ik wel een beetje, maar die man 'stofte' zichzelf af, keek even verdwaasd om zich heen, trok de deur open (zat er naast) en liep de trap op. Daarna moest ik wel even lachen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carr_friesje schreef:ik vind het eigenlijk ronduit schandalig dat de buschauffeur de bus in moest komen om jou te helpen.
best wel asociale mensen tegenwoordig
Sammie schreef:Ik heb op de HBO al een leraar keihard tegen een glazen raam op zien lopen. Die man dacht overduidelijk dat het een gewone (deur) opening was. En het was echt net zoals je wel eens in de (teken)film ziet. Hij liep er vol tegen aan, map uit z'n handen en hij en 't raam veerde nog heen en weer.
AxS136 schreef:Tijdens mijn afrijden, reed er achter mij een man die met zijn hoofd op het stuur sloeg. Was heel verleidelijk niet in die achteruit kijk spiegel te kijken. Toen ik later weer eventjes stiekem keek , had hij zijn tanden al in het stuur gezet. Heb de andere 20 minuten met een giga grijns gereden.
GamblersCup schreef:Met chef en andere collega in de winter tussen de middag even snel de stad in, op de kerstmarkt een patatje halen. Eerst nog even snel naar de bank, want chef had geen cash meer. Vlak voor de schuifdeuren van de bank loopt de straat een beetje schuin naar beneden en er lag sneeuw. Chef was iets aan het vertellen terwijl we naast elkaar naar de deuren liepen. Ineens was ie verdwenen en lag ie op de grond met twee benen omhoog. Uitgegleden. Collega wist niet zo goed hoe te reageren, want het is toch je chef... mij kon dat op dat moment allang niet meer schelen, ik kon al niet meer stoppen met huilen van het lachen.
arans schreef:Oh eigelijk moet ik de blunder van mijn kat hier ook neer zetten!
Wij hebben aan het raam kozijn een vetbolletje voor de vogels hangen. naast dit raam staat onze eettafel. Nu hebben we een kat die altijd helemaal gek word als hij vogels ziet. Dan gaat hij een soort van maauwen. Nou dit keer stond hij op de tafel naar de vogels te maauwen. Nou niks aan de hand dachten wij, dat doet hij wel vaker. Maar ineens zie ik dat hij probeert af te zetten om naar de vogels toe te springen!!!! Maar er zat dus nog gewoon een raam en gordijn tussenen jahoor, hij springt zo naar de vogels tegen het raam op
Nu zat het gordijn alleen nog helemaal niet stevig vast en toen viel het gordijn opok nog eens op de grond. Nou Echt ik kwam niet bij van het lachen
Macs schreef:arans schreef:Oh eigelijk moet ik de blunder van mijn kat hier ook neer zetten!
Wij hebben aan het raam kozijn een vetbolletje voor de vogels hangen. naast dit raam staat onze eettafel. Nu hebben we een kat die altijd helemaal gek word als hij vogels ziet. Dan gaat hij een soort van maauwen. Nou dit keer stond hij op de tafel naar de vogels te maauwen. Nou niks aan de hand dachten wij, dat doet hij wel vaker. Maar ineens zie ik dat hij probeert af te zetten om naar de vogels toe te springen!!!! Maar er zat dus nog gewoon een raam en gordijn tussenen jahoor, hij springt zo naar de vogels tegen het raam op
Nu zat het gordijn alleen nog helemaal niet stevig vast en toen viel het gordijn opok nog eens op de grond. Nou Echt ik kwam niet bij van het lachen
katten zijn zoo leuk!!
eempiej schreef:Ja ik heb er ook weer 1 van vandaag.
Mam's was de slaapkamer van mijn ouders aan het schoonmaken tot ze bij de stoel komt waar de kleding en de schoenen van m'n vader hangen en staan. Er blijken 2 verschillende schoenen te staan. We hebben het hele huis doorzocht maar nergens van beide schoenen het andere deel. Grinnik. Paps maar eens een smsje gestuurd. Blijkt hij naar z'n werk te zijn met 2 verschillende schoenen aan. Hij kwam er al achter toen hij naar de bus liep vanaf huis, maja als hij terug zou gaan miste hij de bus en broertje had de auto nodig. Wij kwamen niet meer bij van het lachen, papa ook niet. Hij had het eerlijk zelf al opgebiecht aan zijn collega's voordat ze het zelf zouden zien. Die hebben ook een heerlijke dag gehad haha!!